הבלש פרק 15

the one sitting next to you 05/07/2013 582 צפיות 3 תגובות

היא העיפה אותי איתה עד שהגענו לדלת. איזה חוצפנית! ככה היא מתעללת בי! בלידיה המסכנה והתמימה שלא עשתה לאף אחד שום דבר, נעלבתי קשות.
"על תעשי את זה שוב לעולם!" צעקתי מנסה להירגע.
"בסדר בסדר תירגעי, אני הולכת להביא את השאר" אמרה וטסה לה למטה.

אלכס:
וואי אפשר לחשוב. היא ביקשה שאני אומר לה איך אני אעלה אותם למעלה אז העליתי אותה. לא צריך להפריז בתגובה. כשירדתי הביטו בי בפליאה.
"מה?" אמרתי מיתממת.
"כלום חוץ מזה שהרגע העפת את לידיה ואנחנו מפחדים לעשות את זה" אמרה מורן מפוחדת.
"מי אמר שאני מפחד?" אמרו ריי וג'רי יחד. מה יש לשניים האלה, מה הם מנסים להוכיח??
לקחתי את מורן והעפתי אותה ללידיה, לפני שהספיקה להגיב ברחתי שוב למטה. וואי זה מעייף.
ירדתי למטה והפעם לא בהו בי, אני מניחה שאז הם היו בשפעת מורן.
"מי הבא?" שאלתי ולפני שמישהו אמר משהו לקחתי את אייס ואת יוקה והעפתי אותם ללידיה ומורן.
ואז שוב ירדתי, התיישבתי כי, תאמינו או לא, זה מעייף להעיף את השמנים האלה למעלה!
" אז עולים?" שאל כריס. אוי הוא עולה לי על העצבים. לקחתי את היד שלו והעפתי אותה למעלה או יותר נכון לומר, די זרקתי אותו לשם, וחזרתי למטה שוב מתיישבת.
"אני מבין שאת צריכה לנוח אבל הם מחכים לנו" אמר ג'רי והתיישב לידי.
"טוב אני אעלה אותך עכשיו" אמרתי מותשת. לקחתי את ידו והוא נראה מעוד מרוצה בהתחלה אבל בגלל שהגענו מהר הוא התבאס,עדיין אין לי מושג מה קורה איתו…
ירדתי בחזרה למטה וראיתי את ריי עומד ומחכה לי, מסכן השארתי אותו אחרון.
"כולם לעלות!" אמרתי. אבל הוא לא נראה ממש מרוצה. "מה קרה?" שאלתי.
הוא התחיל להתקרב אלי במהירות, אחז בפני ונישק אותי. התנתקתי ממנו בשיא המהירות.
"מה אתה עושה?" צעקתי. למרות שהבטן שלי פרפרה.
"אני אממממ……אני, לא יודע!"


תגובות (3)

או מיי גוד תמשיכי זה מושלםםם

05/07/2013 12:16

אבל אתן לא יודעות את ההמשך…לדעתי תהיו מאוכזבות כי אני ממש מרושעת ^^

05/07/2013 12:17

לאאא! בבקשה אל תהיי פעם אחת מרושעתתת!!

05/07/2013 12:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך