מייק וזווסקי
זהו! הפרק הרביעי! וואו עבר המון זמן מאש שכתבתי פרק של הוק... O_o
טוב, אז הינה! ^^

הוק – פרק 4 – טיסה נעימה

מייק וזווסקי 24/06/2013 585 צפיות אין תגובות
זהו! הפרק הרביעי! וואו עבר המון זמן מאש שכתבתי פרק של הוק... O_o
טוב, אז הינה! ^^

הוק טס במהירות לאורך כול המפעל על גלשן האוויר. לפתע נשמע פיצוץ מאחוריו. הוק הסתכל סביבו. לאורך כול המפעל היו חביות חומר נפץ. ופתאום הם התחילו להתפוצץ אחת אחת. חלקים מהתקרה נפלו והוק התחמק מהם במהירות. הוא התחמק גם מחביות חומר נפץ שהתפוצצו בדרכו.
לפתע הוא ראה קיר של חביות חומר נפץ. "ניסיון ראשון" הוא אמר. ושלף ומהצמיד שלו אקדח מיוחד שחובר לצמיד. הוא כיוון, וירה לקיר החביות. הקיר התפוצץ והוק עבר דרך הפיצוץ במהירת. לפתע אורות המפעם התחילו להתעמם. לא היה ניתן לראות כלום. הוק ירה בחביות שבדרכו כדי להאיר את הדרך בעזרת האש שיצא מהן. בזמן הזה הוק גלש במהירות, ומתחמק מהתקרה הנופלת, ונזהר מפיצוצים לא רצויים. הוק ראה את היציאה מהמפעל. הוא הניף את גופו קדימה. "עוד קצת…!" הוק יצא במהירות מדלת המפעל. נשמע פיצוץ אדיר מהמפעל, וחלונותיו התנפצו.
הוא הסתכל על הגלשן. הוא ראה שרגלו ממתכת חדרה את הכפתור של הגלשן ואפילו עברה אותה.
"חבל לבזבז" הוא אמר, והוריד בכוח את הגלשן.

"ובכן, מצאת משהו מיוחד…?" שאלה הזקנה באי המבודד.
"לא" הוק אמר. "לא היה שם כלום. חוץ ממוות בטוח"
"אין מה לדאוג" אמרה הזקנה. "יש לך עוד הרבה כדי למצוא את היעד שלך". היא נגה למדורה, שלפה את המקל מהגלימה שלה, והזיזה מקלות במדורה. "'אי הקרינה'. זה היעד הבא שלך"
"אם כך, אני אלך לשם" הוא אמר והסתובב לדרכו.
"רגע" אמרה הזקנה. "קח את אלה" האישה הזקנה מסרה להוק שני יהלומים קטנים בצבע לבן. "אלה יהלומי קסם. נותנים לאדם הפשוט את היכולת להיות כמו קוסם מלידה"
הוק הסתכל על היהלומים.
"הו, ולפני שאתה הולך… את אתה בבעיה. תקרוץ עם עינך למעלה, ואני אבוא לעזרה" אמרה הזקנה.
הוק הסתכל על הזקנה, והלך.

הוק הגיע לאי הקרינה יחד עם הספינה הגדולה שלו. היא הייתה מוקפת בחומה ענקית. היה רשום בענק על החומה: "אין מעבר. הכניסה מאושר אך ורק על ידי חדר הפיקוח".
הוק הסתכל על קצה החומה. "היי!" הוא צרח. "אני צריך להיכנס!".
לא קרה דבר.
"אני דורש להיכנס!" הוק צרח שוב.
כלום.
"חדר הבקרה" הוא חשב לעצמו. "בטח שיש איזו דרך להגיע לשם".

הוק נכנס לספריה בספינתו. הוא הוציא ספר. 'תורת הטכנולוגיה'.
הוא דפדף בספר, ולבסוף מצא את העמוד הרצוי, 'השתגרות טכנולוגית'.
"לאחר שנים של ניסיון, חוקרים רבים ניסו לחשב את תוכנת השיגור הטכנולוגי, כול ניסיון נכשל. החוקרים חישבו את תוכנה זו כבר מעל לחמישים שנה, ולא ניתן היה למצוא את החשוב הנכון"
"לעזאזל!" מלמל הוק לעצמו.
הוק דפדף בספר ומצא עמוד נוסף 'חוקרי העולם הטכנולוגי'
הוא הסתכל על שמות החוקרים. כולם מתו מזמן. אך היה רשום משהו בצד העמוד.
"משפחת אגסטרון, בעלת החוקר הגדול בעולם, הולידה בן. החוקר אמר שבנו יהיה חוקר גדול כמוהו ואף יותר. כרגע המשפחה גרה באי המרחף"
"מצוין…" אמר הוק לעצמו.
הוק הרים את עוגן הספינה, ושט שוב לכיוון גלורי סיטי.

"אז… ת'ה רוצה לקחת סיבוב על המותק הזו, יא?" אמר איש זקן, ושם את ידו על מכונה כסופה שנראתה כמו תותח בגודל אנושי.
"כן, בבקשה" אמר הוק בנימוס.
"ובכן… זה חמש מאות מטבעות זהב ב'קשה" אמר האיש הזקן והושיט את ידו להוק.
הוק שלף אקדח מהצמיד שלו וכיוון אותו לכיוון הזקן. "מה דעתך על כך שאני לא אחסל אותך פה?"
הזקן הסתכל על האקדח. "אין בעיה, זה נשמע טוב מספיק" הזקן חייך ונתן להוק לעבור.
הוק נכנס לתוך התותח. "אוקיי, בשלוש אחת שתיי—" הוא ישר שוגר לאוויר.
הזקן הסתכל לעבר הוק. "אתה כבר אמרת שלוש! בהתחלה! יא חתחת גאון!" הוא צרח וצחקק צחוק מטורף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך