האווטר פרק 1

צללית12 02/11/2013 537 צפיות אין תגובות

"אל תשחק עם האש" אמר המורה לכשפות האש והוסיף "קשה לשלוט על האש" והצביע אליי ילד בן 15 עם שיער שחור עיינים ירוקות וגופי עטוף בתלבושת של לוחם.
"האש יכולה להרוס כל דבר היא לא שקטה ורגוע כמו המים לא יציבה כמו האדמה ולא רוחנית כמו האוויר" אמר בכעס ובנימה של הסבר. "אכשיו תנסה להשתלט אל האש ואחר כך תפיל את האנשים ותהרוג אותם" נשמתי אוויר הושטתי את ידי קדימה ויצא אש. "יופי אכשיו תנסה להשתלט אליה ולתת מכה חזקה שתעיף את האויב" אמר המורה. הזזתי את ידיי עם האש יצרתי עיגול אדום ונתתי מכה חזקה עם האש ופגעתי באיש "יששש" צעקתי והוצאתי את הקסדה מפניי. "יש שיפור אבל עדיין צריך להשתלט טוב על האש הרי אתה האווטר והגלגול הקודם שלך איש בשם "צוקו" הצליח לשלוט על האש יותר מכל כשפות אחרת."
"תשלוט באש ככה" הראה המורה ויצא מידיו אש והיה נראה כאלו המורה משחק עם האש ובסוף נותן מכה חזקה "וואו" אמרתי בהתפעלות, "עם אתה רוצה גם כדי שתתאמן יותר!" אמר המורה ופניו הכחישו שצריך עוד פעם.
אחרי שעה של מבחן באש הגיע שעת האוכל. "אני עדיין לא מבין למה כל חיילי הלוטוס הלבן כאן" אמרתי לטנזן כשף האוויר שענה לי "הם שומרים שלא תלך מכאן! אתה האווטר ואסור שיפגעו בך עד שתשלוט בכל הכשפויות!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך