Tom1
פרק שביעי, מקווה שאהבתם :)

הארי פוטר ואש האזמרגד פרק 7: ההימלטות

Tom1 20/10/2015 790 צפיות 5 תגובות
פרק שביעי, מקווה שאהבתם :)

הארי היה כבול חזק מאוד. הוא כמעט לא הצליח לזוז.
הוא חשב, איך וולדמורט חי? הוא מת בוודאות לפני עשרים שנה. האם הוא התחזק, הוא חזק יותר מבעבר? הוא יודע כשפים חדשים? הוא עשה עוד הורקרוקסים? איך הורגים אותו עכשיו? הרי בטוח "אקספליארמוס" לא יעזור עכשיו…
מחשבות רבות התרוצצו במוחו של הארי. הוא הרגיש כל כך בודד, בלי חבריו רון והרמיוני, החברים הכי טובים שלו, שהיו איתו שנים. ובמיוחד בלי משפחתו, הרגיש כאילו הוא כבר לא חי. עכשיו זה יתחיל עוד פעם, בדיוק מה שקרה לפני עשרים שנים. אבל הארי חשב, אין לו מה לעשות, הוא נפל ישר לידיים של וולדמורט. אני הולך למות, חשב לעצמו, זה נגמר…
הארי ניסה להשתחרר אבל לא הצליח. ואז, הארי לא האמין. בתוך הצינוק הייתה דלוקה אש קטנה. הארי התקרב לאש והאש שרפה את החבלים. הארי הצליח להשתחרר, אף על פי כן שלא הצליח לעבור בין הסורגים, כדי להימלט.
גם אם היה מצליח להימלט, הוא לא יכול היה לעשות כלום בלי השרביט שלו. לא להרוג, ובטח שלא להימלט, הרי הוא חייב לעשות כישוף כדי להימלט.
ואז, פתאום, בלטריקס באה. היא פתחה את המנעול והשמיעה צחוק קטן…
הארי נבהל ומיהר להתחבא ליד הקיר, בשביל שברגע שבלטריקס תיכנס, הארי יברח. זאת הייתה התוכנית שלו. אף על פי כן שיכול להיות שהתוכנית הזו לא תעבוד – הרי יש הרבה מדרגות כשיוצאים, והמפתח לקולר השקוף שבתוכו השרביט, אצל בלטריקס. רוב הסיכויים שבכלל לא יצליח… אם בלטריקס תתפוס אותו, הלורד וולדמורט יבוא כבר עכשיו ויהרוג אותו.
למרבה המזל בלטריקס נכנסה במהירות. המפתח היה בתוך שרשרת שלבשה אותו עליה. בלטריקס התבוננה לכל הכיוונים ולא מצאה את הארי. היא כל כך נבהלה, מה הלורד וולדמורט יגיד? מה היא עושה עכשיו? איפה הארי? איך הוא הצליח לברוח? בלטריקס לא ידעה מה לעשות.
וגם הארי לא ידע מה לעשות עכשיו. יכול להיות שעוד שנייה בלטריקס תתפוס אותו וזה יהיה הרבה יותר גרוע כי וולדמורט יהרוג אותו עוד לפני. ליבו של הארי דפק, הוא חייב לעשות משהו… יכול להיות שבכלל הכל לא יצליח, הוא חייב לתכנן משהו ומהר…
הארי השתעל אף על פי שניסה לא לנשום בשביל לא לעשות רעש.
הוא חייב כבר לעשות משהו, מהר, הוא לא יכול להיות פה לנצח…
מוחה של בלטריקס התרוצץ במחשבות והיא הייתה נראית מבוהלת מאוד. מה היא עושה עכשיו? מה? היא לא יכולה לרוץ למעלה, כי וולדמורט יכול לתפוס אותה ולשאול: "למה לא עלית בלי הארי?" טוב, בינתיים היא חייבת לתכנן משהו ומהר.
הייתה שתיקה קצרה, ואז, פתאום הארי רץ בזמן שתלש מצווארה של בלטריקס את השרשרת עם המפתח. בלטריקס, עוד לפני שהספיקה להבין עוד מה קורה, צרחה "שתק" לכיוונו של הארי. אך היא פספסה אותו…
הארי לא האמין שהוא עשה את זה. הוא רץ במסדרון ועלה במדרגות עם השרשרת כדי להגיע לקולר. הארי הספיק לראות את וולדמורט הולך בשקט וברוגע. וולדמורט הסתכל הצידה לכיוון של הארי.
למרבה המזל הארי הספיק להתחבא. בלטריקס ניסתה למצוא אותו והטילה אפילו כמה כישופים על המקום, אך לשווא – הארי עומד להתחזק, יחד עם השרביט שלו.
הארי ניסה לפתוח את הלוקר ולא הצליח. הארי סובב את המנעול בתוך חור המנעול ולא עזר כלום. בפעם השלישית נפתח הלוקר, אבל לרוע המזל וולדמורט היה מאחוריו.
הארי לקח את השרביט בעוצמה הכי מהירה שיכל, ונפלט לו ישר "אקספליארמוס" לכיוון של וולדמורט.
"אבדה קדברה!"
הבזק אור ירוק נפלט מהשרביט מצידו של וולדמורט, בזמן שמהשרביט מהצד של הארי נפלט הבזק אור אדום.
ההבזקים נמשכו כמה שניות ולבסוף נפסקו.
"איך ברחת?" צווח וולדמורט.
"שאלת מאוחר מדי!" צעק הארי.
ואז, עוד לפני שהספיק וולדמורט לענות, הארי הניף את השרביט כלפי מעלה וצרח כישוף חדש שלמד בשנים האחרונות: "קליפטסוניון!" הארי עף בעוצמה חזקה ונמלט משם.


תגובות (5)

יששששש.
איזה חמוד הארי. אני כל כך שמחה שהוא הצליח לברוח

20/10/2015 15:20

הכל היה נראה אבוד ובכל זאת הארי הצליח!!!!

20/10/2015 15:21

    שמח שאהבת =]

    20/10/2015 17:14

פרק יפה, תמשיך :)

20/10/2015 21:08

    תודה רבה =]

    20/10/2015 21:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך