מייק וזווסקי
טוב, ככה זה הולך...
פה, בסיפור הזה, אני הולך לכתוב אותו מנקודת המבט של הרשע.
מה שמביא אותי לפריצת דרך! ^^

הוק – פרק 2

מייק וזווסקי 24/02/2013 619 צפיות אין תגובות
טוב, ככה זה הולך...
פה, בסיפור הזה, אני הולך לכתוב אותו מנקודת המבט של הרשע.
מה שמביא אותי לפריצת דרך! ^^

נפתחה הדלת מעץ בבר שהיה ממוקם מול הנמל. האזור היה מואר מהשמש שבחוץ, אבל היה צל של איש גבוהה שחסם חלק מהאור.
אבל לאנשים שישבו בבר לא היה אכפת.
הצל של האיש עשה צעד אחד, ונשמע צליל ניפוץ קל של עץ מהרצפה. אחר כך בא הצעד הבא, ונשמע צליל של דריכה רגילה על רצפת העץ.
כך זה המשיך עד שהצלילים עצרו ליד אדם נמוך ומרושל שישב על כיסא גבוה.
"כן…?" אמר האיש בקול צרוד וגבוה. "מה אתה רוצה? לחפש את אימא שלך? למה, אני יכול להראות לך" האיש צחק צחוק מזעזע.
"לא באתי עד לפה בשביל לשמוע את השטויות שלך, ג'וקס" אמר האיש המסתורי.
"טוב, אז למה באת לפה? בשביל לחפש את הכלב של–" ג'וקס נעצר כאשר האיש המסתורי הרים אותו באוויר כשהוא מחזיר אותו בחולצתו.
"תקשיב, אני במצב רוח טוב היום. אל תהרוס את זה, כי אחר כך העסק פה היה ממש מכוער" אמר האיש המסתורי.
"בסדר! בסדר! א-א-אני אגיד לך הכול!" אמר ג'וקס בבהלה. "אבל לפני… אני רוצה את החלק שלי בעסקה הזו…" ג'וקס הביט בכובע של האיש המסתורי. כובע שחור בעל שלוש פינות כשפינה אחת מכוונת קדימה. בצד השמאלי בקצה הקדמי היה פס זהב. לאורך כול הכובע הייתה פרווה לבנה קצרה.
"שכח מזה! זה או שאתה עונה לי על שאלה פשוטה! או שאתה תראה את העולם הבא יותר מהר משאתה חושב!" אמר האיש המסתורי בזעם.
"טוב! טוב! מ-מ-מה השאלה שלך?" אמר ג'וקס במהירות ובבהלה.
"איפה לוחמי החירות?" אמר האיש המסתורי לאט.
ג'וקס ניראה מופתע. הוא בלע רוק. "א-א-אתה יודע ש-ש-שאף אחד לא יודע איפה הם…!" ג'וקס התחיל להזיע.
האיש המסתורי הביט לרגע על הרצפה מעץ. "אם אתה מוצא את עצמך מתעורר בבית חולים בלי יד ורגל" האיש המסתורי חייך והסתכל על ג'וקס. "תגיד להם שהוק עשה לך את זה"

"טוב, מה עכשיו?" אמר הוק לעצמו כשהוא מחזיק בהגה הספינה הגדולה שלו, ומסתכל על הים הגדול.
"אני זוכר שהיה איזה משהו על איזו מכשפה או משהו… כן, כן, משהו כזה. השאלה איפה היא…" הוק הוריד את העוגן וניכנס לחדר הקפטן.
חדר הקפטן היה מלא במדפים עם ספרים ומגילות, חלון ענק שהאיר את המקום, שטיחים יוקרתיים שהונחו על ריצפת העץ הנקייה.
"אוקיי, בואו ניראה" הוק הלך לכיוון מדף מגילות גדול. "מפת עולם-חלק ראשון… מפת עולם-חלק שני… שלישי, רביעי, חמישי, שישי… שביעי? עוד לא חקרתי את החלק הזה של העולם…" הוק שלף את המגילה ולקח אותה לשולחן גדול שהיה ממוקם מול החלון הגדול.
"טוב, חלק שביעי של העולם. בואו ניראה" הוק פתח את המגילה. המגילה הייתה גדולה יותר מהמגילות האחרות.
"מה זה? 'גלורי סיטי' 'האוקיינוס של אטלנטיו' 'הר הקרח של היער הירוק' ' אי המוות' 'העיר המרחפת' ? מה זה לעזאזל המקומות האלה?! אין פה שום מקום שמעיד על איזו מכש– מה זה? 'אי הירוקת'? בקושי אפשר ליראות את זה במפה…! טוב, למה לא?"
הוק יצא מחדר הקפטן, הרים את העוגן, הלך אל ההגה, ושלף מצפן.
הוק נשף נשיפה ארוכה. "זה חודש של שיט…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך