the one sitting next to you
אני ממש מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות פרק :( :( :( \ הדמויות שנתתן ייכנסו עוד שני פרקים, ואולי בפרק הבא ^^ אני מבטיחה לנסות להעלות כמה שיותר מעכשיו והלאה. :)

החיים בצל הכוכבים-1

the one sitting next to you 05/11/2014 532 צפיות 4 תגובות
אני ממש מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות פרק :( :( :( \ הדמויות שנתתן ייכנסו עוד שני פרקים, ואולי בפרק הבא ^^ אני מבטיחה לנסות להעלות כמה שיותר מעכשיו והלאה. :)

מדליין לא התגעגע לביתה אפילו מעט, למרות שזה המקום אליו אחרים רבים יכלו רק לחלום להגיע.
ובאמת, שהוריה לא יכלו להאשים אותה. הם ניסו לשדך לה את אחד מהאצילים היהירים הללו שרצו אותה רק בגלל מעמדה, והיא בהחלט לא רצתה את זה. היא רצתה לראות את העולם, למצוא את עצמה בכאוס של מה שבחוץ ולא בנוחות חסרת ההפתעות של ביתה היפיפה. אמה הייתה מקריאה לה סיפורים על יופייה של מארתיה והיא לא יכלה לחכות לרגע שתצא החוצה לעולם וראה את יופייה, אבל הוריה אמרו לה שזה לעולם לא ייקרה. הם אמרו "מדליין, זה מסוכן מדי. תפסיקי לנהוג כילדה.", אך היא לא הייתה ילדה יותר. לכל הרוחות היא כבר בת 18 ומעולם לא יצאה מביתה, האם זו הורות טובה?
כמובן שאנשים תמיד הסתכלו בעין לא יפה על משני הצורה אך האם זה דרש את היעלמותם המלאה מהעולם הזה? מפלאותיו? מיופיו המרהיב שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר? לדעת הוריה וכל דרי הארמון כך היה, אך לא בעיני מדליין.
בשעת הדמדומים היא כבר הייתה מוכנה לברוח, היא בחרה לעצמה מראה שלא יבלוט בקהל: שיער חום ארוך שנאסף לצמה מסובכת, עיניים כחולות רגילות לחלוטין, ופנים שבהחלט לא נראו כפנים של אדם השונה מהשאר. ולא שהיא לא יכלה לבחור לעצמה איזה מראה מרהיב ויפיפה, היא לא רצתה. היא לא רצתה לבלוט בקהל, היא לא רצתה מבטים משונים שיכלו לחשוב בזהותה האמתית, היא רצתה להיות המדליין חסרת התואר. היא רצתה להיות היא עצמה סוף סוף.
היא החלה את מסעה אל אוראנוס, בה הייתה העיר קלירינה שהייתה מרכז עולמם, והמקום ראו את הקו שהפריד בין מזגי האוויר בצורה מרהיבה שנאמר שמעוררת כבוד בכל מבקריה.
עכשיו יש דבר שצריך להבין בנוגע ליציאה מארמונה, הוא לחלוטין בלתי נראה וסתם מרחף מעל מארתיה, כל יום באיזור שונה שלה, במרחק בטוח מהאנשים הנמצאים מתחת לה.
לצאת ממנה סתם כך יכול לגרום אי נעימות, היא יכלה סתם להופיע באמצע הרחוב מה שיעורר שאלות רבות, ויכול לחשוף את הוריה. לדעתה האישית, אם היו נחשפים לעיני הציבור הם היו מקבלים אותם, אך מתוך כבוד להוריה ודעותיהם החליטה לא לחשוף אותם ללא התראה.
אחת היכולות הנחמדות ביותר של משני הצורה הייתה ההתמזגות שלהם בטבע, ממש כמו זקית, ולכן כשקפצה מהטירה נראתה כמו חלק מהנוף. היא הלכה לסמטה קטנה והופיע משם בדמות אדם רגיל לחלוטין. ואז היא הסתכלה סביבה.
היא הייתה ברחוב קטן מלא בתים קטנים ויפים מצד אחד, ובנינים גבוהים מהצד השני. הכל כוסה שלג מרהיב שגרם למקום להיראות כמו חלומה הפרוע ביותר של מדליין.
היא שמחה לגלות שלפחות החלום הזה היה אמיתי.


תגובות (4)

יש עוד אפשרות לכתוב דמות?

05/11/2014 20:59

כן ברור, אני אשמח :)

05/11/2014 21:30

זה ממש יפה, תמשיכי :)
את כותבת ממש יפה :)

05/11/2014 23:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך