הדרך שהיא נוקמת בחברים שלך

17/04/2022 217 צפיות אין תגובות

היא לא רצתה להרוס את הקשר שקיים בינך ובין אשתך אך חברים שלך שסיפרו לך על האהבה האסורה שמתרחשת ביניכם בחלומותיה ובמחשבותיה הצלולים בלי אישור ממנה לא השאירו לה הרבה ברירות חוץ מברירת הנקמה.
היא גרה בפנטהאוז(נחשב לבית הכי יקר בעולם) ברחובות,היא שמרה את הוואצאפ שלך ובפעם הראשונה היא שלחה לך הודעה ב12:30 ב4.1.2022:"מלך הנשימה שלי,לוכד החלומות שלי,אני עדיין אוהבת אותך ומאוד צריכה שניפגש",כששמעת את קולה בטלפון,רגשות האהבה והתשוקה שהרגשת אליה מהפעם הראשונה חזרו להציף אותך כמו סערה שהתחזקה,התגברה,רתחה,בערה ושרפה בתוכך,אמרת לאישתך שאתה טס לחגוג את פסח בצרפת עם חברים שלך,היא איחלה לך שתהנה בטיול,היא חיכתה הרבה זמן שתיפגשו בפעם הנוספת,הגעת לביתה כשהחורף הגשום,הסוער והמטורף שהיה השנה התחיל להתפוגג ונהיה חם,טסת אליה,דפקת בדלת ביתה והיא הופתעה לראות אותך,אמרת לה שגם אתה התגעגעת אליה,פעימות הלב שלך נהיו חזקות בגללה כמו שקרה לך מולה בפעם הראשונה,היא לחשה לך:"בחור יקר שנכנס לליבי בפתאומיות,אני רוצה להיות הבחורה שלך בפעם הנוספת",לקחת אותה בזרועותיך בזמן שרגשות האהבה ביניכם מציפים אותכם כמו שקרה ביניכם בפעם הראשונה בתחילת 2020,פעימות הלב שלכם מתגברות,מתחזקות,נשרפות ובוערות,הידיים של שניכם רועדות ואפשר לראות בעיניים שלך שאתה עדיין מאוד אוהב אותה ורוצה אותה כמו שרצית אותה אז למרות שאתה רוצה אותה ככה רק בחלומותיה,היא רצתה לשוחח אתך על האישה שלך,הילדים שלך וחברים שלך אך ביקשת ממנה שהיא לא תדבר עליהם כי זהו רגע רק של שניכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך