נטלי16
היייייייייי והנה עוד פרק :) בבקשה בבקשה תגיבוווווו !
פרק הבא אני יכולה להבטיח שיהיה יפה.... אני רק ירמוז שאולי תיהיה נשיקה... ואולי נגלה על עוד סיפור אהבה מפתיע..... שווה לחכות .... (נטלילושששששששש חחחחחחח )

היחידה \ 15

נטלי16 03/06/2012 900 צפיות 5 תגובות
היייייייייי והנה עוד פרק :) בבקשה בבקשה תגיבוווווו !
פרק הבא אני יכולה להבטיח שיהיה יפה.... אני רק ירמוז שאולי תיהיה נשיקה... ואולי נגלה על עוד סיפור אהבה מפתיע..... שווה לחכות .... (נטלילושששששששש חחחחחחח )

אחרי דק' של עבודה מדוקדקת קול ושרה סיימו את העבודה .
"תחבשי לה את הכתף " אמר קול ברצינות ויצא מהחדר .
לאחר שהרגישה דקירות עזות בכתפה הצליחה אנאבל לגרור את עצמה עד לפתח המרפאה ושמה קול הספיק לתפוס אותה לפני שהתמוטטה .
אנאבל הביטה בעיניה של שרה שדמתה כמו שני טיפות מים למישהי שהכירה . "את הבת של בקי נכון ? " שאלה בעדינות תוך כדי חבישה .
"כן , את מוכרת לי כל כך " אמרה אנאבל מקמטת את מצחה .
שרה חייכה "כנראה פגשת את אמא שלי ליאן " אמרה . וזה היה נכון! חשבה אנאבל היא דמתה לה מאוד .
"איפה אתה לעזאזל? " שאל קול עצבני את טום ,
טום שתק מס' רגעים "הייתי במשימה כלשהיא אני בדרך לבל למה? " שאל , טום נכנס לחדרה של אנאבל ומצא אותו ריק .
"טום בל במרפאה , אסור היה לה לצאת מהחדר למה נתתם לה לצאת? , מחט אחת השתחררה מהתפר ונכנסה לה לעור בצורה לא נכונה " אמר קול עצבני .
"אני מגיע " אמר טום ויצא מהחדר במהירות .
"זהו סיימנו , חבשתי לך פעמיים את המקום ככה שעכשיו לא תוכלי להזיז כלל את הכתף " אמרה שרה מחייכת .
"תוכלי לעזור לי לקום ? " ביקשה בל . שרה עזרה לה לעמוד על הרגליים ויצאה איתה . "את לא יכולה ללכת ברגל " אמרה שרה , אנאבל חייכה אליה חיוך רחב "אבל אני רוצה , אני ארגיש כמו חולה וזה יכניס אותי לדיכאון אם יעזרו לי בכל דבר קטן " אמרה .
שרה נכנעה "טוב בסדר , אני יודעת שטום לא כזאת אופציה , אז אני מציעה את עצמי לעזור לך להתארגן על עצמך " .
אנאבל הבינה למה היא מתכוונת שרה צדקה היא עדיין לא תצליח להחליף בגדים או להתקלח לבד . "את ממש טובה אליי , תודה! " אמרה נבוכה .
"את לא יודעת כמה חיכיתי שתגיע לכאן מישהי בת גילי " אמרה מחייכת . "מכל היישוב היחסית גדול הזה אין כאן אף אחת בת גילנו ? " שאלה אנאבל מופתעת .
"יש , אבל לא כולם כאלה נחמדים כמוך או כמו טום , או כמו ד"ר קול " .
שרה התכוונה ללוות את אנאבל לביתה כאשר ביציאה מהמרפאה טום הגיע . "אני מצטער , מצטער ,מצטער " אמר טום עוטף את פניה של אנאבל בידיו.
"זה בסדר " אמרה אנאבל מנסה להרחיק את ידיו מפניה . שרה הבחינה בגישתה המשתנה של אנאבל , וגם טום הרגיש זאת . "טוב , את בידיים טובות עכשיו . " אמרה שרה מחייכת והוסיפה "אני יבוא אליך יותר מאוחר " .
"שרה תודה רבה אני חייב לך " אמר טום .
אנאבל וטום חזרו בשתיקה אל חדרה . אנאבל הניחה את מעילה על קצה המיטה , טום שם לב שהיא מתקשה לעלות אל המיטה ועזר לה ,הוא הרים והושיב אותה על המיטה , הוא הוריד לה את הנעליים וכיסה אותה בסמיכה .
אנאבל נשענה אחורה אל עץ המיטה וחיכתה שהוא התיישב , הוא התיישב מולה והביט בה . "למה את כועסת עלי ? " שאל , "אני לא " אמרה ושתקה מס' רגעים .
"טום בבקשה בוא נניח לדבר הזה שיש בינינו" ביקשה .
טום התקרב אליה "אני לא יכול " ענה . הם הביטו אחד לשני בעניים ההרגשה שלהם הייתה שהם מתקשרים בלי דיבור , "ואם תיעלם שוב " אמרה , טום הבין עד כמה הוא פגע בה , עד כמה הפצע עמוק אצלה , הוא חייב לעזור לה לתת בו אמון שוב ! . "אני יוכיח לך " אמר.
הוא החליט שהוא רוצה כנות ביניהם והחליט לספר לה על חוויות שעבר לפני שהכיר את בקי . אנאבל זזה הצידה והוא התיישב לידה שניהם דיברו אחד עם השני , בהו דרך החלון , הגניבו מבטים אחד אל השני ולבסוף נרדמו . טום נרדם כשידו נמצאת תחת ראשה של אנאבל שנח על חזהו , הכתף הפצועה שלה נחה על גבי כרית וידה השנייה אחזה בידו של טום , שניהם ישנו בטוחים יחד , רגועים ומתחזקים אחד מהשני יותר ויותר.

טום פקח עניים ראשון , הוא הביט בשעונו שהונח על השידה , "לעזאזל " לחש לעצמו השעה הייתה 10 בבוקר ב8 חיכו לו כבר . הוא רצה לקום ! , אך במבט שהוא הציץ באנאבל הוא רצה להישאר להמשיך להביט בה , היא ישנה רגועה כאילו אין דבר שיכול לפגוע בה .
בלית ברירה טום הרים את ראשה בעדינות והניח אותו על הכרית , לרגע קל חשב שהיא תתעורר , אבל היא לא . במהירות שיא טום נעל את נעליו , לבש את מעילו .
לפני שיצא התקרב טום אל אנאבל והניח את שפתיו על שפתיה , להפתעתו היא הגיבה .
"תפסיק ! " זמזם המצפון בראשו של טום , זה לא הוגן חשב טום הוא הניח לה ויצא מהחדר במהירות .
ברגע שהדלת נטרקה פקחה אנאבל את העניים , בשביל מה זה היה טוב ? שאלה את עצמה , מדוע היא הגיבה במהירות כזאת לנשיקה של טום . לפני שהספיקה להמשיך לתהות נשמעה דפיקה בדלת .היא קמה באיטיות מהמיטה ופתחה את הדלת .
"היי , אני מפריעה ? " שאלה שרה . "ממש לא בואי תכנסי " .
"באתי . חשבתי אולי תצטרכי עזרה , פשוט אתמול הרגשתי לא נעים לבוא , הייתי בטוחה שטום כאן אז את לא זקוקה לעזרתי " .
אנאבל הביטה היישר בעיניה של שרה ונדהמה ממנה , "את כל כך טובה אליי שרה ! " .
"אני פשוט חושבת . " עצרה את עצמה שרה , בשניות ששתקה אנאבל הייתה בטוחה שהיא משכתבת לעצמה את התסריט בראש .
"יש לי הרגשה טובה לגביך " אמרה שרה .
בזמן ששרה עזרה לאנאבל לסרק את שערה הארוך , הן דיברו על הנושאים הכי מעניינים .
"תספרי לי איך הכול הולך " ביקשה אנאבל .
"כעיקרון זה כמו כל יישוב רגיל בתים , חנויות , גנים בית ספר . אבל כאן לא מסתירים סודות . כולם יודעים עם מי היית אתמול , מה את עושה היום . רובנו מחשיבים את עצמנו למשפחה אחת גדולה , גם ארוחות ערב בדרך כלל אוכלים ביחד ".
אנאבל הופתעה , "את רוצה להגיד לי שכולם מכירים אותי ? " .
שרה צחקה "את צוחקת עליי ? כולם מדברים רק עלייך! , הם משתוקקים לראות אותך באחת מהארוחות ערב השבוע . "
פתאום אנאבל הרגישה פחד לצאת מהחדר .
"הלחצתי אותך " אמרה שרה מחייכת . במשך אותו יום אנאבל החליטה לנוח , ולתת לגופה להחלים עד להחלטה שלה שתשנה הכל……


תגובות (5)

אעאעאעאעאעאעא תמשיכייייייי תעלי פרק מחחררר

04/06/2012 10:16

פרק מדהים תמשיכי!!!!

04/06/2012 11:39

אעאעאעעעעעעעעעעעעעעעעעעעאעע
אעאעאעעאאעאעעאעאאעאעעאעאעע
אאעאעאעעאעאעאעאעאאעאעאעעא
עאעאעאעעאעעאאעאעאעאעאעאעאע!!
סורי… לנשום…
אהה עולה לקרוא!!!
ייאיי העלת פרק!
יוו אני שמחה כ"כ!! חחח

04/06/2012 14:25

אויי מיי גודנצ'!
חח טום הזה כזה נשמה!
יוו אני מתה על שניהם!
כאלה זוג חמודי! (טוב, עדיין לא ממש זוג..אחממ אחממ)
וסוף סוף העלת פרק!
שהחיינו באמת!
חח ועל איזה סיפור אהבה את מדברת בדיוק?? ~מבטהמום~
אעאעא תמשיכי!
פליזזז!
אוהבת אותך:)

04/06/2012 14:31

חחחחח… תודה לכןן יקרות! מבטיחה לעלות בקרוב….

נטלי נראלי שאני ישאיר אותך קצת במתח….
♥♥♥♥♥ תוודה לכולכן אתן מדהימות!

05/06/2012 00:08
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך