ההירדמות של שניהם

18/04/2022 365 צפיות אין תגובות

אחרי שהוא סיים לאנוס אותה,הוא נרדם לצידה.
הוא התעורר ב14:30,רצה להעיר אותה אך החליט שהוא ייתן לה לתעורר מתי שנח לה,היא התעוררה ושאלה אותו מה קרה ביניהם?הוא ענה לה שקרתה ביניהם בפעם הנוספת את האהבה החזקה,הבוערת,הרותחת,השורפת והמטורפת שהתחילה לקרות ביניהם בינואר 2020,היא שטפה את פניה ונזכרה שהוא התחיל איתה בלי רצונה(אנס אותה),היא שאלה אותו שהאם במקרה אישתו יודעת על כל מה שהוא עושה איתה בזמן שהיא ישנה ובפעמים שהיא עפה באוויר,הוא ענה לה שכנראה הוא לעולם לא יספר לאישתו על אהבתם האסורה כי זו אהבה שמתרחשת ביניהם רק בחלומותיה ובמחשבותיה,היא אמרה לו שיש פעמים וימים שהיא מוכנה לטוס עד אליו ולומר לו כל מה שמתרחש ביניהם,שהיא לא מפחדת לעמוד מולו פנים מול פנים בארבע עיניים ולספר לו הכל אך הסיכוי ששניהם ייפגשו הוא כנראה סיכוי שלעולם לא יקרה,היא הסבירה לו שיותר שווה בשבילה מבחינת מחירים שהיא הייתה פוגשת אותו בהופעה בחו"ל מאשר בישראל בגלל פער המחירים,הוא אמר לה שהיא פשוט לא רוצה להגיע אליו ולדבר איתו על הכל,היא ביקשה ממנו שהוא יבין גם את הצד שלה ושהיא לא רוצה לגרום לאישתו להתגרש ממנו ולקחת את הילדים המשותפים שלהם ממנו ולאסור עליו שהוא יפגוש אותם למרות שהיא מאוד רוצה לספר לאישתו הכל כי היא עדיין מרגישה שהיא משקרת לה בכך שהיא מסתירה ממנה הכל,הוא חיבק אותה חזק,התנצל בפניה שאנס אותה והסביר לה שהמצב ביניהם צריך להישאר בידיעה רק אצלו.
הוא התנצל בפניה שאנס אותה והסביר לה שהיא לא השאירה לו ברירה אחרת,גם היא אמרה לו שחברים שלו גרמו לכך שהיא תפתה אותו ושייפול לרגליה כמו אז ושגם הם לא השאירו לה הרבה אפשרויות חוץ מהאפשרות הזו,היא ביקשה ממנו ששניהם ישלימו ויישארו ביחסים של שלום ומרחק שיש ביניהם במציאות והוא הסכים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך