מאקס כותב
איזה תיקו מדהים!
מה לא?

האור האחרון-פרק 26 הכרעה!ג'ון נגד השדה!

מאקס כותב 14/08/2013 522 צפיות 2 תגובות
איזה תיקו מדהים!
מה לא?

גרים ישב בכלוב הברזל שלו.ידיו היו קשורות בשלשלאות לקיר.
הוא כעס.כעס על עצמו שנתפס ככה."שטויות ברטלמיו,לא יקרה כלום" זכר איך אמר לו.
הוא הביט בסורגי הברזל.הוא ראה דמות מתקדמת אליו.
לדמות הייתה מסכה כחולה,ושיער בלונדיני ארוך."מה אתה רוצה?" שאל גרים בעצבנות.
"תרגיע את הטון שלך.אם זה היה תלוי בי,היית כבר מת" אמר דרייק X ועמד מול הסורגים.
היו לו להבים קשורים לידיים.גרים הביט בו בכעס.

ג'ון:
הדבר המוזר הזה שעף לו שם,הביט בי בכעס.
"מה אמרת?!" שאלה."מה את לעזאזל?!" קרא בלו.היא חייכה,ועפה עם כנפיים שחורות.
"שדה…" אמרה קאיה בבהלה."הביטוח חיים שלי לא מכסה קרב עם שדה" אמר בלו והלך אחורה.
"אוקיי" אמרתי וקפצתי על גג הצריף.עם ידה השחורה היא שלחה כדור אש גדול לעברי.
"תזהר!" קראו קאיה ובלו.כדור האש הגיע אליי,ואני בלעתי אותו עם הפה שלי.
בהתחלה הכל נראה רגיל,ואז הגרון שלי שרף."אההההה" צרחתי בזמן שעשן יצא מהפה שלי.
"אל תתן למכשף אש לעשות עבודה של מכשף אדמה" אמר בלו וקפץ קדימה עם הגרזן שלוף.
הוא קפץ לאוויר,ואבני הברקת שעל הגרזן זהרו."רעידת אדמה!" קרא וכיוון לעבר השדה.
היא חסמה את המכה עם היד השחורה שלה,ונתנה לו אגרוף עם ידה האדומה,אגרוף חזק שהפיל אותו לרצפה,והשאיר אותו מחוסר הכרה."בלו!" קראה קאיה."אגרוף אש" צעקתי והתנפלתי על השדה.
השדה חסמה את המכה עם ידה השחורה,ודחפה אותי אחורה אל גג הצריף.
"הפסקתי לשחק משחקים" קראתי בעצבים:"רגל השטן!" קראתי והסתובבתי במקום כמה סיבובים,עם הרגל הימנית שלי באוויר.בסוף,הרגל שלי בערה באש שורפת."זה הכל?" קראה השדה.
היא הסתובבה גם היא כמה פעמים באוויר,כשלבסוף היד השחורה שלה בערה באש שורפת.
"אגרוף השד" היא אמרה.קפצתי לעברה,והיא עפה לעברי.הרגל שלי התנגשה ביד שלה.
הרגשתי איך כל כח הכישוף הזה מתנגש בנקודה אחת.לא יכולתי לשחרר,ופשוט המשכתי לדחוף את הרגל שלי,כשלבסוף הרגל שלי והיד שלה חזרו לקדמותם.קפצתי אחורה אל גג הצריף,והיא עפה חזרה.
שנינו התנשפנו."רק התחממתי" קראתי לעברה."איזה צירוף מקרים,גם אני" אמרה.
"אגרוף השד" "רגל השטן" אמרנו ושוב התנגשנו.עוד פעם,אותם תוצאות.
כח הכישוף שלי התרוקן כמעט לגמריי,ונשאר לי בקושי ל'רגל השטן'.
לעומת זאת,נראה היה שלה יש עוד הרבה כח כישוף.הכנפיים שלה נעלמו לאט לאט.
בסוף,היא נחתה על גג הצריף.אני מול השדה בקרב אחד על אחד,מעניין לא?
רצתי לעברה,והיא לעברי.היא שלחה בעיטה שחסמתי עם הידיים,ואז עוד בעיטה שפגעה בבטן שלי.
שלחתי אגרוף,שנחסם על הרגל,ואז היא נתנה בעיטה שפגעה בראש שלי.
נתתי בעיטה אך היא נחסמה עם היד השחורה שלה,ופגעה בי עם ברך לכיוון הבטן.
הלכתי קצת אחורה,מותש כולי.עוד לא לגמריי החלמתי מהקרב הקודם.
היא חזרה עם עוד אגרוף,שפגע בפנים שלי,ובעיטה שפגעה בחזה שלי.הלכתי עוד קצת אחורה,
והיא נתנה בעיטה לכיוון הראש שלי,ונפלתי אחורה,ממש סנטימטר מקצה הגג.
"ג'ון" קראה קאיה.השדה התקדמה,ועמדה לסיים אותי.הכל נראה לי שחור.
עצמתי עיניים,וכשפקחתי אותם,ראיתי סורגי ברזל.הידיים שלי היו קשורות בשלשלאות לקיר.
מאחורי הסורגים ראיתי אדם גבוה,עם מסכה כחולה ושיער בלונדיני ארוך ופרוע.
הוא צחק,והרגשתי איך החזה שלי הבוער.הוא בער לגמריי."תצא מהגוף שלי" לחש לי קול מוכר.
"אתה לא צריך לראות את זה" הוא אמר,והחזה שלי בער.עצמתי עיניים,וכשפקחתי אותן,
הרגשתי איך אני נופל מהגג.החזה שלי בער.שמתי עליו יד,והרגשתי איך החום עובר ליד שלי.
הרמתי את היד,שבערה במקום החזה שלי.עדיין נפלתי.היד שלי בערה כל כך חזק.
נפלתי על האדמה,כשהיד שלי שלחה מאין כדור אש שכוון אל השדה.הוא גדל יותר ויותר,
וכשהגיע אליה,כדור האש היה גדול יותר מכל גופה."לאא" צרחה השדה,וכדור האש פגע בה.
עצמתי עיניים.הרגשתי שאני ריק מכח כישוף.הרגשתי כח כישוף שבא מסביבי.
לפי הרגשת הכח,זו הייתה קאיה שישבה מולי.היו שם עוד כוחות כישוף רדומים.
הם היו שייכים לבלו,לג'ס ולשדה.הרגשתי כח כישוף חלש ביותר,שהגיע מרקס.
הרגשתי איך הכח שלי נעלם,והופך לרדום.נרדמתי איתו.


תגובות (2)

המשךך

14/08/2013 05:48

אוח עד שאתה ממשיך אני ארביץ לך ! תמשיך כבר XD !

14/08/2013 11:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך