עדיין קצר אני יודעת.. אבל באמת שזה סיפור טוב..
חמש תגובות וממשיכה יגיבו אני אמשיך..

דמעה של דרקון, היא דם של פיה- פרק 2 [בבקשה תקראו שווה את הקריאה שלכם]

12/12/2011 554 צפיות 15 תגובות
עדיין קצר אני יודעת.. אבל באמת שזה סיפור טוב..
חמש תגובות וממשיכה יגיבו אני אמשיך..

בפרק הקודם [לתזכורת]:
* דיברנו, כרגיל כמו כל יום כשאני בדרך הביתה, אך משהו ממש שונה, וממש מוזר השתורר בשיחתינו.*

הדבר המוזר בשיחה היה השקט שהשתורר ברחוב. לפתע הרגשתי כיאילו רק אני זזה פה.
רעש קטן לא נשמע ברחוב מאז סיום שיחתי עם אלכס.
התחלתי לפחד, לכן חזרתי לשיחתי עם מרינה בפאלפון, אך מרינה לא הגיבה.
חששתי נורא, מה קורה כאן ברחוב, מה קרה למרינה, מה קרה למשפחתי ?!
הרגשתי שמישהו צופה בי, יודע מה קורה כאן, יודע מי עשה זאת, יודע שבעצם הוא עשה זאת בעצמו.
אך בגלל שהרגשתי זאת, החלטתי לאגור אומץ ולהמשיך ללכת, בכדי שכל מה שקורה כאן יפסיק, אך משהו האט את הליכתי, עד שקפאתי לגמרי.
***
הבטתי סבבי וראיתי מכשירים, ואז אמא קלטה שהתעוררתי, וקפצה משמחה "אוי התעוררת מתוקה שלי!" היא קראה, וראיתי את שתי האחיות באות לקראתינו, עם דפים וטפסים ביד, כניראה שמעו את קריאת המחה של אימי. "אמא מה קורה פה?" שאלתי רועדת מעט, ומביטה בפחד באחיות הבאות לקראתי.
"ששש… ששש… שקט ילדתי, לא יקרה לך כלום." היא אמרה מלחששת, ומנסה להרגיע אותי.
"אני יודעת אמא, אבל מה קרה שאני כאן?" שאלתי מנסה לברר הכל.
"כמה אחים ואחיות כאן, טוענים כי ראו אותך שכובה על הרצפה, חסרת הכרה, ברחוב כאן, והיה לידך מישהו שנעלם ברגע שהגיעו." אמרה כיאילו שזה סיפק לי את כל המידע שרציתי.
האחיות ניגשו לדבר עם אמא בצד, ואז אמא ניגשה אליי ואמרה שהיא יוצאת לכמה דקות.
"אז תבטיחי שלא יקחו לי דם, את יודעת שאני פוחדת מדם." אמרתי בדאגה.
"מבטיחה" היא השיבה לי וחייכה.
אני הנהנתי, לא מתוך הסכמה, אלא בטיבעיות, מפני הייתי מרוכזת בלהבין למה אני כאן בכלל.
לפתע ניסיתי להזכר, אך התחלתי להתפתל מכאבים ולצרוח כיאילו מישהו שולט בי שלא אזכר באותו הרגע אך הפעם, אני ניצחתי, נירדמתי והתמונות החלו לרוץ להן בזיכרוני.


תגובות (15)

תמשיייכיי!! או שאני אחפור לך באימייל!!!!!!!!!!!!!!
תגובה מס:1
נ.ב.
מי שקורא ולא מגיב, מות יומת!!!!

12/12/2011 11:17

אהה! אני אמות אם אני אקרא ולא אגיב אז, הנה תגובה:
כתיבתך יפה כמו תמיד, הסיפור מובן, אין לך שגיאות, הצלחת להרשים אותי (למרות שאני כיתה ה'….).
הסיפור ממש מצא חן בעייני
בהצלחה בהמשך, ממני,
קרן.

12/12/2011 11:37

תודה ניקבלאק [שינית את השם?!]
ותודה קרן.
תודה רבה!
אוף חופרים לי ילדים בצ'אט של הפייסבוק זה כזה מעצבן!

12/12/2011 12:25

הסיפור ממש יפה =)) אני מקווה שתמשיכי כי השארת במתח =)

12/12/2011 12:36

וואאיי אני במתחח !
בבקשה אל תשאירי אותי בכזה מתח !!
תמשיכייייי :)

12/12/2011 12:39

חחח אני אמשיך מחר, זה משמח לראות תגובות כאלה.
כשראיתי אותן בצד לא חשבתי שהן על הסיפור שלי ואז כשלחצתי עליהן, קיוויתי שיהיה רשום דמעה של דרקון, היא דם של פיה, ואכן זה מה שהיה רשום.
תודה רבה, ואני מוכנה לתת לכם רמז לפרק הבא.
תגלו מה קרה, ותקבלו גם קטע דרמטתי בנוסף. [הקטע הדרמטי יוביל גם את המשך הסיפור כולו]

12/12/2011 12:44

היי מילקי מתי תמשיכי את הסיפור המהמם שלך ????? בקר אור ממני בקי ♥♥♥♥

13/12/2011 00:09

מילה אחת: תמשיכי!!

13/12/2011 05:43

את משאירה אותי במתח?
אם לא אז תמשיכי מיד!!!!!!

13/12/2011 07:01

חחח, תודה, תודה רבה אתם ממש משמחים אותי.. או אתן..חח
אני אמשיך יותא מאוחר שכולם ייראו את זה בצד…

13/12/2011 07:26

אהלן מילקי כבר כתבתי לך תגובה אך לצערי אין לי מושג מדעו המערכת לא מאשרת את תגובותי אלא לאחר המון זמן וזה חבל . מכל מקום אני שוב רוצה לומר לך שאהבתי כל מלה בסיפור שלך ומבקשת כי תמשיכי מהר מהר פליזזזזזזזזזזזזזזזזזז תודה רבה בקי ♥

13/12/2011 08:39

שלחתי את הפרק למערכת לפני שעה, הם היו צריכים לאשר.

13/12/2011 11:05

ממש ממש יפה,תמשיכי,אני במתח!!!!
אמרת ששלחת המשך למערכת והם עוד לא אישרו..? זה מעצבן כי גם לי זה קורה,מאשרים לי כ"כ מאוחר עד שלא רואים את הסיפור שלי ברשימה של 'סיפורים חדשים'

13/12/2011 11:25

חח כן גם לי אני שונאת את זה.. אבל אישרו תיקראי..

14/12/2011 07:56

הנה אני אחד מתחת לאלה שב'סיפורים חדשים' ואת מתחתי..

14/12/2011 07:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך