נטלי16
היייייייי
מצטערת לא כתבתי הרבה זמן....
בבקשה תגיבוו!

היחידה \ 17

נטלי16 18/06/2012 993 צפיות 10 תגובות
היייייייי
מצטערת לא כתבתי הרבה זמן....
בבקשה תגיבוו!

"בוא " לחשה ליאה לטום בשקט , הם יצאו לגינה מאחורי ביתה ,והתיישבו על ספסל נדנדה .
"עכשיו תספר לי מה הכיוון שלה " , טום הבין שהיא רוצה לדעת אם אנאבל מתגייסת בדיוק כמוהו או כמו הוריה .
"היא רוצה להתגייס " אמר טום. ליאה שתקה מס' שניות "טוב , היא רוצה להרגיש את זה אני מבינה אותה " .
"למה את מבינה אותה? , מה יש פה להבין! ? היא תסכן את החיים שלה , זה לא החיים הדבר הזה ! היא לא מבינה את זה . אני לא אתן לה לעשות את זה " רטן טום . ליאה התרכזה במבטה על עץ מסוים וגיחכה " טום היא לא ילדה , אתה לא יכול להחליט לה מה לעשות , חשבת פעם אולי היא תביא את השינוי ? , אולי סוף סוף הסבל ייפסק ". טום שתק ונתן לליאה להמשיך "תהיה ריאלי טום , אתה לא יכול לשלוט חיים שלה . ואתה תרצה להשוות את המצב לשרה , והתשובה היא כן אם הייתה לי הרגשה לגבי שרה הייתי נותנת לה להתגייס ליחידה . הבעיה שאתה לא ההורים שלה טום אתה גם לא האפוטרופוס שלה . אתה ידיד שלה , ואני די בטוחה שבקרוב האהוב שלה אבל זה עדין לא נותן לך הזכות לקבוע לה " . טום כעס על ליאה אבל עמוק בפנים הוא ידע שזה נכון , הוא ימשיך להדחיק את זה ! , היא לא תתגייס ! .
אחרי זמן מה טום וליאה חזרו לבית , טום חיפש אותם ומצא אותם יושבים בסלון ומדברים , טום הבחין בעיניה האדומות של אנאבל , הוא חיפש את מבטו של פול שהרגיע אותו שהכול בסדר .
"יופי אז כולם נשארים לארוחת ערב " חייכה ליאה .
מאוחר יותר הגיעה שרה שהזמינה את הרופא קול לארוחת ערב .
פול ואנאבל יצאו לסיים את השיחה ביניהם מחוץ לבית . "אני רוצה להתגייס ליחידה " הכריזה אנאבל , פול עמד לידה המום , אין לו זכות להתערב בהחלטותיה אך הייתה לו הזכות לנסות לשנות את דעתה . "חשבת מה ההורים שלך היו אומרים ? " שאל , אנאבל שתקה במשך עשר דקות דמעות חנקו את גרונה והיא לא רצתה להחזיק אותן שמה , היא החלה לבכות לא בקול , בשקט היא לא השמיעה ציוץ רק הדמעות שוטפות את פניה. " כל שנייה , כל צעד שאני עושה אני מנסה לחשוב מה הם היו אומרים על כך . פול אני חייבת את זה . הם הרגו לי את שני ההורים , הסבל היה נורא אני רק רוצה לסיים את מה שהם התחילו " .
פול הבין מה הכוונה שלה הוא חיבק אותה והרגיע אותה , "בואי תשטפי פנים ונשב לארוחת ערב " אמר והם נכנסו לבית .
אנאבל לא הציצה באף אחד היא ישר נכנסה לחדר האמבטיה. דלת האמבטיה הייתה פתוחה קצת הוא נכנס היא עמדה מול המראה והביטה בעצמה . הוא התקרב אליה וחיבק אותה .
עיניה הביטו בעיניו דרך המראה ידיה נקשרו בידיו שהונחו על בטנה .
"תסתכלי אלי " ביקש ממנה היא הסתובבה אליו והרימה את עיניה לעיניו , "אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך , אני יודע שיהיו בינינו חילוקי דעות , אני יודע שנריב אבל אני נשבע לך בהורים שלי שלא אתן לאף אחד לפגוע בך " אמר וליטף את פניה .
עיניה שידרו רוגע , האדמומיות בעניים נעלמה וחיוכה התרחב כאשר הוא החל מנשק בצווארה . היא התקרבה אליו ורצתה לנשקו אם ליאה לא הייתה דופקת על הדלת ומפצירה בהם לבוא מיד .
אחרי ארוחת הערב קול ביקש מאנאבל לבדוק לה את הכתף. הם נכנסו לחדר ושהו שם מס' דקות . שרה קלטה שטום חושד הוא ספר כל דקה ודקה שהם לבד בחדר , "קנאי ! " לחשה לו באוזן .
טום צחק בקול והוציא מאוזנה פרח הוא נתן לה אותו ונשק ללחייה .
אנאבל ישבה כאשר גבה מופנה אליו , היה לו קשה לבחון את המקום אם הסוודר שהיא לבשה , הוא ביקש ממנה להוריד חלקית את הסוודר . "את יכולה להרים את היד ? " שאל , "לא כל כך זה כואב שזה מרגיש כמו פצע טרי " אמרה .
"הבנתי זה טבעי שזה יהיה ככה בהתחלה , ההחלמה שלך נורא איטית " אמר .
הוא עזר לה למתוח את היד גבוה יותר . טום דפק על הדלת שתי דפיקות ונכנס אנאבל ישבה גב אל הכניסה וכל גבה חשוף , "הכול בסדר ? " שאל , "כן הכול מצוין " חייך קול "ההחלמה שלה איטית אבל הכול בסדר , בל אני אבקש ממך לבוא עוד מס' ימים למרפאה לבדיקה נוספת " אמר אל גבה . הוא קרא לה "בל " חשב טום , עד עכשיו רק טום קרא לה כך . המחשבות של טום ניהלו מלחמה בינם לבין עצמם , זה לא קנאה חשב לעצמו . כאשר שחרר קול את אנאבל הוא הסתובב גב אליה ונתן לה את הפרטיות להחזיר את הסוודר שלה , טום הבחין בעורה החלק והבהיר , הוא ניסה להדוף את מחשבותיו שמציקות לו כל היום . קול הבחין במבטיהם של אנאבל וטום ועזב אותם לבד בחדר . "טום לא מתאים לך לשחק את הקנאי " אמרה אנאבל בשעשוע . טום הנבוך חיפש דרך לצאת מיזה . היא הופתעה כאשר הוא תפס אותה בחוזקה ונישק אותה , היא הגיבה אליו מיד , ידיה נטמנו מתחת לכובעו של טום הוא גרם לה לשכוח מה רצתה להגיד וכך גם היא גרמה לטום . "טום צריך לחזור " לחשה כנגד פיו , הוא הביט בשפתיה המושכות ולאט עזב אותה , "אין לי מה לקנאות , איתי את שוכחת הכול לא איתו " אמר בחיוך ערמומי ויצא מהחדר .
בסיום הערב עמדו טום אנאבל וקול ללכת .
"אני יודעת שזה יישמע מוזר אבל אולי תבואי לישון אצלי , אני קצת משעוממת לבד " ביקשה אנאבל נבוכה . שרה חייכה וחיבקה אותה , סוף סוף היא הרגישה שאנאבל נפתחת אליה , "בטח , חכי לי אני אקח כמה דברים ומחר ממך אלך ישר למרפאה " אמרה שרה ונעלמה בין החדרים .
ליאה חייכה לעבר אנאבל והגניבה מבט לטום , .
"מותר לכן אתן צעירות תלכו תיהנו , אבל לא לעשות יותר מידי שטויות " .

ליאה ופול עמדו בחלון המרפסת והביטו בצעירים הולכים , "איך התרשמת ? " שאלה ,
פול הביט ברגש אל אנאבל וחייך .
"היא עקשנית ועצמאית , אני לא יודעת עד כמה היא וטום יחזיקו " .


תגובות (10)

סוף סוף!!! תמשיכי :)

18/06/2012 10:22

נטלי תמשיכי את מסתורין בסוף העולם
ותמשיכיי יותר מהר את היחידה

18/06/2012 11:09

תודהה נשמות :)
אמ… vampire_angel – אני סיימתי לכתוב את המסתורין בסוף העולם… ככה הוא נגמר.

נטלי?? היכן את?

18/06/2012 12:54

אני פשוט מאוהבת בטום!
ואני מתה על הכובע גרב שלו! חחח
איך הוא דואג לה… יוו איזה מאמי!
ומה באמת יקרה בסוף? היא תתגיס ליחידה?
והיי! אני פה! חח
חוצפנית.. נעלמת לנו לשנתיים ואח"כ שואלת איפה אני…
יאלה! תמשיכי בזה הרגע!
וכן, זה צווי!

18/06/2012 16:01

חחחח גם אני חושבת שטום הוא בלתי נשכח…. D:
אני לא יכולה לגלות לך מה יקרה בסוף… תחכי עוד קצת…. ;)
אני נעלמתי כי יש לי סיבה מוצדקת אבל לך אין! את נעלמת ככה ! למה את לא ממשיכה?

19/06/2012 01:13

היי נטלי אין כמוך מסוגלת להלהיב אותנו עם הכתיבה המושלמת שלך ועם סימני השאלה מה יקרה בסוף אז פליז תמשיכי יום נפלא ממני בקי ♥

19/06/2012 01:16

הייי בקוש… תודה רבה גם אני חייבת לציין שאין כמוך!!!
תודה רבההה!! אני ימשיך!

19/06/2012 06:08

שתהיי לי בריאה וחזקה ותמיד לחייך באהבה ובתודה ממני בקי ועוד משהו נשמה שלי התמונה של הילדה הקטנה שובה את הלב מקסימה ♥♥♥♥3

19/06/2012 06:40

למה ככה גמרת את סיפור כי אני במתח מה יקרה או הם הוא ימצא אותה לפחות פרק אחד תעשי

20/06/2012 08:03

אמ… נראלי שאם אני יעשה עוד פרק זה מיותר …. תיראי
אם אני יפגיש אותם הם יהיו ביחד וסוף טוב וזה קצת צפוי….
אבל אם אחד מהם ייהרג חלק מכם ישנאו אותי אחרי זה… חחחחח
אז העדפתי סוף פתוח שהמחשבות שלכם יחליטו….
מה את אומרת…?

21/06/2012 05:36
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך