הגזע הנוסף- פרק 3

JasBlo 10/12/2012 581 צפיות אין תגובות

"אאוץ'." אמר גאז. היא הביטה בזרועה. הכדור חדר מעט מעל המרפק, וכנראה נכנס עמוק לבשר. היד הייתה מרוחה בדם. "אאוץ'." היא הסכימה איתו. הוא החל לחפור בידה, ולנסות לשלוף את הכדור. "את צריכה לנסות להפסיק לחטוף כדורים." אמר לה גאז ברצינות תהומית.
"כן, בטח. כאילו שזה אפשרי." היא אמרה בציניות, ואז פלטה קללה כשהוא שלף את הכדור.
"מה לעשות, זה כואב כששולפים את הכדור." אמר לה גאז. "עכשיו, תפסיקי לקלל כמו חתול רחוב ותני לי לחבוש את היד ואז לעבור לכתף."
היא הושיטה לו את ידה, והוא החל לחטא את הפצע ולעטפו ברצועות לבנות של "נייר טואלט" בפי טייגר. לבסוף ידה הייתה חבושה היטב, והיא סובבה אליו את גבה. הוא התכופף בכסאו ובחן את הכתף הפגועה. "שני כדורים. את ממש לא עושה את זה קל." הוא אמר.
"אם אני אעשה את זה קל לא יהיה לנו כסף לאוכל כאן." היא ציינה. הוא החל לחפור בכתפה, והיא קיללה בכל פעם שהמלקחיים הכאיבו לה.
"אני מבין שיצאת להרוויח כסף." נער גבוה, כבן תשע עשרה, שערו שחור כלילה ועיניו כחולות התיישב לצידם של טייגר וגאז, ובידו חתיכת לחם, אותה הושיט לטייגר.
"כן, הבנת נכון. טוב לראות אותך, באקס." היא חייכה אליו. באקס היה חברה הטוב ביותר מבין האנשים בכנופיה.
"אני לא מבין, למה את חייבת להביא איתך גם כדורים כל פעם שאת יוצאת להרוויח כסף. זה לא כאילו שאין לנו מספיק." הוא אמר.
טייגר נגסה בלחם שהוא הביא לה, ובלי לטרוח לבלוע עד הסוף, השיבה לו. "תמיד צריך לבדוק כדורים חדשים, לא? יכול להיות שיש כאלה יותר יעילים. אני בודקת את היעילות בעצמי."
"אני רואה."
טייגר איי קיללה. גאז החזיק בידו את הכדור השני.
"ואני חשבתי שלי יש אוצר מילים מפותח. אז אני חושב שהכדורים האלה יעילים, לפי הזמן שלוקח לגאז להוציא אותם מהכתף שלך." הסיק באקס. "עכשיו נייר הטואלט?"
"כן, עכשיו התחבושות. ותגיד לטייגר איי שתפסיק לזוז, כדי שאוכל לנקות את הדם." אמר גאז, מעוצבן על הכינוי שהדביקה טייגר לציוד הרפואי שלו.
"אני לא יכול להגיד לטייגר להפסיק לזוז, כי היא לא תקשיב לי." השיב לו באקס.
"אני באמת לא אקשיב לו. פשוט תנקה את הדם, תוציא את הכדור האחרון, ותשים את נייר הטואלט." אמרה טייגר לגאז והרימה את סנטרה בהבעה חצופה לעברו.
"תנקה את הדם, תוציא את הכדור האחרון, ותשים את נייר הטואלט." חזר אחריה גאז בייאוש. "את בכלל מעריכה את העבודה שאני עושה כאן?" הוא שאל.
"כן, בטח." היא אמרה מבלי להניד עפעף. "בזכותך אפשר לבחון את הכדורים היותר יעילים, כי הם כבר לא תקועים לי בגוף."
"פשוט עזבי את זה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך