מאקס כותב
מישהו בכלל קורא את זה עדיין?

האור האחרון-פרק 24 החבורה נגד כולם

מאקס כותב 09/08/2013 577 צפיות 3 תגובות
מישהו בכלל קורא את זה עדיין?

ג'ון:
נלחמתי בכפילים האלה.הפלתי איזה 100 כאלה,אבל הם המשיכו לצוץ.
"זעם אש" צרחתי.במהירות אגרופי אש רבים צצו מהידיים שלי,ופגעו בחיילי הצל שעמדו מולי.
התעייפתי מאוד.בקושי יכולתי לעמוד על הרגליים.הם הכו בי בכישוף שוב ושוב.
"כישוף אש וולקני.ניצוצות לבה" אמר האדם.הוא כיוון על את ידו.מהאצבעות יצעו ניצוצות אדומים.
אחר כך,הם התחלפו בלבה.הוא ירה עליי כמה טיפות לבה.הרגשתי איך הגוף שלי נשרף.
נפלתי על הברכיים,וצרחתי מרוב כאב.הוא צחק,והחיילים שלו ירו לבה גם הם.

בלו:
כל דבר שעשיתי לא עזר.כשניסיתי להשתמש בגרזן,הן שלחו לי אגרופים כשעל הידיים שלהן כפפות ברזל.
נתתי בעזרת הגרזן שלי מכות,אך השריון חסם כל מכה.ניסיתי להפעיל 'רעידת אדמה',אך לא הצלחתי משום שאגרופי הברזל שלהן הכו בי שוב ושוב.
הן נתנו בעיטות,אגרופים,לפעמים הסתערו עליי ונתנו דחיפה עם הכתף.
הגוף שלי כאב.מכות הברזל הכאיבו כל כך.

קאיה:
ניסיתי לברוח,אך כולם התקדמו,חושפים נשקים.שלפתי בזריזות את החנית.הם קפצו עליי ביחד.
היו שם לפחות 3000 ציידים,אם לא יותר.אבני הספיר שעל החנית זהרו,וקראתי:"ניגוד".
הזמן נעצר,ורטט יצא מן החנית אל האוויר.האנשים התחילו ליפול זה אחרי זה.1000 נפלו בערך.
2000 ויותר עדיין עמדו שם,מסתערים עליי.הם שלחו סדרת מתקפות עם הנשקים שלהם.
חסמתי אולי חמישית מזה.כל השאר פגעו בי.התיק שלי נקרע,וכמה ציידים גנבו את מה שהיה שם.
הם המשיכו לתקוף.

ג'ס:
זה היה רע.הוא נראה לי פסיכותי.הוא מפחיד בכל כך הרבה רמות.הוא….עושה מה?
הוא נשכב על סלע,ואמר:"אין כמו המעיינות החמים".אבל צחוק מרושע הגיע מפיו.
אני ורקס רצנו,כשלפתע משהו עצר אותנו.הרגשתי איך השרירים שלי נשלטים.זה לא היה כישוף ציות רגיל.
"את לא חשבת שתיברחי ממני מהר כל כך,נכון שלא?" הוא צחק צחוק מרושע ארוך.
הידיים שלו זזו באוויר."לעזאזל איתך!" קראתי אליו.הוא העיף את הגוף שלי ושל רקס באוויר,והתנגשנו
בקיר האבן שהיה שם.הוא צחק שוב.צדקתי,הוא באמת פסיכותי.

ג'ון:
הם ירו עוד ועוד.האדם המקורי התקדם אליי,ושלח אגרוף.עדיין הייתי על הברכיים,כשחסמתי את האגרוף עם ידי השמאלית."לא!" צעקתי.הרמתי את מבטי מהרצפה אליו."לא תנצח אותי!" צעקתי.
"התפרצות אש!" צרחתי.מהגוף שלי יצאו להבות,שפגעו בכל מי שהיה סביבי.
כל הצללים חזרו אל האדם.הוא נפל אחורה."מה..?!" הוא אמר."אגרוף אש" צעקתי ורצתי אליו עם אגרוף,כשעל היד שלי להבות.פגעתי בבטנו,והאש התגברה."פעם הבאה תחשוב עם מי אתה מתעסק!"
קראתי והעפתי אותו עם האגרוף.
הוא נפל לתוך המים.

בלו:
הן המשיכו להכות.זה היה בלתי נסבל.לבסוף,הן חטפו את הגרזן.הבטתי בו טוב לפני שנשמט מידי.
"בלו.יהיה בסדר" אמר קול נעים."לא…" לחשתי,ונפלתי על הרצפה.הן החליטו לעזוב,כשקראתי:"רגע! עוד לא סיימתי!" קמתי מהרצפה.התנשפתי כולי.הן עמדו שם,והביטו בי.הן נראו כמו בובות
רצתי אליהן.הם שלחו סדרת מכות אך התחמקתי בכולן,ותפסתי בגרזן.ברגע ששמתי את ידי עליו,אבני הברקת זהרו."רעידת אדמה" צעקתי והנחטתי מכה על הרצפה.האדמה רעדה חזק,והשריונות כל כולן התנפצו אחד אחרי השני.הו כולן נפלו."אל תגעו בגרזן" אמרתי עם מבט מאיים.

קאיה:
הם תקפו אותי מכל צד.הייתי חסרת אונים.נפלתי על הרצפה עם פציעות בכל הגוף.חלק מהאוצר של ג'ס נעלם,וכך גם חלק מהציוד שלי.כל הגנבים ברחו כבר.החנית זה הדבר היחיד שנשאר לי שאפשר לקחת.
הם התקרבו מכל צד."לא…." אמרתי לאט."לא…" חזרתי על זה."לא!!" קראתי בכל הכח שהצלחתי לגייס.הזמן עצר,ורטט נשלח ממני אל האוויר.כל מי שהיה במקום נפל.כולם.גם אמי.
קמתי בקושי,נעזרת בחנית כדי לעמוד.לא נשארה בי טיפה של כח כישוף.את הכל,גייסתי לצורך ה'ניגוד' החזק שלי.

ג'ס:
אני ורקס קמנו.הפלמינגו עמד שם,וחייך.פתאום,הרגשתי כח אדיר זורם בי.זה היה כח של….כישוף?
הוא התקדם,והניף שוב את ידו באוויר.אני ורקס שוב נשלטנו על ידו.ריכזתי את כל כח הכישוף שלי.
הרגשתי איך שאני משתנה.אבל לא לצורת הזכר שלי,אלא….למשהו אחר.
ריכזתי עוד כח.ועוד,ועוד,ועוד….בסוף השתנתי."מה?" שאל הפלמינגו בבלבול.
הסתכלתי בהשתקפות שלי במים.השתנתי ל…ל…אשת ציפור?!


תגובות (3)

אני :>
ולמה הפרק אם מלא נקודות מבט? זה קצת מבלבל… ~..~
שבת שלום ותמשיך =)

09/08/2013 08:51

חחחח מצטער על זה,פשוט עשיתי את זה שני פרקים,אבל חברים שלי התלוננו שזה פרקים קצרים אז שילבתי….

09/08/2013 08:56

כן אבל זה שאני לא מגיבה לא אומר שאני לא קוראת. תמשיך

09/08/2013 09:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך