Lior20083
תחילה מעולה! שנה טובה :)

הזאב השחור (פרק שישי- נרצחים)

Lior20083 04/09/2014 750 צפיות 6 תגובות
תחילה מעולה! שנה טובה :)

איתן הביט בבית הריק, הוא שוב לבד, אין לו אף אחד, שוב. הוא הרים את המחברת הכסופה, מדפדף בה ורואה המוני אותיות קטנות בצבעי עטים שונים. המחברת לא הייתה גמורה, היא הייתה מסומנת בתאריכים רבים כל כך. בת כמה המחברת הזאת בכלל? הוא פתח אותה בעמוד הראשון, מביט באותיות המסולסלות ומתיישב על הספה בסלון. ' אם משהו מצא את היומן הזה, זה סימן שאני מתה או שאתה ממש חסר מזל. קוראים לי הלינה, אבל לא תמיד היה לי שם. נולדתי לשני הורים וגרתי כל חיי ביערות. לא יודעת מה הולך להיות המחר שלי, לא מבינה מה זה אנשים. יש לי אח אחד, אחד קטן שלא מבין כלום;
הוא עושה הכול כמו חייל עיוור. אני יודעת שאני צריכה להציל אותו אבל בשביל להציל את נפשו אני צריכה לקנות אותה, ולי אין כסף.
לקנות את אחי, כמה טיפשי והזוי זה נשמע. עד לפני כמה שנים לא ידעתי למה צריך בכלל כסף. אנחנו הסתדרנו בלי זה. הלהקה שלנו עברה ממדינה למדינה. רצנו, השתוללנו ועשינו הכול בסתר עד שאני ואחי השתננו, הפכנו לבני אדם. הייתי אז בת שש ואחי בן ארבע. אותי ישר גייסו למקום בשם 'מבצר האבירים הלבנים'. לא ידעתי דבר. הם חטפו אותי ואת אחי, לא הייתה לנו בררה. כששלחו אותו למשימה הם איימו על חיי, וכשאני נשלחתי למשימה הם איימו על חייו. עכשיו אני בת שמונה עשרה, ואחי בן שש-עשרה. לא ראיתי אותו כמעט חמש שנים.'
איתן הפסיק, הוא הרגיש שמשהו עמד בגרונו. היא רוצה לקנות את אחיה? הוא דפדף בהמשך המחברת האפורה, בולע את רוקו ומביט באיורים מצחיקים שהלינה ציירה במחברת שלה. 'זה חייזר' היה כתוב מעל איזה יצור מוזר עם כמה ראשים. 'זה בן אדם' היא ציירה יצור אפלולי ומכוער. כך היא רואה אותנו? תהה איתן, מעביר עוד כמה דפים .
'הם אימנו אותנו, גרמו לנו להפך לרוצחים מעולים, נתנו לנו יכולות שלא רצינו לדמיין עליהם אפילו! היכולת להשתנות בכוחות עצמנו, לשלוט בעצמנו, לדעת להיות בשליטה, זה הכוח העצום ביותר, לא רק בגלל ההשתנות, אלא בגלל שהטבע תמיד שולט בנו. פעם קראתי איזה ספר והיה כתוב בו: 'האדם הוא החיה המסוכנת ביותר, כי רק הוא הורג לא מטעם הישרדות.' אני מסכימה עם המשפט, הם הופכים אותנו לרוצחים, חושבים שאנחנו פחותים מהם, כמה עלוב. יום יבוא ואני אברח משם, אמצא דירה קטנה ואקנה את אחי. אנחנו נחייה יחד אולי נקנה כלב, סתם שהיה לאירוניה. '
איתן הוציא גיחוך מגרונו, אנשי זאב שמגדלים כלב, כמה מוזר זה יכול להיות? הוא תיאר את הסיטואציה, מעביר כמה מחשבות עמוקות במחשבותיו ומדפדף עוד כמה עמודים. כל עשרות עמודים זה שנה, כך הוא דילג על חצי מחייה של הלינה וזה גרם לו להרגיש שהוא מכיר אותה טוב יותר. הם היו כמעט באותו גיל, רק שאיתן היה גדול ממנה אולי בחצי חודש. היא הייתה ממומנת על ידי הפטרונים – אנשים ששוכרים את הלינה ואת אחיה ואולי עוד המוני יצורים כמוה, כרוצחים. הפטרונים, לפי מילותיה של הלינה, הם בדרך כלל ראשי ערים או מדינות, אשר מנסים להשקיט את הצד העל טבעי של העיר; כל אחד אשר עובר את הגבול מוצא את עצמו מול אחד מהם. זה כמו להימצא בסיוט!
איתן נזכר פתאום שבדיוק כך הכול היה אצל מאיה. הוריה עברו על החוק ונרצחו, ולבסוף גם מאיה נרדפה, עד שרובין מתה. אף אחד לא יודע עד היום מה קרה שם, רק איתן, ג'קסון ומאיה ידעו. ג'קסון קרע לחתיכות קטנות את חברתה הטובה ביותר של מאיה, את רובין, ילדה קטנה, שמנמנה עם שיער כהה ועיניים כחולות-ירוקות. מי היה מאמין שהילדה הזאת, שבקושי עברה את מטר שישים, יכולה להיות רוצחת, ועוד לשלוט בעוד רוצחים?
איתן נשכב על הספה והמשיך לדפדף במחברת הכסופה. כתב ידה של הלינה לא היה ממש קריא, כך שהיה קצת קשה לקרוא הכול בברור. הוא עבר כל כמה עמודים ונעצר.
'איבדתי אותו, איבדתי כל סימן ממייק, ממש כאילו לא קיים. יכול להיות שהוא מת? לא, עברו רק שלוש שנים מאז שדיברתי אתו, הוא בחיים, הוא לא יכול למות, הוא חזק ממני. בבקשה, רק לא הוא, הוא המשפחה היחידה שהבינה אותי!' איתן דפדף עוד כמה עמודים קדימה ונעצר בדמות נוספת שהלינה כבר הזכירה.
'בן דודי קן אמר לי להצטרף אמש ללהקה. טיפשי? הזוי? ברור שכן. הפטרון שלח לי לפני שלושה ימים משימה חדשה, אבל אני לא אעשה אותה. ג'יי. די בודק כרגע את כל הרשתות האפשריות של האבירים הלבנים. הם אמרו לי שמייק מת, אבל אני לא מאמינה להם. לפני יום מישהו כמעט מת ואני ראיתי אותו, עצרתי אותו לפני שהוא הצליח להרוג אותו והוא ברח. יכול להיות שעכשיו הוא סוף סוף שקט עם עצמו, אבל גם יכול להיות שהם מענים אותו כדי שיסגיר אותי. קשה לי לחשוב על זה. אחי צריך להיות מחר בן שש עשרה ואני כבר קניתי לו את המתנה החמישית. אני יודעת שאסור לי לבזבז כסף על כלום. כל פרוטה אני שמה בכספת היא כדי לקנות אותך מייק. אני אבוא לקחת אותך, אתה תראה!'
כשאיתן סיים את העמודים האלה הוא נזכר ביום שחזרה מהעבודה והביטה בשמחה בשטר. היא חייכה לעברו כאילו הוא הגשים לה איזו מטרה.הוא שם את המחברת על בטנו והוציא דף קטן שנפל ממנו.
'תאריך השלמת המשימה, יום ג' שלושים ואחת לאוגוסט, אלפים וארבעה עשרה.' איתן הרהר מהר לעצמו, התאריך הזה יהיה בעוד כמה שבועות, זה היום האחרון של החופש, החופש הארור שכולם כבר רצו לשכוח.
'נדון: הלינה, דרגה ק', יחידת משתנים שכירים. (מ.ש) ' להלינה, ברצוננו להודיע לך כי עלייך לבצע עוד משימה בשם כול ארגוננו. אנו יודעים על התוכיות שלך ועל המזימות שלך. וברצוננו להגיד כי אם תמשיכי לעשות מעשים קיצונים אלה, אחיך, מייקל יועמד לדין צדק בבית המשפט במבצר הראשי. המשימה שעלייך לבצע היא חיסול חשבונות, חיסול עדי ראיה וחיסול גופות סופי. השמות הנתונים: אנני קלרק, איתן קלרק, מאיה גרי וג'קסון טומסון.' איתן קפא. הם הזמינו אותו , הם רוצים לרצוח אותו.


תגובות (6)

תמשיכייי

04/09/2014 15:20

*זאב שחור (התבלבלת בשם)
תמשיכי ^-^

04/09/2014 17:35

    חחחחחחחח התבלבלתיי

    05/09/2014 00:11

טאם טאם טאם!
אני מנסה להוסיף קצת מתח, שיעשה את זה יותר מעניין.
פרק מושלם, שאיתן והלינה יתנשקו (אמן!), כי אני אוהבת קיטשיות, מה לעשות, ותמשיכי!
זהו, אין לי בדיוק מה להוסיף. :/

05/09/2014 01:02

    יאווווווו תודה :))

    06/09/2014 04:36
סיפורים נוספים שיעניינו אותך