הבלש פרק 13

the one sitting next to you 05/07/2013 578 צפיות 4 תגובות

אנחנו צריכים להיכנס, אבל כולם נראים ממש מפוחדים ואני לא מאשימה אותם. הבניין היה עצום, אפל ומסתורי, אז החלטתי לחפש עוד דרך להיכנס לתוכו. אבל ממש אז מישהו מאחורי דפק על כתפי.
הסתובבתי וראיתי גבר צעיר שנראה ממש כמו סבא שלי בצעירותו!
"סבא?" שאלתי מבוהלת וכולם באו להסתכל מה קורה.
"לא בדיוק, אני סבא רבה שלך ג'יי ג'יי" אמר מחייך. אני לא מאמינה לסבא רבה שלי קוראים ג'יי ג'יי וכן אני יודעת שלא לגבי זה אני צריכה לדאוג. "טוב אממ סבא רבה של אלכס מה אתה עושה כאן?" שאל כריס בחוצפתו.
"אני פה כדי להציע לכם מקום לישון בה בלילה הזה, מחר תמשיכו עם הבלש" אמר והוביל אותנו לעבר בניין מגורים. נכנסנו אחריו,למה שנראה בניין מעוד מפואר, ועלינו במעלית לקומה ה-51! יש בבניין הזה יותר מחמישים קומות! ממש לא יאומן לא? נכנסנו לדירה גדולה עם נוף על כל העיר.
"וואו" אמרו כולם יחד, ואחרי כמה שעות שבהם ביררנו כמה דברים, הלכנו לישון. הבנים ישנו בחדר אחד בלי נוף, והבנות בחדר עם נוף. הייתי מאושרת.

בבוקר התעוררתי והערתי את כולם, כמובן שהם צעקו עלי כי הערתי אותם. האחרון שנשאר להעיר היה ריי. קצת פחדתי להעיר אותו, כי הוא יותר מדי דומה לי וזה אומר שהוא מתעצבן בקלות.
התחלתי להתקרב לחלקה בה הוא ישן בשקט בשקט וראיתי שג'רי בוהה בי אז הסתובבתי וביקשתי ממנו להיות בשקט. ואז שפחתי על ריי בקבוק מים.
"מה את עושה!!" הוא צעק עלי מעוצבן. ואני התפקעתי מצחוק ואחרי כמה שניות גם הוא צחק.
"הייתי צריכה להעיר אותך, אז אם כבר להעיר למה לא להעיר בגדול?" שאלתי והוא התחיל לדגדג אותי. ואני חכמה מעוד בעטתי בה ובטעות פגעתי באזור מעוד רגיש והוא נפל.
"אופסי?" אמרתי מנסה לא לצחוק. ואז הוא קם ושוב דגדג אותי עד שג'רי התערב.
"אהמ אהמ, ארוחת הבוקר מוכנה" אמר והביט לרצפה. לא הבנתי מה קורה לו הבוקר!
קמנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר. אכלנו חביתה ומהר יצאנו כי אנחנו ממהרים לעצור את המפלצת, אבל זה נראה כאילו רק אני ממהרת.
אחרי עשר דקות הגענו לבניין. "אוקי מי מתנדב לבוא איתי למצוא עוד דרך להיכנס?" שאלתי ויוקה ואייס רצו אלי. לא נראה לי שהם רצו להישאר עם החבורה. "טוב יוקה אייס אתם מוכנים?" שאלתי. עמדתי להפתיע אותם…..^^
לקחתי את הרגל שלי ובעטתי בנעל השנייה, החזקתי ליוקה ואייס ידיים, והנעליים שלי הפכו לטילים. התחלנו לעוף לעבר המפקדה. קרצתי לכולם ועפנו.

נקודת מבט ריי:
אלכס ממש מפתיע אותי. היא לקחה אותנו חבורה של שמונה נערים ונערות ושאין להם שם קשר אחד לשני ואם היא יודעת או לא היא הפכה אותנו לחברים. די הפריע אותי שהיא תפסה אותי עם סיליה, אבל זה היה שווה את זה. זה מדהים להכיר אותה, היא כל כך שונה ומיוחדת. כשהיא התחילה לעוף וקרצה לנו לא ידעתי למי היא קרצה, לי או לג'רי, קיוויתי שלי………


תגובות (4)

הוא התאהב בההה!! :OOOO
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
חחחח סתם, תמשיכי אני מתה לדעת מה יקרה..
ושתתנהג אליו יפה אחרת הוא ידפוק לה כדור בראשש -,-

05/07/2013 04:34

אולי הוא התאהב ואולי לא……..רק אני יודעת :)

05/07/2013 04:42

רשעה -,-"

05/07/2013 04:43

אני יודעת שאני מרושעת :) ואני נהנית מזה מעוד ^^

05/07/2013 06:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך