היא רוצה לספר לבת זוגתך הכל

17/04/2022 276 צפיות אין תגובות

מטרת הסיפור:לספר דברים שעברו על מישהי שאני מכירה שהיא שומרת בתוכה הרבה זמן,מוקדש לכל הנשים שעוברות מצב דומה,סיפוריי לא פונים לנוער אלא לאנשים שעברו את גיל 18 ובמיוחד בשבילי וסיפורי הפנטזיה שלי קשור לחלומות-פנטזיה שאני בונה.אהבה אסורה הוא סיפור ללא זכויות יוצרים כי הוא נכתב לפני יותר מ-100 שנה ורוצה להעביר לקוראיי מסר עובדתי נוסף:אפשר להשתמש בדברים שנכתבו שפגו להם זכויות יוצרים כמו הסיפור שאני כותבת איך שבא לכם וכמה שבא לכם-עצה שקיבלתי מסופרים מקצועיים שעובדים בישראל.
כל סיפור האהבה האסורה שמתרחש ביניהם מינואר 2020 מאז שהיא שמעה את קולו בפעם הראשונה מכרסם,מפורר,מפרק,מרסק ומכרסם כל חלק בגופה מבפנים גם אם היא מעולם לא נפגשה איתו או עם בת הזוג שלו,אין לשניהם סיכוי להיות ביחד,היא התוודתה מול חבריו דרך הפייסבוק במשך חמישה חודשים על כל המצב ביניהם שמתרחש אצלם גם אם המצב קורה אצלה רק בחלומות,הוא חסם אותה מהפייסבוק שמצב זה גרם לכך שאהבתם האסורה שהיא בונה בעצמה נשארת רק ביניהם.
היא הייתה נשואה לגבר שהיה המאהב שלה במחשבותיה במשך כמה שנים,נפרדה ממנו וכל אחד מהם חזר לחיות את חייו.
אתה התחלת איתה אחרי שהיא נפרדה ממנו,אחרי שעשית איתה אהבה בחלום שלה בפעם הראשונה,היא התעוררה עם הרגשה שכאילו מצב זה קרה ביניכם במציאות,היא מאוד רצתה להגיע אליך ולספר לך הכל בארבע עיניים אך אתה מאוד רחוק והסיכוי ששניכם תיפגשו הוא סיכוי שיקרה רק אם היא תטוס לחוץ לארץ ששם אתה נמצא כרגע והיא ממשיכה לגור בישראל,יש ימים שהיא רוצה לנסוע לאישתך ולספר לה כל מה שמתרחש ביניכם למרות שהיא יודעת מעולה שלעולם לא תעזוב אותה ואת הילדים המשותפים שלכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך