מאקס כותב
תודה לתומר המלך שתיקן לי את המחשב ובזכותו שוחזרה התיקייה עם הפרקים!

האור האחרון-פרק 23 אגם הדייג והמעיינות החמים

מאקס כותב 03/08/2013 515 צפיות תגובה אחת
תודה לתומר המלך שתיקן לי את המחשב ובזכותו שוחזרה התיקייה עם הפרקים!

ג'ון:
פגשתי את ג'ס בגלידריה."מצאתי מקום מושלם:מעיינות חמים עם מוזיקה מרגיעה,
עם טרפיה שמרפה שרירים.לא יכולתי ללכת,כי הייתי בצורת בן" היא אמרה.
"הכניסה לבנות בלבד?" שאלתי.אני מת על מעיינות חמים.החום שם מרגיע.
כיף לשכב על סלע נוח ולהנות מהחום."לבנות ולכלבים" תיקנה אותי.
"כלבים?!" שאל רקס בהתרגשות."כן,אני בידיוק בדרך לשם" אמרה.
"תעשי חיים" אמרתי באכזבה.רקס הביט בי."טוב נו,אתה יכול ללכת" אמרתי בסוף.
"תודה!" קרא והלך עם ג'ס.ראיתי בדרך מודעה על אגם דייג חדש שנפתח.
"נשמע מעניין" חייכתי,והלכתי לשם.שכרתי ציוד דייג,והלכתי אל האגם.
היו כמה מקומות ישיבה פנויים.בסוף,הלכתי לאזור הריק ביותר,שם היה רק אדם אחד.
"אכפת לך שאני אדוג פה?" שאלתי את האדם.הכובע השחור הרחב שלו הסתיר את פניו.
הוא הנהן,ובשמחה ישבתי על כיסא ושלחתי את החכה למים.אחרי כמה דקות,תפסתי דג
ענקי.זה היה מדהים.שמתי לב שהבחור לא זז,משום שלא הצליח לתפוס כלום.
השתמשתי באש שלי,וצליתי את הדג."רוצה קצת?" שאלתי את הבחור.
הוא לא זז."היי נרדמת?" שאלתי והתחלתי להציק לו.צעקתי לו באוזן,נתתי לו כאפה,ושמתי על הראש שלו
חתיכת דג צלויה.וכלום."אדוני" לקחתי את הכובע.האדם עם הצלקת האדומה על הפנים,אותו אחד שהופיע
במדבר היה שם."אתה!" קראתי לעברו.הוא הפך לצל,ועף אחורה.הסתובבתי,וראיתי את הצל נכנס אל אותו אדם שעמד וחייך שם."שלום" הוא אמר."כישוף אש וולקני.יצרת חיילים" הוא אמר.
בתוך שניות הופיעו מסביבי בערך 300 מכשפים שכולם דומים לו.
"לעזאזל!" קראתי אליו.

ג'ס:
"אז,איך זה מרגיש רקס?" שאלתי אותו בזמן שהיה באגם החם לכלבים.אנחנו היחידים שהיינו שם.
"מעולה…." אמר באנחה."רק דבר אחד מדאיג אותי פה" הוא אמר.
"מה?" שאלתי נהנת מהמים החמים והמרגיעים.
"איך זה שכולם יכולים לראות אותי פתאום.אני הרי דרקון" אמר.
"אתה דרקון?!" שאלתי בפליאה.
"מה חשבת שאני?" שאל בעצבים.
"כלב מדבר" עניתי לו.
"אני דרקון! השם שלי הוא מרטיימר!" הוא קרא.
"חשבתי שקוראים לך רקס".
"זה כי יש לי בעלים מפגר" אמר ונשכב על הגב.שמתי לב לנקודה אדומה על הבטן שלו.
"מה זה?" שאלתי והצבעתי על הנקודה.
"סמל הדרקון.כשדרקונים מתים,הנקודה האדומה גדלה ומשתנה.גופם האמיתי נחשף.במילים אחרות,אני אחזור לצורתי המקורית-דרקון לבן וענקי" חייך בגאווה.
"אבל אתה כלבלב" חייכתי.
"צודקת" החיוך נמחק.התחלתי להשתנות."אני אלך לשירותים עד שהשינוי יפוג" קראתי ורצתי להתחבא בשירותים.נכנסתי במהירות ונעלתי את הדלת.
שמעתי מישהו נכנס."אז איפה הנסיכה?" שאל קול מוזר.הוא פתח את הדלת הראשונה בשורה.
אחר כך את השנייה והשלישית.אני נמצאת ברביעית.ראיתי את הצל שלו דרך המרווח בין הדלת לרצפה.
הוא פתח את הדלת החמישית והשישית."היא ברביעית? לא הייתי מאמין" צחק צחוק מפחיד.
השתנתי חזרה,לפני שהספקתי לעשות משהו.הוא נגע עם ידו בדלת.הוא קרוב מאוד.
הוא הלך.יצאתי במהירות מהשירותים וראיתי את רקס שוכב שם."רקס!" קראתי ורצתי אליו.
"הולכים!" אמרתי ומשכתי אותו לפני שאמר משהו.במהירות ארזנו הכל,ועמדנו ביציאה מהמעיינות אל הלובי,כשמישהו קפץ מהיציאה לעברנו.הוא לבש חולצה לבנה,מכנס צהוב,וצעיף פרוותי ורוד ארוך.
היה לו שיער בלונדיני קצר,ומשקפי שמש ורודים גדולים.ההליכה שלו הייתה מוזרה.
"זה בן או בת?" לחש אליי רקס.שנינו צחקנו קלות.הוא עמד שם,וכשמשקפי השמש שלו נפלו,
הוא הרים אותם עם היד."נעים לפגוש אתכם" אמר בצחוק מרושע.זיהיתי אותו.זה היה אותו הקול
ששמעתי בשירותים."מי אתה?" שאלתי רועדת.
"הפלמינגו" חייך חיוך מרושע.

קאיה הייתה לכודה בבר,כשכל הציידים סביבה.
בלו היה לכוד כשנשים לבושות שריון ברזל ועיניים אדומות הקיפו אותו.
ג'ון היה לכוד על ידי הכפילים של אותו איש מהמדבר.
ג'ס ורקס היו לכודים מול הפלמינגו.
"דמאט!" אמרו חמישתם ביחד.


תגובות (1)

אכן הוא מלך

03/08/2013 13:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך