נטלי16
היייי.........
נווו אז הנה הפרק האחרון.... מקווה שאהבתם אשמח לשמוע אם אהבתם את הסוף....
אז ככה אני באמת רוצה להודות לכל מי שקרא את הסיפור... נתתן לי כוח להמשיך והתחברתן אליו יותר משדמיינתי... תודה רבה לכולם!!!!!!

נ.ב לסיפור החדש יקראו "אנשי החושך " מקווה שתאהבו אותו.......
תודה רבה!!! ♥♥♥

היחידה \ 22 – פרק אחרון….

נטלי16 08/07/2012 857 צפיות 3 תגובות
היייי.........
נווו אז הנה הפרק האחרון.... מקווה שאהבתם אשמח לשמוע אם אהבתם את הסוף....
אז ככה אני באמת רוצה להודות לכל מי שקרא את הסיפור... נתתן לי כוח להמשיך והתחברתן אליו יותר משדמיינתי... תודה רבה לכולם!!!!!!

נ.ב לסיפור החדש יקראו "אנשי החושך " מקווה שתאהבו אותו.......
תודה רבה!!! ♥♥♥

"נשאר אצלי תיק של חולה אני חייבת להחזיר אותו לרופא של הלילה " שיקרה אנאבל .
אחרי שהתלבשה התכופפה ונישקה אותו רצה אנאבל למרפאה ולפי הבעת פניה של שרה היא הודתה בינה לבין עצמה שאיחרה .
"ג'יימי מארק בן 45 רווק ללא ילדים . הוא סגן מנהל היחידה " אמרה אנאבל .
קול חיטט במחשב והוסיף "חולה אסטמה , ואובחן כסובל מבעיות ריכוז קשות , לעיתים שוכח דברים . אין לו גנים מלאכותיים ".
"הוא כמעט ולא מגיע לכאן רוב הזמן הוא נמצא מחוץ ליישוב וכך גם מנהל היחידה . בד"כ הם יחד ונמצאים במשרדי המוסד . סביר להניח שמנהל היחידה לא יודע על פעולותיו של ג'יימי " סיימה שרה .
"לדבריו של טום ניסו פעם להוכיח למנהל היחידה שג'יימי הוא באמת אדם רשע , העקבות של אותם אנשים פשוט נעלמו " אמר קול .
"אנחנו לא ננסה להוכיח כלום " אמרה אנאבל .
"את רוצה להרוג אותו? " שאלה שרה .
קול שילב את ידיו והביט מהחלון "אני יעשה את זה " החליט .
"השתגעתם לגמרי! " אמרה שרה . אנאבל התיישבה על שולחנו של קול והביטה בו , "תשכח מזה ! . הוא הרג את ההורים שלי . וניסה להרוג את דוד שלי ואת טום שלי . הגיע הזמן שהוא יכיר אותי " אמר בקור . "מה התכנית ? שאל קול .
"כרגע נתתם לי רעיון " אמרה שרה וחייכה.

"כמה זמן לקח לך להחזיר תיק למשרד? " שאל טום . "הייתי בטוחה שאתה ישן " אמרה בשקט . "אל תשקרי לי . איפה היית ? " שאל , אנאבל החליפה את בגדיה בחזרה לפיג'מה ונכנסה למיטה . "אתה חושב שיש לי מאהב " צחקה אנאבל .
"אני מקווה שזה לא מה שאני חושב שזה " הזהיר טום .
"תפסיק לחשוב ובוא לכאן " לחשה .
טום התעורר מוקדם מאוד והביט בה ישנה , "מה את זוממת? " חשב לעצמו .
ואז ידע אצל מי למצוא את התשובה .
אחרי ארוחת בוקר משותפת טום הגיע למרפאה לבדיקה אצל קול . "בוקר טוב " חייכה אנאבל אל פול , "הנה השמש שלי " אמר מחייך . הם ישבו ביחד זמן מה עד שאנאבל פצחה בשיחה נוגעת , "פול… בבקשה אל תסתכן יותר , אתה המשפחה היחידה שיש לי . אני לא רוצה לאבד אותך " אמרה . פול הביט בה בעניים נוצצות וחיבק אותה . "בלוצ'קה יפה שלי , אני מתכוון עוד לחיות הרבה זמן . אני המלווה שלך בחתונה , והסנדק של הילד . אל תדאגי אני יהיה כל כך דבוק אליך שיימאס לך " . "כדאי לך פול! " הבהירה לו .
"מה קורה.? " שאל קול את שרה ,
שרה עצרה מלסדר את המחטים והביטה בו , "קצת מודאגת מהרעיון שהעלתי אתמול " אמרה . היא הסתובבה שוב לסדר את המחטים כשבמפתיע הוא התקרב אליה מאחור ונשק את צווארה . מס' חפיסות מחטים נפלו מידה וידיה רעדו . במפתיע היא הסתובבה אליו והביטה בשפתיו , "כמה זמן יעבור עד שתנשק אותי? " שאלה .
לפני שלקחה אויר קול העיז ונישק אותה .
היא הגיבה לו מייד וידיה קירבו אותו אליה . כאשר נשמעה דפיקה בדלת שניהם נרתעו אחורה ושרה החלה לאסוף את חפיסות המחטים שנפלו ,
"פתוח " אמר קול . טום נכנס והבחין בחשמל שהיה באוויר ,
"הכול בסדר? " שאל ,
"כן" אמרה שרה במהירות .
קול החליט לא להסתיר את הקשר והניח את ידו על כתפה של שרה , טום לא הופתע מכך אלא רק שרה הופתעה , "מה אתה עושה? " לחשה שרה . "אנחנו יוצאים " הכריז מפני טום . טום העלה חיוך על פניו כשראה את פרצופה של שרה .
"תודה לאל! . אתם כאלה איטיים ! כמה זמן לקח להם להבין שיש כימיה? " שאל צוחק .
"אני לא רוצה לשמוע את השטויות האלה . עכשיו תסלחו לי אני צריכה לערוך כמה בדיקות דם " לפני שהספיקה לצאת הניח טום את ידו על הדלת והביט בה ברצינות . "אני צריך לשאול את שניכם משהו " אמר , שרה הביטה בקול בשאלה ואז בטום היא חששה ממש שהוא ישאל , "יש לי הרגשה שאנאבל מסתירה ממני משהו . ידוע לכם מה? " שאל .
"בכל הזמן שאני מכירה את אנאבל אני לא יודעת על מה אתה מדבר וכמו שאתה רואה אנחנו מבלות הרבה " הרגיעה אותו שרה . קול הביט בשרה ואז בטום הוא לא יודע לשקר לחברו הטוב לאחיו מה עושה יעשה? . "לי עוד יותר אין מושג על מה אתה מדבר ! היא מתנהגת כרגיל " שיקר קול .
אנאבל הגיעה באותו ערב לחדרה בידיעה שעוד כמה שעות היא הולכת לסיים את הסיפור אחת ולתמיד . היא פתחה את המזוודה של אימה וחיטטה בדברים שלה , בתוך קופסא אדומה הייתה מונחת טבעת זהב עם אבן כחולה , אימה אהבה כחול! ידעה אנאבל מתחת לטבעת הייתה הקדשה של אביה "לאושר שלי " אנאבל הזילה דמעה והמשיכה למכתבי האהבה שכתבו הוריה אחד לשני , בין המכתבים מצאה אנאבל מכתב סגור שעליו מוזכר שמה 'אנאבלוש' היה כתוב בכתב ידה של אימה , היא פתחה בהתרגשות את המכתב צמאה לאהבה של אימה .
"בל יקרה שלי
אם את קוראת את המכתב סימן שאני כבר לא איתך , אבל בטוחה שאת לא לבד ! . לפני שטום הספיק להיעלם לכמה חודשים השבעתי אותו לחזור בשבילך , האמנתי שהוא יחזור ולא רק בגלל שהשבעתי אותו אלה בגללך! , ראיתי את המבטים שלכם . ועכשיו אני בטוחה שהגורל יחבר אתכם יחד לנצח . אני מכירה אותך ואני יודעת שאת תרצי נקמה , אבל בל שלי לפעמים נקמה לא באמת מכפרת . אני משערת שגם דוד שלך פול יבוא , הוא בן אדם מקסים מהר מאוד תגלי שאת מוקפת במשפחה חמה כמו שאני הייתי אחרי מות אביך . הסודות שקראת או שתקראי ביומן אלה החולשות שלנו , אלה החיים שנתנו לנו . יש אנשים שירצו לנצל אותך בשביל זה , לכן אני מבקשת ממך בל את וטום היחידים שמורשים לקרוא ממנו . לאחר מכן תשרפו אותו . אני לא רוצה שתחוו את מה שאני ואביך חווינו " .
"מה את קוראת ? " שאל טום כאשר נכנס לחדר . דמעותיה של אנאבל לא חדלו לרדת והוא התיישב לידה וקרא גם הוא .
"כמו שאני מכירה את טום הוא ייקח אותך איתו לגור ביחידה , אנשים מדהימים ! . וכך גם טום , אני מאמינה שתלמדו לאהוב אחד את השני למרות הכול , ואולי יום אחד להביא לי נכדים . כנראה שאני לא אראה אותם אני מבטיחה לכם לשמור עליכם ועל הילדים שלכם . אני איתך תמיד בלב אהובה קטנה שלי באהבה אין סופית . –בקי- . "
לאחר שסיימה לקרוא התפרקה אנאבל בבכי שלא בכתה מאז מות אימה , הגעגוע היה בלתי נתפס היא בכתה כמו אז דמעות גדולות ובכי בקול . טום חיבק אותה קרוב אליו וליבו נקרע .
"גמאני מתגעגע בל שלי " אמר טום וניחם אותה .
הם המשיכו לעיין במזוודה ומצאו את עצמם נרגשים מתמונות ומכתבים .
"בואי נלך לישון " הציע טום . בזמן שטום התקלח אנאבל סידרה בחזרה את כל הדברים כאשר מצאה פתק צבוע בוורוד ועליו כתובות המילים "בהצלחה אהובה שלי ! " אימה כתבה את זה לרגע הזה! ידעה אנאבל בוודאות .
אנאבל התעוררה בשעה אחת ושמחה שהכדור שינה שהטמינה באוכל של טום עזר לו לישון . היא נשקה לו על הלחי ויצאה החוצה בשקט . בכניסה ליישוב פגשה אנאבל את קול ושרה . קול חילק לכל אחת מהן שרשרת מברזל והסתיר סכין מאחורי מכנסיו . אנאבל ושרה קשרו את השרשרת לבטנן ויצאו לכיוון משרדי המוסד . "שרה את נשארת כאן אם תוך חצי שעה אנחנו לא יוצאים את חוזרת ליחידה שמעת.? " ציווה קול , שרה צייתה להוראותיו ונישקה אותו , "בהצלחה " . אמרה לאנאבל והחזיקה אצבעות . קול ואנאבל יצאו מהרכב ונכנסו דרך פירצה שקול הכין לפני , הם עלו במדרגות מחשש שייתקלו במישהו במעלית . חדר המנהל היה סגור וקולות ויכוח נשמעו משם . הם התקדמו בשקט אל משרדו של ג'יימי והבחינו שהוא מוקף שומרים .
"אני ימשוך אותם ואת תיכנסי " לחש קול .
"תיזהר " לחשה לו בחזרה והתרחק ממנו , קול הופיע במסדרון והחל לרוץ כמטורף .
השומרים החלו לרוץ אחריו ודלתו של הסגן נשארה ללא שמירה .
אנאבל התקרבה אל הדלת ופתחה אותה בשקט , ג'יימי דיבר בטלפון כשהוא משקיף אל הנוף בחוץ . "זה לא מעניין אותי אני רוצה את הספר ואת ה'אנאבל' הזאת מתה! " ציווה וניתק אנאבל טרקה את הדלת ונעמדה כשהשרשרת בידה .
"מי את? " שאל כועס , כעסה של אנאבל החל לבעבע והיא התקרבה אליו , "נעים מאוד אני אנאבל " .
ג'יימי בלע את רוקו והביט באנאבל הכועסת , "מה את חושבת לעשות בשרשרת הזאת? " שאל בפחד . "אתה יודע כמה אנשים הרגת בשביל הספר הזה? " שאלה , היא העיפה בעזרת השרשרת את שולחנו . "אתה יודע עד כמה בן אדם צריך להיות חולה בשביל זה? " שאלה והמשיכה להתקרב אליו . במפתיע עזר ג'יימי אומץ והתנפל עליה בעזרת כרסו , אנאבל נפלה על הרצפה אבל הצליחה לדחוף אותו אחורה בעזרת רגליה . ג'יימי הבין מהר מאוד שחייו תלויים כרגע , הוא הביט בעיניה וראה את הכעס , היא יכולה להרוג אותו . הבין ג'יימי , אבל לא אכפת לו להרוג אותה! חשב והתנפל עליה . אנאבל התחמקה ממנו ושלפתע נכנסו השומרים ובידם מוחזק קול , "זה החבר שלך ? " שאל ג'יימי בביטחון , אנאבל חששה לענות וראתה בעיניו את האומץ . "תקשרו את שניהם לכיסא ! " ציווה .
השומרים הביטו אחד בשני ולא יכלו לסרב פקודה , "קדימה אם אתם לא רוצים שאני יפטר אתכם! " אמר בכעס .
עברה כמעט שעה שלמה ועדיין הם לא יצאו החוצה . שרה הבינה שעליה לפעול במהרה . כאשר יצאה מהרכב מישהו תפס אותה בכוח והדביק אותה לרכב , הכאב בגבה גרם לה להשמיע קול חנוק , "מה אתם עושים כאן לעזאזל! " לחש טום בכעס , עיניה נפערו לרווחה לראות אותו כאן .

"ועכשיו אחרי שהבהרנו איפה מקומכם , את תספרי לי איפה הספר " אמר ג'יימי מתקרב אליה . אנאבל הביטה בו במבט אטום ושתקה . "דברי ! " צעק והעיף לה סטירה , אנאבל הרגישה שהיא קיבלה זעזוע מוח , נוזל חם החל לצאת מאפה והיא הבחינה שזה דם . "תנעלו את הדלתות אני לא רוצה שמישהו ייכנס ויראה אותה " ציווה שוב על השומרים .
אנאבל וקול ישבו גב אל גב , וקול נתן לה כתף להוריד את הראש , "תחזיקי מעמד אני כמעט משחרר אותנו " לחש לה בשקט .
קול הודה לאלוהים שחשב על הסכין ההיא מאחורה . הוא שחרר את החבלים שלהם לאט ובזהירות . "עכשיו " לחש קול , במהירות שיא קמו קול ואנאבל יחד את החבלים אנאבל סובבה סביב צווארו של ג'יימי והביטה לשומרים בעניים , "תנו לו עכשיו את כל הכלי נשק שלכם " ציוותה , קול אסף מהם את כל הכלי נשק וזרק אותם דרך החלון . "צאו מכאן עכשיו! " ציווה קול בזמן שפתח את הדלת , ג'יימי אזר אומץ והדף את אנאבל לשולחנו , הוא נתן לה מרפק בבטן וגרם לה לצעוק . קול התקרב לעבר ג'יימי כאשר אחד השומרים העיף לו אגרוף , קול החל להלחם בשומרים כאשר ג'יימי חונק בשתי ידיו את אנאבל , "עכשיו את תמותי סוף סוף! " אמר .
"אתה באמת חושב? " שאלה מנהל היחידה מאחורי גבו של ג'יימי , באופן אוטומטי שחרר ג'יימי את ידיו מאנאבל והחוויר . " המפקד . אדוני . סם זה לא מה שאתה חושב היא ניסתה להרוג אותי " החל ג'יימי לגמגם. אנאבל הרימה את ראשה וראתה את שרה עוזרת לקול לעמוד על רגליו.
"ג'יימי , אתה מואשם ברצח של יותר מ10 אנשים , כל דבר שתגיד ישמש לרעתך " אמר סם בקור .
"אתה לא יכול .. אחרי כל מה שעשיתי בשביל היחידה " אמר ג'יימי כועס . הוא הוציא מכיסו אולר וכיוון אותו לצווארה של אנאבל . "אחורה! . תנו לי לצאת או שאני מוריד לה את הראש " צעק ג'יימי .
"ג'יימי זה נגמר" אמרה אנאבל רועדת . טום התפרץ לחדר כאשר ראה את ג'יימי מכוון סכין לגרונה של אנאבל .
"אתה חתיכת בן… " החל לומר .
"אל תתקרב !" צעק ג'יימי .
סם שלח סימן לטום לעצור מפעולתו כאשר אחד המאבטחים של סם ירה היישר לבטנו של ג'יימי . ג'יימי נפל על הרצפה ואנאבל התקרבה אליו ולחשה "הצדק נעשה ג'יימי " .
היא בקושי נעמדה על שני רגליה כאשר טום תפס אותה וחנק אותה בחיבוק . "מה חשבת לעצמך כשעשית את זה? " שאל צועק עליה , ידיו מסגרו את פניה והוא שמח שהיא חיה . אנאבל התקרבה אל שרה ואל קול וחייכה אליהם "זה נגמר " אמרה והם צחקו והתחבקו .
"אנאבל תיגשי אלי למשרד מייד " ציווה סם ויצא .
"אני מצטער שכל זה קרה . אם היה לי מושג שהוא גרם למות הורייך ולעוד אחרים מזמן הייתי חונק אותו בעצמי . בבקשה תסלחי לי " ביקש .
"אני רק רוצה לחיות בשקט " אמרה רועדת .
"ואני מבטיח לך שזה מה שיהיה מעכשיו! . את , שרה וקול והצלתם חיים של הרבה מאוד אנשים . ואני מודה לך על כך שגילית לי מישהו באמת ". אמר סם וחיבק אותה .
"אני מכיר את טום , בחור נפלא . ואני כל כך כועס לגלות שג'יימי היה אחראי על מה שקרה לו . אני אתפוס את כל השותפים של ג'יימי וכולם ישלמו על זה . אני מבטיח לך! " .
כאשר סיימו את השיחה אנאבל קמה לצאת מהחדר "אני מכיר את שני ההורים שלך ! " אמר , אנאבל הסתובבה להביט בו רגע והתרגשה , "אני בטוח שהם גאים בך עכשיו " אמר.
באותו לילה פול וטום לא הניחו לאנאבל עד שנבדקה בכל דבר אפשרי . "שלושתכם עומדים לשלם על מה שעוללתם " אמרה ליאה עצבנית . הם הביטו אחד בשני מרוצים מהסוף הטוב שבחרו .
כעבור שנה…..
אנאבל הביטה אל האגם שהשקיף מחלון חדרה , טום יצא מהמקלחת וחיבק אותה מאחור . "אנחנו נאחר לחתונה של שרה וקול " אמרה אנאבל צוחקת . טום סובב אותה אליו ונישק אותה .
אנאבל ישבה בין טום לבין פול בחתונה , ליאה עמדה בהתרגשות לצד ביתה היחידה נישאת למי שחלמה שיהיה בעלה של ביתה .

"אמא היקרה !
עברו כמעט שנה וחצי מאז שקראתי את המכתב שלך והנה אני עכשיו מאורסת לטום , ומחכה לילד הראשון שלנו . כן אמא את ואבא תיהיו לסבא סבתא . תודה שנתת לי סיבה להמשיך הלאה . תודה ששלחת לי טום , את שרה את פול ואת ליאה . אני אוהבת אותם והם המשפחה שלי . את ואבא תמיד איתי בלב . שלכם באהבה רבה בל … " אנאבל כתבה את המכתב והניחה אותו על מי האגם המכתב שט לו הרחק מהעניים של האנשים והיא ידעה שהוא יגיע ליעדו . "הכול בסדר? " שאלה שרה מתקרבת אל אנאבל , שניהן עמדו אחת מול השנייה ואנאבל ליטפה את בטנה של שרה , "הוא צריך אח " אמרה שרה ורמזה לאנאבל .
שניהן שילבו ידיים וחזרו אל המשפחה המוזרה אבל היחידה שלהם…..


תגובות (3)

עאעאעא עונה שנייה!!!!????

09/07/2012 03:46

אאעאעאע!!!
זה פשוט מדהים!!
ואוווו אני כ"כ שמחה על הסוף שבחרת!
איזה חמודים הם!
יוו אני אתגעגע אליהם… חחחח
ואני חושבת שעונה שניה סתם תהרוס. אז אל תעשי עוד עונה, למרות שהייתי מתה להמשיך לקרוא עליהם…
ו"אנשים החושך"?
זה סיפור פנטזיה, כן?
חח תעלי כבר פרק!!
חח אוהבת אותך נטלילה!!

09/07/2012 04:56

תודה תודה רבה לכן!!!!!
וכן הסיפור יתפרסם בפנטזיה כמובן….
נטלילוש אני אוהבת אותךך ♥
תודה על הכל :)

09/07/2012 11:26
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך