מאקס כותב
מקווה שאתם לא כועסים על זה שעצרתי בדיוק ברגע שלכולם הופיעו הצרות האלו.
חחחחחחחחח.(מוחעחעחעחעחעחע).

האור האחרון-פילר 1

מאקס כותב 04/08/2013 551 צפיות אין תגובות
מקווה שאתם לא כועסים על זה שעצרתי בדיוק ברגע שלכולם הופיעו הצרות האלו.
חחחחחחחחח.(מוחעחעחעחעחעחע).

פרק ביניים:
סליחה שעצרתי אתכם ברגע מותח.אם אתם כועסים,תדמיינו שעל הסיפור הזה
יש טרול פייס.אם לא,נמשיך.
זהו פרק ביניים,שיסביר על ארבעת אדוני העולם,כפי שלא הסבירו/יסבירו אותם.
ארבעת אדוני העולם הם אנשים מסוכנים ביותר,שאם יחליטו להפעיל את כוחותיהם,העולם עלול לקרוס.
במשך הרבה זמן הממשלה קיבלה הרבה תלונות משום שלא הצליחו לטפל בארבעה אנשים שעשו נזק רב מדי.מתוך חוסר ברירה החליטה הממשלה לעשות חוזה עם ארבעת האנשים האלו.
מצד אחד,הממשלה דרשה שהם יפסיקו ויעזבו את האנשים בשקט.
מצד שני,כשארבעת האנשים האלו הביאו דרישות,הממשלה התנגדה.
בסופו של דבר,טרויט די מדרי,חבר בחיר בממשלה,הציע הצעה:"בואו נהפןך את ארבעת האנשים האלה לחיילים שלנו.הרי אנחנו מקבלים תלונות רבות על הרבה אנשים שונים.אם נשטלת על ארבעת האנשים המסוכנים ביותר,נוכל לשלוח אותם כדי לפתור את הבעיות שלנו,הרי זה לא יספיק סתם כרזות" אמר.
בסופו של דבר,התקבלה ההצעה והממשלה הסכימה לקבל על עצמה את הדרישות של ארבעת
האנשים האלו.עם הזמן כשהם מתו,נבחרו ממלאי מקום.לכל אחד יש כינוי שהממשלה בחרה
על מנת לשמור על שמם האמיתי,לא שזה עזר.ארבעת אדוני העולם חשפו את עצמם במהירות,
והחזירו משהו שנעלם לפני הרבה מאוד זמן:סדר לעולם המכשפים.
ארבעת אדוני העולם הנוכחיים הם:
(1)סינטי גאוול-סינטי משתמשת בכישוף ציות,בדיוק כמו קאיה.היכולות שלה בדרגה גבוהה עד כדי כך,
שהיא מצליחה לעשות דברים כמעט בלתי אפשריים:היא יכולה לשרוף כל דבר צומח,לייבש מים,לשאוב אוויר ולשנות את זרמי האוויר,ולקרוע את האדמה לגזרים.היכולות שלה נקראות:'ציות האלמנטים'.
היא אומרת לאלמנטים מה לעשות,והם מצייתים.לסינטי יש אחות בשם ג'נט.משום שהן שונאות זו את זו,ג'אנט שינתה את שם המשפחה שלה כדי לא ליהיות קשורה בשום צורה לסינטי.הן אפילו למדו סוגי כישוף שונים.סינטי הרסה כפרים רבים לפני שהציעו לה את ההצעה.בין הכפרים האלו,היה הכפר של קאיה.לפני שקיבלה את התואר,היה פרס של 240 מיליון על ראשה.
סינטי מכונה על ידי הממשלה:'שליטת העולם'.
(2)הג'וקר-לא ידוע הרבה על הג'וקר.כל מה שידוע עליו זה שהוא שולט באלמנט הקרח.
הוא יכול להקפיא דברים גם מבחוץ וגם מבפנים.ברגע שאפילו חלק קטן נשבר ממה שהוא הקפיא,אותו דבר שהוא הקפיא-מת.בגלל כל זה הממשלה הציעה לו להפוך לאדון עולם.הוא הסכים,אך לעולם לא יצר קשר עם הממשלה,והממשלה לא יצרה קשר איתו.לא ידוע לאן הוא נעלם.הוא מדי פעם מגיע כדי לדעת מי האנשים המבושים ביותר בממשלה,ואז הולך.הרבה גופות קפואות נמצאות ברחבי העולם,אך לא מוצאים אותו כדי שיאשר שהוא זה שהרג אותם.מבין כל הדברים שלא ידועים עליו,לא ידוע גם שמו האמיתי.לכן,הממשלה ממשיכה לקרוא לו:'הגו'קר'.מעולם לא היה פרס על ראשו.
(3)דרייק X-דרייק הוא רוצח אכזרי עם מסכה כחולה על הפנים.ישנם קצת חורים לנשימה,וזהו.
הוא רצח מעל ל-10,000 אנשים בשנה.הוא סירב שלוש פעמים לתואר אדון העולם.אך לאחר ששמע שהג'וקר קיבל את התואר,הוא הסכים גם כדי לקבל עליו מידע,ולחסל אותו.דרייק X נמצע בארגון X
הארגון שמטרתו לחסל את כל בני משפחות הD.הוא עזר לממשלה ורצח הרבה מבוקשים.
לדרייק X יש אחות,שהוא מכחיש כל קשר אליה.
לפני שקיבל על עצמו את התואר של אדון העולם,היה על ראשו פרס של 460 מיליון.הסכום הגבוה ביותר שהיה על ראשו של אדם אי פעם.
הוא מכונה על ידי הממשלה:'מכונת הרג אנושית'.
(4)ברטלמיו טאקט-210 שנה לפני,ברטלמיו היה בן אנוש רגיל ללא כוחות כישוף.
רקס בקע מביצת הדרקון,ונשלח לכדור הארץ.ברטלמיו טיפל ברקס,וגידל אותו.אחרי 10 שנים,ברטלמיו היה מאוד חולה.הוא ביקש מרקס לפנות אל דוקטור פריים.הדוקטור הסביר שמאוחר מדי להציל אותו,והדרך היחידה היא לשנות אותו.מסדר D עבד עם דוקטור פריים,ויחד הפכו את ברטלמיו לסייבורג.
מאותו רגע,ברטלמיו הפך לחצי אדם-חצי מכונה.הזיכרון שלו מחייו האנושיים נמחק,והוא היה בטוח שהוא שייך למסדר D.ברטלמיו לא זכר את רקס,ולכן רקס הצתרף גם הוא למסדר D.
בכל מקרה,הניתוח עבד טוב מאוד,ועלה על כל הציפיות.בתוך גוף הסייבורג של ברטלמיו,התפתח כח כישוף,והוא הפך למכונת הרג.עדיין היה לו חופש ודעה עצמית.הוא קיבל את תואר אדון העולם כדי שמסדר D יהיה קרוב יותר לממשלה.לפני שקיבל את התואר אדון עולם,היה על ראשו פרס של 260 מיליון.
הוא מכונה על ידי הממשלה:'נשר האש'.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך