הבלש פרק 14 (נקודת המבט של לידיה)

the one sitting next to you 05/07/2013 608 צפיות 9 תגובות

אני לא יודעת איך אני אסתדר עם אלכס. ברור שהיא סוג של המנהיגה שלנו בלת בררה, אבל היא חשפה את הניסויים הפסיכולוגיים שלי! ברור שהיא נראית די דומה לי, גם היא עושה את כל הניסויים האלה, והיא אמרה שהגיע לאותן מסקנות שאני הגעתי אליהן. אבל האם זה אומר שהיא הבינה שכל אחד מהם מתנהג ככה בכלל לחץ חברתי או בעיות בבית? אני אצטרך לגלות את כל זה אחר כך, בינתיים היא התעופפה לה עם שני ילדים בני שתיים עשרה למצוא דרך להיכנס למטה של המפלצת.
שמעתי בעבר על הבלש אבל אף פעם לא העמקתי לחשוב עליו, תמיד חשבתי שהוא רק אגשה שהומצא כדי להפחיד אותנו. כי בכל זאת עד היום הרעיון שיש מפלצת בת יותר מ-200 שנה שיודעת עלי הכל לא נשמע לי ממש הגיוני. אבל עכשיו כשאנחנו נמצאים השנות השישים ואני לבושה כמו the girl next door מסרטים ישנים, ולמדתי לירות ברובה, אני מתחילה להאמין בזה. למרות שאני לא בטוחה אם זה חלום או מציאות.
בכל מקרה אני אעבור לנושאים יותר שמחים כדי לצאת מהאבל הזה, ראיתי איך ג'רי וריי מסתכלים על אלכס, ברור שאני לא יודעת מה הם מוצאים בה. למרות שהיא יפה יחסית, היא מתלבשת כמו אישה בת שלושים, ומתנהגת בצורה מוזרה מעןד. וגם לא נראה לי שהיא שמה לב למישהו מהם אז הם צריכים לוותר לדעתי, אבל זאת רק דעתי. וגם ראיתי איך כריס מסתכל על מורן, הוא נראה לי כמו מישהו מלכותי, אבל חוץ מזה אני לא מוצאת עליו כמעט כלום. ומורן יותר חברותית למרות שהיא נראית לי קצת דכאונית וטומבוי.
ועכשיו יוקה ואייס. הם כנראה מכירים את אלכס לפני כולנו, אייס שקט אבל נחמד ויוקה דכאונית. אבל אי אפשר לתפוס אותם לבד.
אוי הנה אלכס חזרה. היא מפתיע את כולנו שוב ושוב. קודם הספר הזה ועכשיו הנעליים! מה יש לה ארון של חפצים קסומים? גם אני רוצה כאלה…..
"מצאת כניסה?" שאל כריס במבט מלגלג, ומורן נתנה לו מכה בכתף. הוא תמיד מתנהג אל אלכס ככה בלי סיבה מובנת.
"כן מצאתי" אמרה ונתנה לו מבט זועם. אני מניחה שיש לה מבט יותר גרוע כשהיא רוצה אבל גם זה היה מעורר אימה.
היא הובילה אותנו לחלק האחורי של הבנייו, והראתה לנו דלת שנמצאת בערך בקומה השמינית, בלי מדרגות שמובילות אליה.
"אבל איך נגיע לשם?" שאלתי.
"טוב ככה" אמרה לקחה את ידי והטיסה אותי לשם.


תגובות (9)

תמשיכי.נשמע ממש מסקרן.
:)))
אלפקה כחולה מעופפת בדרך אלייך.

05/07/2013 08:59

מעניין ואני פשוט מתה על הסיפור

05/07/2013 09:11

תודה :) אני משתדלת להפוך אותו ליותר מעניין עכשיו ^^

05/07/2013 09:19

זה מצליח להפוך להיות יותר מעניין,
עכשיו תמשיכי אל תהיי מרושעת ;)

05/07/2013 09:26

אפשר לשאול שאלה?
מה עם בת הרוח?
אני יודעת שאני שואלת על זה הרבה,אבל ממש אהבתי את זה.
אל תהיי מרושעת.

05/07/2013 09:32

אני אמשיך את שניהם לא לדאוג.
איזה הלחץ!!

05/07/2013 09:58

תמשיכי כי אם לא החציל המעופף בדרך אלייך

05/07/2013 10:46

אני אוהבת חצילים מעופפים :)

05/07/2013 10:50

חציליםםם <3

05/07/2013 10:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך