deg

ג.ס.ה – פרק 1 חלק ב' (בבקשה תגיבו . אני רוצה לדעת איך יצא)

deg 13/02/2015 781 צפיות 4 תגובות

פרק 2: ראינו שהחייזרים התקרבו לעבר האולם , אני שמתי לב שהם היו עם רובים . לפי חוברות הקומיקס שקראתי , זה כנראה רובים אמיתיים , אני כבר מזמן הפסקתי לחשוב שזו בדיחה של מישהו. " רמי מה אתה חושב שצריך לעשות ? " " להתחבא ?" רמי שאל אותי . " רעיון טוב . אני אלך לקרוא להורים שלי . איפה אתה רוצה להתחבא?" רצתי לכיוון ההורים שלי . אבל …… איפה הם ?! אני מחפש ומחפש בשיא המהירות , אבל אני לא מוצא אותם עד ….. שאני רואה אותם " אמא !! אבא !!!! " אני קרוב כל כך , קרוב כל כך ….. והחייזרים חוטפים אותם ! " מי שיזוז אנחנו נהרוג את שני האנשים הבעללחמ" " אהמ סליחה העברית שלי לא כל כך טובה . אנחנו התחלנו ללמוד לפני 5 מיליון כירים. (לאחר כמה זמן הבנתי שזו מידה של זמן בכוכב החייזרי שלהם ) "אמא !! אב…." אמרתי , אבל באמצע המשפט החייזר קטע אותי " תסתום או שאני יורה! " נורא פחדתי . התחלתי לרוץ לכל עבר עד שרמי סימן מהפינה החשוכה שהייתה שם . "איפה ההורים שלך?" נהייתי עצוב , לא רציתי שייקחו את ההורים שלי לאיזה כוכב חייזרי מוזר , ששם הם יעברו חקירות מוזרות על המין האנושי ועל כדור הארץ . " הם לא באים איתנו " אמרתי בהרגשה מאוד עצובה . " כולם לעמוד בשורה !" אני שמעתי את החייזר צועק לכולם . ראיתי את ההורים שלי נעמדים שם . "עכשיו אנחנו נמחק לכם את הזיכרון " שמעתי את החייזרים אומרים ועוברים אם סוג של מכשיר שמחק זיכרון של אנשים. " מוחק הזיכרון הזה מרדים אותכם ל300 כירים " היו כמה התלחששויות בין שני החייזרים עד שהם אמרו לנו : "חברי שכח להזכירחם ש100 כירים זה שעה במונחים ארציים" . זה פשוט נמאס עליי שחייזרים מוזרים כאלו באים וחוטפים אנשים . " רמי , אנחנו צריכים לנסות לעצור את החייזרים " אמרתי והתחלתי לרוץ לעבר החייזרים " זה לא רעיון טוב " שמעתי את רמי צועק מרחוק , אבל אני כבר הייתי רחוק מידי, והחייזרים כבר ראו אותי רץ אליהם . נתתי אגרוף לאחד החייזרים . זו הייתה הפעם הראשונה שנתתי אגרוף למישהו אי פעם . החייזר השני תפס אותי בצאוור " מה לעשות איתו ?" החייזר הראשון שאל " תירה בשני האנשים האלו שתפסנו מקודם " כשאני רואה את החייזר מתקרב לאמא ולאבא שלי אני מתחיל להשתולל ברמות , למרות שאני לא יכול להשתחרר . אני רואה את זה מול העיניים שלי …. אני רואה את זה מול העיניים שלי ….. אני רואה את זה מול העיניים שלי !!!! החייזרים ירו באמא ובאבא שלי . פתאום רמי קופץ על החייזר שמחזיק אותי , ואני מצליח להשתחרר . רמי מצליח לעלף את החייזר רבה. (רמי למד את כל סוגי אומנויות הלחימה שאתם יכולים לחלום עליהם ) " מסתבר שבלי הרובים שלהם החייזרים לא שווים כלום " רמי מחייך . אני ישר רץ אל ההורים שלי , ובודק אם הם בסדר " אמא , אבא " אני מתחיל לבכות כמו שלא בכיתי מעולם. ועכשיו נזכרתי שצריך לטפל בחייזר השני . פתאום אני ראיתי את המטף כיבוי שהיה שם . רצתי אליו , לקחתי אותו , והשפרצתי לחייזר בעיינים . הוא התקפל , כשראיתי שיש לי הזדמנות היכיתי אותו בראש חזק , הכי חזק בעולם . זה מה שגרם לחייזר להתעלף .
רמי קשר את שני החייזרים למוט ברזל , ולקח מהם את הרובים . אני ישר הלכתי להורים שלי , מדדתי את דופק הלב שלהם ו………………….. שניהם מתים . הייתי ממש עצוב והייתי חייב לנקום בחייזרים , לנקום על כל מה שהם עשו לי . למזלי יש פה שני חייזרים שנוכל לחקור אותם. " יש פה כפתור מוזר על החליפה של החייזר " רמי אמר זאת , אני חשבתי מה לעשות , ואז הייתה לי סוג של תחושת בטן כזאת שאומרת 'תלחץ על זה , תלחץ על זה' "תלחץ על הכפתור " כאשר רמי לחץ מצאנו את עצמנו ליד המקום שבו היה האולם לפני שהוא עף לשמיים. אני , רמי , שמואל , קרני , איתי , איתן , ארז ודליה היחידים שהחייזרים לא הספיקו למחוק להם זיכרון . לאחר שהחזרנו את כל הילדים שנמחק להם הזיכרון לבתים שלהם , ושכל השאר חזרו הביתה מזועזעים . אני ורמי האחרונים שנשארנו. " מה אתה רוצה לעשות עכשיו בלי הורים ?" הצטערתי שרמי הזכיר לי את זה , זה היה כל כך עצוב שההורים שלי נהרגו מול העיינים שלי , אני לא מאחל את זה לאף אחד . " אני רוצה לנקום בחייזרים האלו , לנקום בהם עד מוות . יש לי רעיון : בואו נקים חבורה . חבורה שמיועדת ללכידת חייזרים! " אני הצעתי . רמי חשב וחשב עד שהוא הגיע להחלטה " אני בפנים . אבל…….. איך יקראו לחבורה ? אוווווו אני יודע: ג.ס.ה " השם היה ממש מוזר ולא הבנתי למה רמי בחר דווקא את זה " מה זה אומר ? " "זה יכול לשמש כשם קוד מגניב כי האויבים לא יבינו אותו " רמי לפעמים לא מבין את השאלה כמו שצריך , אפילו כשזה השאלה הכי פשוטה בעולם . "מה זה אומר ! " אה , זה קל , מה שבא לנו " לפעמים רמי יכול להיות אידיוט , אבל בסדר . וככה חבורת ג.ס.ה הוקמה.


תגובות (4)

טוב,
1. אל תעשי רווח בין פסיקים למילים הדרך הנכונה לעשות היא מילה, לדוגמא: הלכתי הבוקר אל סבתא שלי, להביא לה קצת ירקות.
2. אל תעשי הכפלה של פסיקים פרט לנקודה (וגם אז רק שלוש נקודות)
3. תתארי מה קורה, אין עלילה ללא תיאור, וזה הדבר הכי חשוב בסיפור, שתתארח אותו, למשל ׳אני הייתי הראשונה ליראות את החללית עצומת המימדים׳
סך הכל, אהבתי מאוד את הרוח שלך, הרצון ליכתוב, אין את זה לרבים, תנצלי את זה :))

13/02/2015 21:40

זה בן, אני מכיר אותו…
הפרק יפה, אבל קצת לא מובן…

13/02/2015 21:45

מה?

14/02/2015 12:20

לא משנה

14/02/2015 12:21
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך