סתם ילדה רגילה
בבקשה תירשמו:-\

האמת הלא כל כך יפה המשך הרשמה

סתם ילדה רגילה 01/10/2015 523 צפיות 3 תגובות
בבקשה תירשמו:-\

היי אממ שמתי לב שרק מישהוא אחד רשם דמות אז החלטתי לעשות כאן המשך הרשמה שלא תהיה מבולבלת עם פרק את אני מקווה שתירשמו דמיות.
אז אני צריכה 3 בנות 4 בנים שהם יצורים שלומדים בפנימייה ו3 ציידים.
שם:
גיל (14-18):
מראה:
סוג יצור (ערפד,מכשף,איש זאב,צייד,בן אלמוות. בסוף יהיה פירוט על היכולות של על יצור ואשמח אם תכתבו סוג של יצור שלא הזכרתי כאן):
יכולות מיוחדות (עם אתם רוצים להוסיף משהו ליכולות זה לא חובה.):
אופי:
סיפור (לא חובה):
רקע:
ערפד- יכול לנשוך אנשים ולהפוך אותם לבני עמו בעל יכולת ריצה יוצאת דופן ערפד יכול לרפא את עצמו במהירות ויכול למות רק כאשר איבר חשוב מאוד יוצא מגופו מתפתח רק עד גיל עשרים ולאחר מכן הוא יכול להתפתח יותר. לרוב הערפדים קשה לצאת לשמש אך יש כאלה בעלי סימן בגוף בצורת טיפה אשר עוזר להם להסתגל לשמש.
מכשף- בעל ספר כשפים המיוחד בשבילו.יכול לגרום לבני אנוש להודות באמת ואפילו לשרת אותו. מרגע היותו מכשף יש לו שרביט שאם הוא עוזב אותו הוא לעולם לא הולך לחזור להיות מכשף. רובם מאוד ממושמעים אבל יש גם מכשפים מאוד מרדנים.
איש זאב- יכול לגדול למימדי ענק בעל כוח רב מהירים וקטלנים. רובם נאמנים מאוד מעט מהם מרדנים. כמעט כל אנשי הזאת חיים בלהקה אשר הם נאמנים לה מאוד מי שבוגד בלהקה או שגזר דינו הוא מוות או שהוא מגורש מהלהקה חלק קטן מאוד מאנשי הזאב הם ׳זאבים בודדים׳.
בן אלמוות- חלק מבני האלמוות קמו לתחייה רק לאחר מקרים של מוות נוראי ולחלקם יש פשוט חיים שלא יגמרו לעולם. כל בני האלמוות יתפתחו עד גיל עשרים וחמש ובגיל עשרים וחמש יפסיקו לגדול ולהתפתח. יש להם יכולת ריצה יוצאת דופן ויכולת ריפוי מעולה.
צייד- הציידים הם בעצם צדים את כל היצורים בעלי הכוחות המיוחדים. כל הציידים עוברים שנים של אימונים. אין לי כל כך במה לתאר את הציידים אם אתם רוצים אתם יכולים להוסיף מה שאתם רוצים.


תגובות (3)

אולי אפשר להמציא דברים חדשים שלא נמצאים עדין בליטרטור של הפנטזיה

אולי גם קוסמים.
הקוסם יכול לתעל את הכוח מבריכת האנרגיה שמקיימת את המציאות
הוא אינו צריך כשפים או לחשים, הוא פשוט שואב את הכוח המופשט ומתעל אותו אל הפועל ככל שירצה.

המזמן
המזמן יכול לזמן למציאות יצורים ממישורים אחרים כגון אריות אופל, כלבי הגהינום וכו'

הקורא
הקורא הוא כמו מתפלל, שיכול לבקש מהאלקות לפעול למענו.

הלוחש
הלוחש יכול על דרך ההצעה לנווט ולכופף את המציאות, הוא מציע על התרחשות וזו קמה ומתגשמת

כעת הציידים הם בני אנוש שיש להם הגנה חזקה ומיוחדת, כוח שנברא משחר הבריאה
רק הם יכולים להבחין בישויות האלה, וגם צריכים להבחין האם הם מהרעים או מהטובים.
אם כולם רעים זה פחות מעניין
אם יש טובים זה נותן יותר מקום לשיתוף פעולה בין הציידים לבין ישוייות מסויימות שיכולים אולי לעזור להם במשימה.

נראה לי שכבר מיצו את הערפדים, אנשי הזאב, המכשפים הזומבים או בני האלמוות
לא נראה לך שיש מקום להמציא ישויות חדשות???? משהו חדש ומענין שיתפוס את הדמיון, שיגרום לצמא לדעת עוד, ושלא יסתור את מה שאנחנו כבר יודעם על היצורים שהזכרת.

בהצלחה

01/10/2015 01:00

היי אז לגבי התגובה שלך אני חושבת שכל מה שהצגת יכול להיות יכולות מילדות כי לדעתי לא יכול להיות יצור שיש לו רק יכולת אחת אבל זאת רק דעתי סליחה אם פגעתי ותודה על הרעיונות

01/10/2015 01:40

אני אכתוב דמות כשיהיה לי את המחשב…אני באפליקציה עכשיו וקשה כות דמויות..

01/10/2015 10:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך