נטלי16
מקווה שהשארתי מתח חחחח... :)
תגובות בבקשה!

היחידה \ 19

נטלי16 26/06/2012 943 צפיות 8 תגובות
מקווה שהשארתי מתח חחחח... :)
תגובות בבקשה!

והזמן באמת טס לאנאבל…
שלושה חודשים עברו לה במהירות . החודש הראשון היה נורא מכל , היא עברה קשיים נוראיים , היו לה לפעמים מחשבות לקום וללכת אבל שרה וטום היו שמה בשבילה .
הם חיזקו אותה דרך הפלאפון .
אנאבל הגיעה אם שאר הקבוצה לתחילת היישוב , הם לא היו אמורים לסיים את ההתלמדות כל כך מוקדם , אך מקבלי ההחלטות החליטו לשחרר אותם . אנאבל ירדה מהאוטובוס והוציאה כמו כולם מתא המטען את תיקיה . היא סחבה אחריה את תיקיה והבחינה בשרה העומדת נרגשת , חיוכה של שרה הבזיק כאשר אנאבל הניחה את תיקיה על הרצפה ורצה לעבר שרה . "בל , לעזאזל איתך סוף סוף חזרת . תיראי אותך רזית כל כך " אמרה שרה רועדת .
"חברה יקרה שלי חזרתי " אמרה בל מתנחמת בידיה של שרה . "טום לא הגיע ? " שאלה אנאבל מחפשת מסביב . "התקשרתי אליו . לא הצלחתי לתפוס אותו כל היום . הבנתי שהוא ופול יצאו למשימה הם אמורים לחזור תכף מחשיך " אמרה שרה עדיין בוחנת את אנאבל . "תפסיקי לבחון אותי אני בסדר גמור " אמרה אנאבל צוחקת והמשיכה . "אני ממש חייבת לנוח עכשיו . בואי פשוט תלווי אותי לחדר , מחר אפגוש את אמא שלך וכנראה שגם את פול וטום " אמרה וניסתה לשמור על קול רגוע .
קצת אחרי ששרה הלכה אנאבל סידרה את בגדיה הנקיים בחזרה לארון ואת השאר היא הכניסה לתוך שק שהבטיחה לעצמה לכבס אותו מחר . היא הבחינה שטום היה בחדר הזה המון פעמים , החודש היה ספטמבר , האוויר נעשה לאט לאט קריר , אבל טום לא לבש את מעילו , הוא היה תלוי על וו שעמד ליד החלון , על השידה ליד המיטה הייתה מונחת תמונה שלה ושל אימה בקי .
"אהובה שלי אני כל כך מתגעגעת אליך " אמרה אנאבל בלב . אנאבל פתחה את ארון הבגדים והבחינה ששום דבר לא השתנה , היא זכרה שאת הסבונים והקרמים שלה היא השאירה על המדף ליום שתחזור . היא לקחה הכל יחד איתה למקלחת ובילתה שמה במשך כחצי שעה . נהנת מריח הבית היא התארגנה עם עצמה במקלחת . הוא ישן כאן! בזה הייתה אנאבל בטוחה , על הקיור היה מונח סבון לגבר , מברשת שיניים בצבע כחול עמדה ליד המברשת הורודה שלה . כשיצאה מהאמבטיה הקצה השני של החדר עמד טום והביט בה בהלם .
3 חודשים הם לא התראו , הוא היה חסר לה כל כך הבינה אנאבל . היא הניחה את המגבת שלה על כיסא שעמד ליד דלת האמבטיה . בלי היסוס של שנייה התקרב אליה טום במהירות "חזרת " אמר בקול חנוק ונישק אותה . "היא בבית! " אמר לה מוחה . הוא הרים אותה והיא כרכה את רגליה סביבו , הוא דחק אותה לקיר וידיו חיפשו אותה , הוא ניסה לגעת בכל מקום שיכל , החל מגופה ועד שערה . ידיה היו מונחות על פניו בעדינות מלטפות באכזריות . הם לא יכלו להפסיק להתנשק , כשהרגישו שאין להם יותר אויר הפסיקו לשניות אחדות . "את כאן " אמר מביט אל תוך עיניה העמוקות , "אתה אמיתי סוף סוף . הריח שלך , הפנים שלך . אתה כאן ואתה אמיתי " אמרה נושמת בכבדות . הוא הרים אותה אל מיטתה והניח אותה בעדינות כאילו הייתה בובת חרסינה שבירה . הוא היה מעליה נשען על מרפקיו ממשיך להביט בעיניה . בזמן שהמשיך להביט בה מהופנט , אנאבל רצתה אותו יותר מכל דבר אחר באותו רגע . היא משכה את חולצתו ממנו וזרקה אותה על הרצפה ואח"כ שבה ונישקה אותו שוב . הם לא דיברו , אלא רק אהבו אחד את השני , בפעם הראשונה מיזה כמעט שנה שהם מכירים אחד את השני . כמו בתמונות גם במציאות הוא אהב את מבטה . "הרזית " אמר טום מלטף את שיערה , . "הרגלי האכילה שלי היו לא בריאים כלל שמה " אמרה. היא הביטה בחזהו החשוף והרגישה צורך להעיר לו , "אבל אתה ממשיך לשמור על כושר אדון שרירים " .
טום פקח את עיניו בעצלות והביט בה בשעשוע . הם נרדמו אחד מול השני כששניהם מביטים אחד בעיני השני . "בלי שלי קומי ! , "אמר הקול אנאבל הביטה מסביבה וראתה את בקי עומדת מולה . "אמא זאת את " אמרה מרוגשת . "תפסיקי להתייחס לזה כאל חלום , בל כל היישוב עומד בסכנה ,אם לא תפעלי טום ושרה יפגעו " . היא התעוררה מבוהלת והביטה סביבה , היא בבית! חשבה לעצמה . טום פקח עניים , ומשך אותה בחזרה למיטה . השעה הייתה 4 לפנות בוקר כאשר הפלאפון של טום זמזם , מטושטש מהשינה חיפש טום את הפלאפון שלו . "מממ… , בבקשה אל תגיד לי שאתה הולך " אמרה אנאבל ישנונית . טום מצא את הפלאפון וכתב הודעה . אחרי שניות קיבל תשובה והביט בה . "בואי נחזור לישון אני כאן " אמר וחיבק אותה.
הבוקר הגיע , טום התעורר ראשון והביט בה , 'כל כך יפה וכל כך רגועה ' חשב לעצמו .
אנאבל התעוררה וגילתה לאכזבתה שטום לא נמצא לידה . היא התרוממה מהמיטה וליבה נרגע כששמעה את רשרוש המים באמבטיה .
היא עמדה מול המראה ובהתה בעצמה , "אמא תעזרי לי להבין " לחשה לעצמה . היא חייבת לגלות מה קורה במזוודה הזו . טום יצא מהמקלחת ונעמד מאחוריה , הוא חיבק אותה מאחור ורוכן את ראשו לכיוון ראשה . כשעמד להגיד משהו הפלאפון של אנאבל צלצל "היי שרה " , היא הסתובבה אל טום וחשבה כמה זה נפלא להביט בו בבוקר כשאור השמש מאיר את פניו .
" היי לוחמת , היכן את אם מותר לי לשאול" שאלה שרה ,
"האמת שבדיוק רצתי לפגוש את פול , ואח"כ את אמא שלך . למה ? " שאלה אנאבל . טום לא התעניין בשיחה והתחיל להתגרות באנאבל , הוא ליחך את צווארה וגרם לה לרעוד .
"מצוין תפסתי אותך בזמן ! . תגיעי אלינו ! ביחד עם העצלן לידך . אמא הזמינה את פול לארוחת בוקר , היא רצתה אותנו 'כמו פעם' ציטוט שלה " אמרה שרה .
אנאבל ציחקקה מטום שגרם לה לצחוק , ומשרה שהעלתה רעיון .
"בסדר אנחנו נגיע עוד מעט . להביא משהו ? " שאלה אנאבל מנסה להתרכז .
שרה הרגישה שטום מציק לאנאבל וגורם לה לאבד ריכוז , היא תמיד שאלה את עצמה מתי קול יגרום לה גם כך, לטום היה אומץ , מה שלקול היה חסר .
" רק תגיעי כבר ! , ותגידי לעצלן שלידך להגיע " אמרה . טום חטף את הפלאפון מאנאבל וצחק , "זה היחס שאני מקבל ? " אמר . שרה צחקה וניתקה לו .
"למה אתה לא יכול לתת לי לדבר רגע בשקט ! " אמרה אנאבל וניסתה לשדר רצינות . טום החליט להפתיע את אנאבל והרים אותה כבת ערובה . ראשה של אנאבל היה הפוך כלפי מטה מאחורי גבו של טום והיא צחקה בקול . "טום כל הדם ירד לי לראש בבקשה תוריד אותי " התחננה בצחקוק . טום הוריד אותה אל תוך האמבטיה ופתח את המים מעל ראשה . אנאבל צחקה בקול ופערה פה. "השתגעת לגמרי טום " אמרה ומשכה אותו פנימה יחד איתה . "החולצה שלי תירטב , בל ! " אמרה וניסה למשוך את עצמו החוצה. היא כרכה את זרועותיה סביב צווארו ונישקה אותו , גורמת לו לשכוח שהוא בבגדיו . "לעזאזל איתך ! " אמר טום כעוס ונישק אותה , בגדיה .
אחרי שהתקלחו וצחצחו שיניים , הם יצאו לכיוון הבית של שרה . עדיין לא היה קר מספיק בשביל מעיל וכובע גרב חשבה אנאבל . היא הביטה בטום ' נאה באופן מסוכן ' חשבה לעצמה . "אולי תשתפי אותי במחשבות שלך " ביקש טום ונישק את ידה שאחזה בשלו . "אתה נראה כמו אביר , רק בלי השריון . הזיפים שלך . וההתנהגות שלך . " אמרה אנאבל .
טום הביט בה במבט שאומר הכול! . קצת לפני ביתה של ליאה אנאבל הבחינה בפול שעמד וחיכה לה . טום שחרר את ידה של אנאבל ורמז לה לרוץ אליו . מבטו הרציני הוחלף במבט של אב השמח שביתו חזרה הביתה . "פול " אמרה בקול מרוגש ורצה לחבק אותו . פול חיבק אותה בכל כוחו והרגיש את ליבו מפרפר . "חזרת ילדה , את כאן! " אמר מרוגש .
אנאבל הביטה בו במבט מלא רגש וחיבקה אותו שוב . טום עמד בצד וליבו פרפר מאושר. אנאבל נכנסה לביתן של ליאה ושרה , ושרה חיכתה לה בכניסה בחיוך רחב .
הם ישבו יחדיו לארוחת בוקר ואנאבל הרגישה אושר בלתי נתפס , היא הביטה בפול שישב מצד אחד ומצד שני שרה , המשפחה החדשה שלה סביבה .
כולם צחקו ביניהם עד שטום שמע האת צלצול הפלאפון שלו.
אנאבל הרימה את עיניה מהצלחת והביטה בו , הוא קרא את ההודעה בעיון והבעת פניו השתנתה , אחרי מס' שניות גם פול קיבל את ההודעה והביט בטום. "חלוקה חדשה " אמר פול וקם מהכסא .
"זהו כבר מודיעים ? " שאלה ליאה , אנאבל לא הבינה במה מדובר והביטה בטום .
"הבכירים ביותר בוחנים את התלמידים החדשים ומחליטים מי התקבל ומי לא " אמר .
'אכלת אותה!' חשבה אנאבל .
טום סימן לה לבוא אחריו ואנאבל קמה . הם נכנסו לחדר האמבטיה וטום הביט בה , "אני יודעת מה אתה רוצה להגיד " אמרה רגועה .
"אני לא יחליט , על השם שלך אני ידלג , או פול או מישהו אחר יחליט " .
כעסה של אנאבל התחיל להתלקח ,
"טום כולכם תסרבו , וגם אם מישהו יסכים אתה תגרום לו לסרב ! , אז על מה הויכוח כאן ? . ואתה יודע מה אם אתה מסרב . אני פשוט יכעס עליך כל כך! " .
"רגע אחד , את מציבה לי כאן אולטימאטום ? " שאל מבולבל .
אנאבל הביטה בו במבט קר ואישרה לו במבטה . טום יצא מהחדר , ולאחר שניות היא שמעה את דלת הבית נפתחת ונטרקת ……..


תגובות (8)

אעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאאעאאעאעא!!!
הםםםםם כאלהההה מתוקיםםםם!!!!
אין כאלה מתוקים יותר!! הם הכי מתוקים בעולם!! הם פשוט זוג מושלם!!
אושר…אושר…
חחח ומעניין אם היא באמת תתקבל ליחידה…
רק שטום לא יהרוס הכל!
אחרת.אני.להרוג.אותך.
אההה… בקיצור, פרק מושלם שבמושלמים, אין כאלו פרקים!
ועכשיו אני במח בגלל מה שאמא שלה אמרה לה בחלום!
יופי גאון! אני שונאת להיות במתח!
במיוחד עד שאת מעלה פרק…אחממ…אחממ…~השתעלותמלחיצה~ אחממ…
חחח אז יאלה, תמשיכי מהר!
והיי! ציפור שיר לחשה לי שהפרק האחרון כבר כתוב לך…
אז קדימה מותק, להמשיך מהר! בלי תירוצים מיותרים!
חיחיחיחי אוהבת…;)

27/06/2012 01:42

נירא לי אני מתאהבת בטום…………..
תמשיכי

27/06/2012 09:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחח.. נטלייי אני מתה עלייך את כזאת משוגעת…!!!
חחחח ולחשו לך נכון הפרק האחרון נכתב כבר…..:)
אנג'לוווש טום מדהים חחחח ואני העלה עוד פרק לסופ"ש :)

27/06/2012 10:43

תמשיכי מהר!!!!!

27/06/2012 12:40

תודהה :)

27/06/2012 13:02

מקסים מושלם והמשך דחוף ביותר נטלי שלי קדימה לעבודה חחחחחחח באהבה בקי ♥♥

27/06/2012 13:07

מקסים מושלם והמשך דחוף ביותר נטלי שלי קדימה לעבודה חחחחחחח באהבה בקי ♥♥

27/06/2012 13:07

בקווש המדהימההה תודההה ♥

29/06/2012 03:25
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך