מאקס כותב
חחחחחחח תודו שזה היה רגע מרגש עד שהרסתי אותו......
חחחחחח

האור האחרון-פרק 19 יוצאים!!

מאקס כותב 29/07/2013 498 צפיות תגובה אחת
חחחחחחח תודו שזה היה רגע מרגש עד שהרסתי אותו......
חחחחחח

ג'ון:
קמנו בבוקר,השעה הייתה 6 בבוקר.רוח נעימה שררה במדבר.
קמתי להתקלח,כשראיתי את קאיה בחוץ מניפה את החנית באוויר.
אבני הספיר זהרו מדי פעם,אבל רק לשתי שניות.בחדר איתי בלו ישן בישיבה בצד.
הגרזן היה קשור לגב שלו.אם אצליח להשיג את 'אגרופן האש',אני אגיע לרמה שלהם במהירות.
הלכתי למקלחות,ונכנסתי פנימה.מה יקרה אם נגיע אחרונים ל'אגרופן האש',ואני כבר לא
אספיק להתאמן ולהגיע לרמה שלהם?מה אם לא אצליח לשלוט בו?מה אם מישהו יקדים אותנו?
כל המחשבות השליליות האלה צצו בראשי.
בלו וקאיה מצאו נשקים שמתאימים ליכולות הכישוף שלהם.
אחרי המקלחת ירדתי להכין סנביץ'.רקס ישב על השולחן במטבח.מאז שעזבתי,לא דיברנו בכלל.
פתחתי את המקרר.הגב שלו עדיין היה מופנה אליי,והוא המשיך להביט בדלת.
"קח" חייכתי וזרקתי לו חתיכת פסטרמה:"לא יזיק לך קינוח או משהו דומה מדי פעם,לא?" צחקתי.
"הפעם אל תקפוץ מהגג,תזכור שאני לא יכול לעוף" צחק.נזכרתי ביום ההוא.
"אני לא הייתי איתך רק בגלל המסדר" הוא אמר בסוף.
"כן.אף אחד לא היה מסכים לריסוק גוף מלא רק בגלל מסדר" חייכתי
"אפרופו מסדר,איפה ברטלמיו?" שאלתי.
"הוא כבר הלך.אנחנו צריכים להתרכז עכשיו בלחפש את הנשקים" הוא אמר.
"אבל הוא לא אמר להתראות?" שאלתי נעלב.איזה מן משרת הוא בכלל.
"הוא מסר בהצלחה" אמר רקס.
"אז ראית אותו עוזב?למה לא הערת אותי?" שאלתי.
"הוא לא רצה.הוא בכלל לא שם לב שהתעוררתי כשהוא פנה ללכת".
אני מבין…" אמרתי.

בלו:
התעוררתי בשעה 7 בבוקר.ירדתי למטה,וג'ון ורקס כבר ישבו ליד דלתות היציאה.
קאיה עמדה לידם,מחזיקה בחנית.ג'ס ישבה בצד,ועוברת על ספר מסויים.
"מוכנים?" שאל ג'ון.הנהנתי.גם רקס וקאיה הנהנו.לבסוף ג'ס הזיזה את מבטה מהספר,והנהנה.
"אז נלך!!" קרא ג'ון וכולנו רצנו אל היציאה.הדלתות נפתחו,ובהתחלה נראה היה אור לבן חזק.
בדיוק כמו בסרטים,כשפותחים דלת.כולנו קפצנו החוצה.האור הלבן היה חמים,והרגיש נהדר.
כאילו הוא אומר לנו בהצלחה.כולנו היינו רציניים בזה,והיינו מוכנים לתת הכל.
לבשתי ז'אקט כחול,ומכנסיים לבנים ארוכים.קאיה לבשה בגדים שחורים ארוכים,והיא לבשה סיכת ראש ירוקה.יד אחת שלה מכוסה בשרוול ארוך,והיד השנייה חשופה,ככה שניתן לראות את קעקוע הדרקון הירוק שלה.ג'ס לבשה מכנסיים ירוקים ארוכים,ורחבים.היא לבשה חולצה ירוקה רחבה.בלבוש הזה יהיה פחות חם.ג'ון לבש מכנסיים לבנים קצרים,חולצה שחורה קצרה וצעיף לבן.
האור היה מרגיע כזה.יצאנו,ואז ראינו……
סופת חול כבדה.


תגובות (1)

חחחחח המשך ! ^.^

29/07/2013 04:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך