נטלי16
הייייי
אז ככה אני חושבת שלמחשב שלי לא נשאר הרבה זמן .....
אז אשתדל לעלות כמה שיותר מהר לפני שיקרה לסיפור משהו....
מצטערת שהוא לא ערוך כל כך טוב... אני לא מספיקה...
בבקשה תגיבו!!

היחידה \ 20

נטלי16 01/07/2012 885 צפיות 4 תגובות
הייייי
אז ככה אני חושבת שלמחשב שלי לא נשאר הרבה זמן .....
אז אשתדל לעלות כמה שיותר מהר לפני שיקרה לסיפור משהו....
מצטערת שהוא לא ערוך כל כך טוב... אני לא מספיקה...
בבקשה תגיבו!!

עברו שבועיים מאז סירבו לקבל את אנאבל ליחידה .
היא סירבה לדבר עם טום מאז והוא גם לא ניסה לדבר איתה . היא התחילה לעבוד יחד עם שרה במרפאה , אך משהו תמיד היה לה חסר … על כל משימה שדיברו עליה ביישוב , היא חשבה ישירות על טום . הוא היה חסר לך מאוד .
"הכול בסדר איתו " אמרה שרה כשנכנסה למרפאה. אנאבל ישבה מול מחשב וסידרה את זימון התורים , השקט שהגיע לאחר מכן הרגיעה את שרה , היא ידעה שרגשותיה של אנאבל אל טום מבולבלים כרגע . "קול בחדר שלו . הוא רוצה לראות אותך " אמרה אנאבל וחייכה חיוך שובב .
ליבה של שרה החל לפרפר והיא צעדה לחדרו בשקט .
"פתוח " אמר קול כאשר שרה דפקה . "אנאבל אמרה שחיפשת אותי " .
"כן תיכנסי לרגע " ביקש והפסיק לעיין בתיק . "מה קורה איתך? " שאל . שרה הביטה ברצפה במבוכה "קול למה באמת קראת לי " דיברה שרה ישירות . קול הרים את פניה והישיר מבט אל תוך עיניה . "אני רוצה שתצאי איתי היום " אמר . היא הייתה בטוחה שליבה הפסיק לפעום , "כן " אמרה מופתעת מעצמה . קול עדיין הביט בעיניה וחייך מאוזן לאוזן.
"נו מה קרה??? " שאלה אנאבל מרוגשת , שרה הלכה בשמחה ואמרה "אנחנו יוצאים היום !" . אנאבל קפצה עליה מאושר וחיבקה אותה "סוף סוף הוא פתח את הפה אני לא מאמינה. טוב תתארגני אצלי , אני יסדר לך את השיער ואז הבגדים ונאפר אותך . נגרום לו לעצור את הנשימה ! " . "ומה איתך? " שאלה שרה . "אני הולכת ארוחת ערב עם פול ! , תפסיקי לדאוג לי זה הזמן שלך " . החגיגה נעצרה כאשר בקשר הודיעו על פצוע שמגיע , " קול יש לנו פצוע בדרג 4 " הודיעה אנאבל . שרה נכנסה לחדר ניתוחים וחיכו לפצוע . "מה שלומו " שאל צעיר שנכנס למרפאה עצבני . "הוא בסדר . הוא עבר את הניתוח בשלום ועכשיו הוא מתאושש " אמרה אנאבל מנסה להרגיע אותו . הוא הביט בה ונשימתו נעצרה לרגע ," הכול בסדר? " שאלה אנאבל במבוכה . "כן . את יפה " אמר ונכנס לחדר התאוששות . אנאבל לא אהבה שמחמיאים לה ככה . החיצוניות מבחינתה הייתה דבר פשוט . שיין חשב עליה הרבה מאוד זמן לאחר מכן , שיערה וצבע עיניה , עורה היפה וחיוכה המרגיע , הוא לקח על עצמו את המשימה להכיר אותה. אנאבל הגיעה אל חדרה בשעה מוקדמת , היא ופול קבעו להיפגש בשעה תשע והשעה הייתה רק שבע . היא הוציאה את המזוודה והחליטה לגלות את הסוד . היא הזדעזעה מהתיעוד ביומן . כל הניסויים החולשות והשליטות תועדו ונכתבו בתוך היומן המחשבה על כך שאותם אנשים פגיעים ומנוצלים גרמה לאנאבל זעם בליבה . בלי להבחין בזמן הגיעה השעה 9 . אנאבל סגרה במהירות את המזוודה ויצאה לכיוון ביתו של פול. הוא הפתיע אותה בנסיעה מחוץ ליחידה אל העיר הגדולה . "ואווה פול המקום הזה מדהים! " אמרה אנאבל מתפעלת . "אני כבר חוזרת " אמרה אנאבל וניגשה לשירותים בקומה השנייה . "אם את לא רוצה שאני יהרוג את הדוד שלך תעשי מה שאני אומר " שמעה אנאבל קול מאחוריה . כשניסתה להתנגד גילתה שיש לו כוח . הוא הוביל אותה אל גג המסעדה ושמה חיכה לה מסוק . היא הביטה בקצה השני של הגג ודמיינה את אימה עומדת שמה , "תתנגדי! " אמר לה קול בראשה . אנאבל נזכרה בכל שיטות הלחימה שלמדה ותקפה אותו . היא בעטה בעזרת רגלה היישר לבטנו אך הוא לא נרתע אחורה , "גם אני יודע ג'ודו חמודה " אמר בציניות . אנאבל כיוונה את רגלה היישר לבטנו שוב אבל הפעם בעטה בחוזקה . הוא עף אחורה ואנאבל החלה להתקרב לעברו , "מי שלח אותך ? " שאלה כועסת . כשהוא לא ענה היא בעטה בו שוב בחוזקה . הוא הביט במישהו שעמד מאחוריה וצחק . אנאבל הסתובבה במהירות והתרחקה מהם אחורה . הם המשיכו להתקרב אליה באיטיות והיא התרחקה אל קצה הגג . כשנעמדה על הקצה הם חייכו אליה מבט מטורף . הם המשיכו להתקרב אליה וכבר לא היה לה לאן לזוז . משום מקום הופיע מולה פול ודחף אותה מקצה הבניין . "אל תיבהלי " אמר . אנאבל השתדלה לו לצעוק ומצאה את עצמה על האדמה בכניסה ליחידה . "את בסדר?" שאל פול מודאג , אנאבל לא ענתה ונשימתה התקצרה . "אנאבל תנשמי !. הכול בסדר? את נושמת! " אמר . הוא ליווה אותה בחזרה לחדרה ורצה להישאר , "פול אני מבינה את הדאגה , אבל אני באמת בסדר ! " לאחר ששכנעה אותו שהכל בסדר איתה . היא התקלחה ושקעה לשינה עמוקה . פול ניגש לבית של ליאה ודפק , "טום? " שאל את ליאה , ליאה הנהנה ופתחה את הדלת . "שרה? " שאל , "מטיילת או משהו " אמרה ליאה . פול נכנס לסלון ולחץ אץ ידו של טום . "מנסים לפגוע בה " אמר כועס . טום הרים את עיניו מהרצפה ליבו החל לפעום בחוזקה . "אוו רגע מה זאת אומרת ? " שאלה ליאה מבולבלת . "יצאנו לאכול במסעדה . היא יצאה לרגע לשירותים הם פשוט תפסו אותה והעלו אותה לגג , היא נלחמה באחד והפילה אותו , אבל היו שם עוד שלושה , אם לא הייתי עולה על זה בזמן היא יכלה ליפול מהבניין . " . פול התיישב על הספא והביט בתקרה . ליאה הביטה בטום וניסתה לקרוא מה הוא חושב . אחרי שעזב את ביתה של ליאה רגליו הובילו אותו אל חדרה של אנאבל . 'רק לראות שהיא בסדר' אמר ליבו . הוא פתח את דלת חדרה ומצא אותה ישנה . הוא התקרב אליה בשקט והביט בפניה הרגועות .


תגובות (4)

אני בדרך כלל לא אוהבת סיפורי פנטזיה אבל .. את שלך אני פשוט חייבת להמשיך לקרוא! תמשיכי ומהררררררררררררררר

01/07/2012 15:26

תמשיכיי!!!!!!!!!!!!

01/07/2012 15:36

אני מאוהבת בסיפור הזה…נשבעת….תמשיכי

01/07/2012 18:46

תווודה לכןןן חברוות! באמת אתן לא מבינות כמה כוח אתן נותנות ליי !!

נטלי? איפה את!!!!!!??????????

02/07/2012 09:39
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך