בבקשה תגיבו ומקווה שנהנתם לקרוא זה היה ההקדמה!! ממני שי הסופר :)

דם הלילית… (הקדמה)

01/08/2014 636 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו ומקווה שנהנתם לקרוא זה היה ההקדמה!! ממני שי הסופר :)

אלה קורן הייתה ילדה פשוטה בת 10 ,
אבל הכל הסתבך בגלל הוריה ששלחו אותה לקנות בסופר חלב אבל הבינו שעשו טעות כי היא לא חזרה כל כך רגילה.
"חזרתי עם סחרחורות וכאבי ראש עזים" אמרתי לפסיכולוגית שהוריה שלחו אותה אליה, אישה מרירה מאוד ועצובה זה לא אשמת הלקוחות שזה מה שהיא בחרה לעשות בחיים (להיות פסיכולוגית) "תמיד בפגישות שלנו היא הייתה מתפרעת (הפסיכולוגית) עד שכבר נמאס לי אז…"
אולי תבינו בהמשך…
נתחיל מההתחלה :
אלה נולדה בשנת 2002, לאלה נולדו אח ואחות תאומים (שי ותמר) " ההינו בגיל 5 שזה קרה לה :)"
לאמא שלה קוראים נעמה (32) ולאבא נדב (34) , לנעמה הייתה חברה בת 35 הם הכירו בעבודה קראו לה לילית (למי שלא מכיר לילית היא שדה במיתולוגיה היהודית שהייתה לפי המדרשים אשתו הראשונה של אדם, ולאחר מכן אשתו של המלאך סמאל. לילית מסמלת מרדנות, רוע לב וחוסר צניעות, ובעולם העתיק ייצגה את האנטיתזה לדמותה של האישה היהודייה הנשואה והכשרה, בתרבות הרבנית ובתרבות העממית. בשל תכונות אלה, יש הרואים בה כיום דמות פמיניסטית.
לפי המיתוס, לילית מסכנת את היולדות והיילודים, ולהרחקתה משמשים קמעות שנועדו לכך. , ויקיפדיה) אף אחד עדיין לא יודע למה ההורים של לילית קראו לה ככה.
למשפחת קורן היו 35 דגים מסוג גופים כל שנה במפתיע נוסף להם עוד אחד כנראה בגלל לילית,
יש עוד משהו שאף אחד לא ידע למה נעמה נהייתה חברה של לילית כנראה בגלל נדב שהיה הבן זוג של לה?


תגובות (2)

למה אף אחד לא מגיב :(

01/08/2014 20:47

ממש יפה, אהבתי. תמשיך ( :

29/11/2014 12:15
סיפורים נוספים שיעניינו אותך