אנימה
אני חדשה בסיפורי פנטזיה זה הספר הראשון שכתבתי תכתבו מה דעתכם

תכתבו ביקורת בונה גם חיובית וגם שלילית

הדרך אל פסגת האלים פרק 1

אנימה 08/09/2012 578 צפיות אין תגובות
אני חדשה בסיפורי פנטזיה זה הספר הראשון שכתבתי תכתבו מה דעתכם

תכתבו ביקורת בונה גם חיובית וגם שלילית

הרוח נשבה ולא נשמע אף קול מעבר לאופק הרחב רק קולה הרועד של ארייל נשמע,היא טיילה בכפר קטן כשהיא כועסת על אביה האל זאוס היווני ששלח אותה לכאן רק מפני שהיא נולדה אנושית ובלי כוחות…התחיל לרדת גשם זלעפות ארייל לא ידעה מה לעשות היא כל כך כעסה על אביה שהיא הייתה מוכנה להרוג אותו היא הרגישה שהוא לא אוהב אותה ועכשיו היא הבינה שזה גם נכון.היא היא חפשה מחסה מפני הגשם אבל ללא הצלחה,"הי את,מה את עושה כאן?"זה היה קול של נער ארייל הסתובבה וראתה נער יפה תואר היא חייכה חיוך קטן והשיבה במלמול"אני כאן בגלל"….ארייל לא הצליחה לענות למשפט היא חשבה שהוא יבהל או שלא יאמין לה היא פשוט ישבה לה אומללה ובוכה."תקשיבי אף פעם לא ראיתי אותך…. את רוצה אולי שאני אראה לך את המקום?! ושכחתי להציג אותי אני פריס"….ארייל הרימה את מבטה וראתה את הנער היפה היא לא הצליחה להשחיל מילה היא רק גמגמה בכבדות,עד שלבסוף יצא לה קול קטן"כ..כ..כ..כן " "יופי אז בואי אבל אני חייב לשאול אותך שאלה איך הגעת לכאן"?ארייל לא ידעה מה לענות ובאי נוחות היא החליטה לשקר לו"אני כאן בגלל שהלכתי לטיול ונאבדתי בעמק קרוב לכאן אז החלטתי להמשיך ללכת לחפש מקום ללון בוא".היא קמה וחייכה חיוך גדול ומזויף"קדימה בוא תראה לי את הכפר"הם התחילו ללכת ארייל ראתה מקומות יפים בכפר כשלפתע ניתח ברק גדול לעברה זה היה אביה ארייל התחילה לברוח יחד עם הנער….
~~~~~~~~~~אצל האלים~~~~~~~~~
"איך היא יכלה ליצור קשר עם נער כזה מטונף"צרח זאוס
"זאוס תן לביתנו להינות לא מספיק כשגרשתה אותה?"השיבה הרה בפרצוף עגום היא אהבה את ביתה אבל זאוס גירש אותה כי היא לא הייתה ראויה להישאר הרי היא בת אנוש
"אז מה אני לא ארשה שהבת שלי תסתובב עם נער כזה היא ממשפחת אלים והיא לא ראויה להסתובב עם נער מטונף שכזה"
"אנא ממך זאוס רחם על ביתינו אני אוהבת אותה מאוד ולא אתן שתפגע!"הרה הייתה נראית מרוגזת היא רצתה להלום את זאוס
"תעזוב אותה עכשיו או שאני עוזבת"צרחה הרה בכעס כשהיא בוכה
"לעולם לא ואת לא תעזבי זאת פקודה"זאוס צווח ונעשה אדום יותר ויותר עד שכיוון אל ארייל וניתח אליה ברק גדול גבוה ומסוכן…הברק התקרב אל ארייל ופגע בגבה היא נפלה ארצה משותקת.הנער התקרב אל ארייל במבט עצוב ומבוהל זאוס ראה את הכל ופרצופו הפך מכועס לעצוב הוא שאל בתמיהה"מה עשיתי?"
לא נראה שארייל חייה……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך