נטלי16
היייייייי
טוב אז ככה.... פרק הבא זה הפרק האחרון....
נווו ספרו לי בבקשה מה אתם חושבים? מה מתכננים קול,אנאבל,ושרה? האם טום יחזיר לעצמו את הפנים? , או שאולי יקרה משהו לפול ? הדם היחיד שנשאר לאנאבל....

היחידה \ 21

נטלי16 04/07/2012 1007 צפיות 8 תגובות
היייייייי
טוב אז ככה.... פרק הבא זה הפרק האחרון....
נווו ספרו לי בבקשה מה אתם חושבים? מה מתכננים קול,אנאבל,ושרה? האם טום יחזיר לעצמו את הפנים? , או שאולי יקרה משהו לפול ? הדם היחיד שנשאר לאנאבל....

כאשר הרגישה מישהו נוגע בלחי שלה היא פקחה את עיניה ולא היה שם אף אחד .
היא שפשפה את לחיה וחזרה לישון .
הטלפון העיר את ליאה משנתה , "כן " אמרה מטושטשת .
כששמעה את הבשורה עיניה נפקחו לרווחה .
עיניה של אנאבל נפקחו בחמש בבוקר . אחרי שניות הטלפון צלצל . "ליאה? , קרה משהו?" שאלה מודאגת .
"פול וטום במרפאה , אני כבר יוצאת לשם " אמרה שרה .
"אני מגיעה " אמרה אנאבל . תוך שניות החליפה בגדים ויצאה מהבית . בכניסה למרפאה חיכו לה שרה וליאה . "איפה הם? , מה קרה? " שאלה לחוצה . הבנות ניסו לאחוז בה אך לא הצליחו היא התפרצה למרפאה . קול בדיוק יצא מחדר הניתוח כאשר אנאבל ניסתה להידחף .
"אנאבל כדאי שתרגעי קודם" הפציר בה . אנאבל ניסתה להלחם בו אך ללא יכולת .
"מה קרה להם . אני רוצה לראות אותם . קול איפה הם לעזאזל !" צעקה כועסת.
הוא הדף אותה בכוח וניער אותה מספר פעמים , "בל תירגעי לרגע שניהם חיים " אמר .
אנאבל נשמה לרווחה והביטה בו .
"לא ידוע לנו איך הם נפצעו . רק הם יוכלו לענות לנו . לפול יש שבר בקרסול וביד . לטום יש חתכים עמוקים ומכות יבשות " אמר . אנאבל הביטה בו עכשיו רגועה , היא ראתה בעיניו כעס מתגבר והבינה שהחתכים יותר גרועים משחשבה .
"הם באמצע לנתח את פול . אני הגעתי לפני כמה דקות " אמר שוב .
"וטום? " שאלה .
"חדר מספר 4 אנאבל " אמרה ליאה וליוותה אותה לחדר.
אנאבל נכנסה בשקט לחדר ועמדה מס' שניות ליד הדלת. הוא שכב במיטה מוגבהת כך שהוא חצי יושב כשעירוי דם מחובר לו ליד . ידו האחת חבושה באזור השריר , בטנו , וצווארו . על פניו נראתה צלקת עמוקה שהתחילה באמצע הלחי והסתיימה מתחת לפה . ליבה של אנאבל התכווץ כאגרוף מרוב צער וכעס . הוא פקח את עיניו בכוח והביט בה לכמה שניות , כשראה שהיא בהלם הוא עצם שוב את עיניו ולחש , "התכערתי לנצח . אני לא רוצה שתראי אותי . תצאי מכאן " .
אנאבל בלעה את הדמעות וניגשה אליו . היא התיישבה על קצה המיטה שלו והוא פקח את עיניו בכוח , "מה עשה לך את זה? " שאלה רועדת , טום הביט בה במבט אטום ולא החזיר תשובה .
"טום אל תעשה לי את זה יותר ! . אני לא יצליח לחיות בלעדיך" אמרה ודמעה זלגה מעיניה . טום הביט בה וליבו התכווץ . "בל שלי רק אל תבכי ! . " היא קירבה את שפתיה לשלו ונישקה אותו בעדינות כשהבחינה שקשה לו היא לחשה כנגד פיו .
"אל תגיד לי יותר בחיים שאתה מכוער! . אתה הדבר הכי יפה שהכרתי " .
"חשבתי שאני לא יצליח להגיד לך … " התחיל לומר והשתתק ,
"להגיד לי מה.. ? " שאלה והביטה אל תוך עיניו,
"שאני אוהב אותך , אני אוהב מהיום שהכרתי אותך , מהיום שחיבקתי אותך בתוך הארון , מהיום שבקי הראתה לי תמונה שלך . מהיום שנישקתי אותך בגשם " אמר עוצם את עיניו . אנאבל הביטה בו ופרפרים החלו לפרפר בבטנה . "טומי שלי.. אני אוהבת אותך ! . אם יקרה לך משהו אני ימות " אמרה ודמעות שוב מילאו את עיניה .
אחרי חצי שעה והצקות מצד קול אנאבל עזבה את טום ועברה לחדרו של פול . היא שהתה כחצי שעה ולאחר מכן יצאה לעמוד בכניסה למרפאה . שרה וקול יצאו אחריה והשתיקה ביניהם אמרה הכול . "אני בפנים " אמר קול והביט בשרה , שרה הנהנה לאות הסכמה .
"אני הולכת למרר לו את החיים " הבטיחה אנאבל , "קודם צריך לברר מי האנשים שנמצאים סביבו " אמרה שרה .
"אני אתגנב בערב לחדר ההנהלה ויחפש פרטים עליו" אמרה אנאבל .
"מחר בערב ניפגש אצלי ונעשה הערכת מצב " אמר קול . הם נפרדו אחד מהשני וכל אחד הלך לדרכו .
אנאבל נשארה לישון לצד טום את השעות שנשארו , היא חיבקה אותו זמן מה עד שהבחינה שהוא נרדם .
היא התגנבה החוצה מהמרפאה ונכנסה למשרדי ההנהלה הסמוכים , 'תאספי את השיער ' ציווה הקול בראשה . היא ידעה שהקול המנחה בראשה זאת אימה האהובה ששומרת עליה כמו שהבטיחה לה . אנאבל נזהרה לא לגעת בדברים מיותרים כדי לא להשאיר סימנים מזהים שלה , היא שיערה שרשימת האוכלוסין לא רק נמצאת במחשב אלה גם בתיקים .
לאחר חיפוש של 20 דק' מצאה אנאבל את התיק המבוקש , הוא סגן מנהל היחידה , הבינה אנאבל שמו היה ג'יימי מארק בן 45 רווק ללא ילדים , אנאבל הביטה בתמונה שלו ועצביה החלו לפעום , במהירות צילמה את התמונה ואת כל החומר עליו והחזירה הכול למקום , היא חזרה לחדרה והחביאה את החומר בין בגדיה . "איפה היית ? " שאל טום כאשר אנאבל נכנסה ב שמונה בבוקר לחדרו .
"קמתי מוקדם אז הלכתי לחדר שלי להתארגן למשמרת " אמרה ובדקה את העירוי .
"אז עכשיו את על תקן האחות " לגלג טום .
"רציתי להיות קצת יותר מאחות אבל מה לעשות שאנשים קבעו בשבילי" אמרה ורשמה פרטים על גבי דף המידע שלו . הבעת פניו של טום התחלפה לרצינות ואנאבל הבחינה בכך .
"אני מצטערת לא הייתי צריכה .. " אמרה ,
"בל בואי נדבר רגע מהלב . את עדיין כועסת עליי ? " שאל מביט בה , עיניו השתוקקו שתגיד את המילה 'לא' אך היא לא ענתה בהתחלה היא התעלמה מהשאלה והמשיכה לכתוב , וכשהרימה את עיניה אליו הוא ראה בעיניה את הכעס .
"בוקר טוב טום טום " התפרץ קול , הוא הביט בשניהם ושנא את עצמו באותו רגע . "אני אידיוט !, מצטער שהפרעתי " אמר מתנצל .
"שטויות אחי " אמר טום.
"ד"ר הנה המידע מאתמול " אמרה אנאבל ברצינות . "אני אלך לבדוק מה שלום הדוד שלי " סיימה ויצאה מהחדר .
"בלוצ'קה סוף סוף הגעת " אמר פול מחייך , אנאבל התקרבה אליו עם מגש לארוחת בוקר ונישקה אותו בלחי .
"איך עבר עליך הלילה? " שאלה מחייכת .
הם אכלו ביחד ארוחת בוקר ופול העלה את הנושא שאנאבל לא רצתה לדבר עליו . "בל נקמה לא תוביל אותנו לשום מקום . אני וטום חיים וזה מה שחשוב . אני מכיר אותך מספיק טוב ויודע שאת דומה לאבא שלך . גם הוא נורא גונן על מי שחשוב לו , אמא שלך את ואפילו אני . זה עלה לו בחייו אז אל תאכזבי אותו ותסכני את שלך " אמר . אנאבל היישירה אליו מבט וחייכה .
"באמת שאני לא יודעת על מה אתה מדבר " .
עד השעה 12 אנאבל עבדה לבד וב12 שרה הגיעה להחליף אותה . "היום ב12 בלילה במרפאה " המילים היחידות ששרה הזכירה בקשר למשימה שלהם .
פול נשאר עוד לילה במרפאה בעקבות החשש להתקף של כאבי גב . "אתה בטוח לא רוצה להישאר עוד לילה כאן? " שאל קול טום .
"לא הספיק לי , עם כל האוכל שאכלתי היום והשינה הזאת אני מרגיש חדש " אמר טום והביט בעצמו .
"זה לא כזה נורא " אמר קול מנסה לנחם , טום נגע בצלקת ומחשבותיו נדדו דווקא לאנאבל . האם היא עדיין תאהב אותו למרות הצלקות הנוראיות? שאל את עצמו , "איך זה קרה? " שאל קול .
טום הסתובב להביט בחברו הטוב וקול הבין שכל מילה מיותרת . "תודה לאל שאתה חי טום " אמר קול וחיבק אותו חיבוק של אחים . במקום להמשיך אל חדרו הלך טום אל ביתה של ליאה , לפי מה שהבין אנאבל ושרה אוכלות ארוחת צהריים מאוחרת ושרה חוזרת למשמרת .
"ילד שלי בוא תכנס " חיבקה אותו ליאה , אנאבל ושרה אכלו כאשר טום הצטרף לארוחה , השקט צרח בשולחן עד ששרה הפרה אותו בבדיחה .
"תודה רבה ליאה " אמרה אנאבל ונתנה לה נשיקה בלחי . שרה נפרדה מהם והמשיכה למרפאה לאומתה טום ואנאבל טיילו להם בשקט והתקדמו לחדרה של אנאבל .
היא הרימה את ראשה להביט בו הולך לידה , "הוא חי! " נשמה אנאבל , היא שילבה את ידה בידו וחומו חימם אותה . טום לא ידע אם היא רוצה אותו , הם עמדו מספר שניות בכניסה לחדרה והשקט לא רמז לכלום . "אני לא כועסת טום . עבר הרבה זמן מאז… " אמר מהוססת .
"אנאבל איפה אנחנו עומדים עכשיו ? " רצה טום לברר .
היא התקרבה אליו ונישקה אותו , "אני רוצה אותך " לחשה כנגד פיו ומשכה אותו לחדרה .
טום פתח את החלון והחשיך את החדר , היא עמדה מולו והוא פשט את החולצה היא הזדעזעה למראה הצלקות שהופיעו על גופו . טום הבחין בהבעת פניה ונרתע , "אל תתרחק ממני " לחשה .
"הצלקות האלה יישארו איתי . תיראי את הפנים שלי , אני לא יחזור להיות כמו שהייתי בל " אמר. אנאבל התקרבה אליו ומשכה את ידיו מאחוריה גבה , היא מסגרה את פניו בידיה והביטה היישר לעיניו . "טום . לא התאהבתי בך בגלל המראה החיצוני שלך! . אתה עדיין הכי יפה בעיניי , אתה הגבר שלי . אף אחד לא יחליף אותך , אתה מרגיש? " שאלה אנאבל והניחה את ידו על ליבה ,
"כל פעימה היא בשבילך " . טום הביט בה בעניים מלאות אהבה ונישק אותה .
"עכשיו יותר מתמיד! " אמר טום כשהרים אותה למיטתה .
אחרי שאהבו אחד את השני , שכבה אנאבל לידו וליטפה את פניו .
"תספר לי.. " ביקשה. כשלא ענה הבינה אנאבל שהוא לא מתכוון לספר לה על כך .
הוא עצם את עיניו וניסה להירדם , "טום " לחשה אנאבל "מממ.." אמר בכבדות . "אל תעזוב אותי יותר " אמרה ברגש . טום פקח את עיניו ולראשונה חיוכו הופיע , "אף פעם לא עזבתי אמר.
אחרי זמ מה…..
אנאבל ניסתה לזוז מעט וגילתה שטום מחבק אותה חזק מהרגיל . היא הביטה בשעון שעל השידה וגילתה שהיא הייתה צריכה להיות במרפאה לפני 10 דק' . "טום אני חייבת לזוז " לחשה אנאבל והשתחררה בכוח מידיו .
"אמצע הלילה . לאן את הולכת ? " שאל מנומנם .


תגובות (8)

אעאעא!!!
איזה מדהים זה!!
רק עכשיו שמתי לב שפספסתי את הפרק הקודם…
סורי!!
יוו איןן זה פשוט מושלם!
טום הזה כזה חמוד!
ואני מקווה בשבילו שהצקות יעברו…
ואת רצינית??
פרק הבא הוא האחרון?!
אעא! אני לא יודעת אם לשמוח או להיות עצובה! חח
אני אוהבת את הסיפור הזה, אני לא רוצה שיגמר!! חח
טוב נטלילו, תמשיכי מהר!!
פליזזז!

05/07/2012 12:23

חחחחחחחחח נטלילוש הוא אכן ייגמר פרק הבא..
אבל אני שמחה להודיעה שאני עובדת על משהו חדש… מקווה שגם אותו את וכולן תאהבווווו :)

05/07/2012 12:46

יופי!
איזה מעודד זה… חח
אני מחכה!

05/07/2012 12:48

היי נטלי איזה יופי של סיפור נהניתי מאד לקרוא אותו ואולי תתחשבי בכל הקוראים שמבקשים כי תמשיכי עוד כמה פרקים מה דעתך ????? בתודה מראש בקי ♥♥♥♥

05/07/2012 12:53

הייי בקי…
נראה לי שקצת מיצינו את הסיפור לא? ….. המעגל ייסגר בקרוב…
וסיפור פנטזיה\אהבה נכתב אצלי…

05/07/2012 13:03

ואוו אני ממש שמחה נטלי יקירתי אוהבת את הכתיבה שלך ועוקבת אחרי הסיפורים המהממים.

יש למה לצפות – ממתינה לסיפור החדש וברשותך אגיב עליו מיד !!

ערב טוב ממני בקי ♥

05/07/2012 13:10

אני מאוהבת ^^
תמשיכי ומהר
עד מחר פרק אחרת אני קופצת מהחלון
סבבה?סבבה

05/07/2012 13:22

חחחחחחחחחחחח…. מה אתן לא רוצות קצת מתח??

06/07/2012 00:45
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך