האמת מאחורי פיניאס ופרב- פרק 1-

VNKL 11/01/2015 1355 צפיות 2 תגובות

"עכשיו, אוכל לשלב את הגוף של פינוקיו ושלי ולהיות בלתי מנוצח!!" צחק ג'פטו ולקח את פינוקיו.
הוא לקח את הכובע שלו ושם אותו על הראש שלי והכניס את האף החום של פינוקיו (כאשר פינוקיו עדיין היה בובה) לתוך פיו.
ג'פטו התחיל להשתנות, בעיקר אפיו.
גופו של פינוקיו התמזג בתוך גופו.
זה היה בתקופה שג'פטו ופינוקיו היו תקועים כל כך הרבה זמן בתוך הלוויתן עד שהם הגיעו לזמן של 2015 ואז הלוויתן מת והם יצאו מתוכו וג'פטו החליט לנקום ולהתמזג עם פינוקיו, שנשאר בובה, ולהיות בלתי מנוצח.
אבל, הוא לא ידע שיכול להיות שיהיה לו אויב.
הוא הפך להיות איש בלי משקפיים, עם אף ארוך וחלוק לבן, וגר בבניין גדול.
ד"ר דופנשמירץ!

יודעים מה זאת החיה הכי נדירה בגן החיות המסתורי?
"היי, החיה שנשארה מהזן הכי נדיר ומסוכן, היא ברחה!!" צרח השומר.
הוא רץ לקצה גן החיות וראה את הכלוב של החיה, פתוח!
"היא ברחה!!" צרח השומר.
החיה יצאה מתוך גן החיות, שמה את כובע הסוכן שלה והתגנבה במסתוריות אל חתיכת עשב, הזיזה אותו קצת ופתח סודי נפתח באדמה. החיה נכנסה בתוכה והתגלשה במגלשה לכיוון מפקדה סודית.
זה היה פרי הפלטיפוס, בלש פלטיפוס סוכן חשאי, שבה לאודישן שלו אם הוא יתקבל להיות הסוכן פ' או שמא לא.

"אוי, תראה את שני התאומים שלנו" אמרה אימא של פיניאס ופרב לבעלה
"כן" אמר בעלה בקול מרוצה "מה שמוזר הוא שהם לא כאן".
האימא הסירה את השמיכה מהעריסה הסגולה וראתה שהעריסה ריקה!
היא התעלפה וכך גם האבא על הרצפה.

בינתיים, איפה שפיניאס ופרב התינוקות היו- "שלום לכם, פיניאס ופרב" אמר איש עם חלוק יווני וזקן לבן על סנטרו ושיער שיבה על ראשו.
"מי, א- אתה?" שאל פיניאס בזחילה
"אני אל החכמה העכשווי, סמארטונן, ואתם הנבחרים"
"אילו נבחרים?" שאל פרב בקול הרגיל שלו
"אתם נבחרתם לקבל את כוח החכמה שלי. הנה הוא" אמר סמארטונן ובשתי ידיו היו שני מוחות.
הוא פתח שקע בראש שלהם והוציא את שני המוחות של שניהם והחליף אותם במוחות המיוחדים והקסומים שהוא הביא וסגר את הראש.
"עכשיו, עליי להחזיר אתכם" אמר סמארטונן והזיז את ידיו במסתוריות ופיניאס ופרב התינוקות נעלמו ולפתע הופיעו שוב בעריסה הסגולה בביתם.
"תראה!" אמרה האימא לבעלה כשהם התעוררו מההתעלפות
"הם חזרו!" צעק בשמחה האבא.
האימא התעלפה שוב פעם והתמוטטה שוב פעם על הרצפה.


תגובות (2)

תקראו, בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/01/2015 20:29

טוב, דבר ראשון, אתה נואש לתגובות, אתה לא צריך להתחנן שיבואו לקרוא, הקוראים יבואו ברגע שיהיה מתאים, ועד אז- סבלנות.
בקשר לסיפור, הוא נחמד, השמות של ההורים של פיניאס ופרב הם לינדה ולורנס. אני לא אמשיך לקרוא את הסיפור בעיקר בגלל שאני מכירה את הסיפור האמיתי (שאני לא אפרט עכשיו.
חוץ מזה זה נחמד, לא ברור לי איך קשור כאן פינוקיו אבל נחמד…

11/01/2015 21:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך