האור האחרון-פרק 27 בגידה של שדים

מאקס כותב 15/08/2013 561 צפיות 2 תגובות

קאיה:
רקס,בלו,ג'ס וג'ון היו מעולפים על המיטות.המרפאה עברה בינהם,חובשת ונותנת תרופות.
"הוא אמיץ,אה?" חייכה המרפאה והצביעה על ג'ון."כ-כן" אמרתי.
חבריי שכבו על המיטות,ואני לא יכולה לעשות כלום כדי לעזור.
"אל תדאגי,יהיה בסדר.אני כאן" חייכה המרפאה.
ג'ון זז מעט במיטה,והמרפאה הגיעה אליו במהירות.היא הניחה מטלית רטובה על מצחו.
"מה אתך?" שאלה המרפאה והורידה במהירות את חולצתי.
היא ראתה הרבה מאוד פצעים."זה בסדר.נלחמתי קצת,זה הכל" חייכתי חיוך שקרי.
"שכבי גם את" אמרה המרפאה.נשכבתי על אחת המיטות,בזמן שערכה לי כל מיני בדיקות.
חשבתי על הציידים ההם.הם שונאים מכשפים.בתיק שלי היה הרבה ציוד וכסף שגנבתי ממי שהיה שם.
החנית שלי שכבה בצד ליד הגרזן של בלו."אז.מה השמות שלכם?" שאלה המרפאה וחבשה את ידי.
"אני קאיה נירסי.אלה הם רקס,ג'סיקה די רסוול,ג'ון די גרייסי ובלו" אמרתי.
"די רסוול ודי גרייסי אמרת?" חייכה המרפאה.היא שמה לי חומר חיטוי על הבטן שלי,והרגשתי שהיא צורבת.
נרדמתי לאט לאט."מה את עושה…?" שאלתי בלחש.היא חייכה,ואמרה:"מצטערת.אנחנו לא אוהבים מכשפים או את משפחות הD" אמרה וגררה אותי מהמיטה.
הדלת של הצריף נפתחה,ובחוץ ראיתי הרבה יצורים מוזרים.לכולם היו כנפיים,והבחנתי בזה שהם שדים.
כולם חייכו,וחשפו ניבים ארוכים."סליחה על העיכוב.הארוחה מוכנה" חייכה המרפאה,ושינתה את צורתה.
העיניים שלי היו חצי סגורות.הרגשתי שהאיברים שלי כבדים."לא,היא לא!" שמעתי קול מוכר.
ג'ון,בלו,רקס וג'ס יצאו מהצריף.

ג'ון:
יצאנו מהצריף,וראינו הרבה שדים."טוב,למי נכסח את הצורה ראשון?" שאלתי והטחתי את האגרוף שלי ביד.
"אני אלך על הכחולים,אתה על הירוקים" אמר בלו ושלף את הגרזן."אני את הצהובים" אמרה ג'ס.
"אני אדאג לקאיה" קרא רקס."תודה אחי" חייכתי אליו,והוא חייך בחזרה.
כל השדים עפו לעברנו במהירות."שוט בוער!" קראתי.הצמדתי את הידיים שלי,ומתוכם יצא שוט של אש,שהשתמשתי בו על השדים בצבע הירוק."הרס אדמה" קרא בלו,והרבה אבנים,חול ובוץ ריחפו מן האדמה,והסתחררו סביב הגרזן.בלו הניף את הגרזן באוויר,וכל תערובת האדמה הזאת עפה לעבר השדים הכחולים.ראיתי את ג'ס מרכזת כח כישוף,ואז היא הפכה למעין אשת ציפור,ותקפה את השדים הצהובים.
תוך כמה דקות כל השדים נפלו מלבד המרפאה."אני בסדר" מלמלה קאיה,וקמה על רגליה בעזרת החנית."רוצה קרב חוזר?" קראה לעברי המרפאה."בשמחה" אמרתי,והסתובבתי במהירות כשרגלי באוויר."רגל שטן" צעקתי."אגרוף השד" אמרה השדה.רצנו זה לעבר זה.היד והרגל שלנו התנגשו,ושנינו עפנו אחורה."אל תעלב,אבל הפעם אני אקח את זה" אמר בלו.אבני הברקת זהרו.
אחרי כמה שניות,עוד שד הופיע.שיער לבן ארוך פרוע,גוף בצבע תכלת,יד אחת ורגל אחת שחורות,
ניבים ארוכים ושרביט.כל השדים כולל המרפאה השתחוו בפניו.יותר נכון,בפניה.
העיניים שלה היו שחורות כמו שלי."אני כאן כדי להרוג את ג'ון די גרייסי" קראה.
"פיו,אני מרחם על הג'ון הזה" חייכתי.
"אתה הג'ון הזה" אמר בלו.
"רגע מה,זה אני?!" צרחתי בהפתעה.
"אתה אידיוט עד כדי כך?!" צרח עליי בלו חזרה.
השדה ההיא התקדמה אליי באיטיות.בלו וג'ס עמדו מולי,עם הגב אליי,מוכנים להלחם.
"חברים" לחשתי להם."יהיה בסדר ילדון.אנחנו נטפל בזה" חייך בלו.
"זה בסדר ג'ון.אני אדאג לשדה הפעם" חייכה ג'ס.
"בלו,ג'ס" אמרתי בהכרת תודה."אני לא ילדון חתיכת אידיוט!" צרחתי על בלו ונתתי לו אגרוף על הראש.
השדה התקדמה,והניפה את השרביט באוויר.


תגובות (2)

חח גו'ן הזכיר לי את לופי 3:
תמשיך XD

15/08/2013 02:55

תמשיך

15/08/2013 09:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך