נטלי16
הייי :)
הנה אני שוב כותבת.... מקווה שתביעו את דעתכם....

היחידה

נטלי16 28/02/2012 824 צפיות 9 תגובות
הייי :)
הנה אני שוב כותבת.... מקווה שתביעו את דעתכם....

"זו הכתובת שביקשת " אמר נהג האוטובוס לאנאבל , אנאבל ירדה מהאוטובוס והביטה בבניין שעמד מולה . הבניין היה רב קומות ושונה מהאחרים, הוא היה צבוע בצבע אפור , וחלונותיו כהים ואטומים . "כאן אימא גרה " , לחשה לעצמה אנאבל, אבל איך אמה תגיב כשתראה אותה כאן , אנאבל לא ראתה את אימא שלה במשך 3 שנים , מאותו יום שאביה נפטר בתאונה "מסתורית" אם אתם שואלים את אנאבל . ועכשיו הנה היא כאן בת 18 שסיימה ללמוד ועזבה את הפנימייה שרשמו אותה הוריה מגיל 14 . כשאביה היה בחיים הוריה נהגו לבקר אותה כל שבוע , אבל מאז מות אביה היא ואמה בקי מדברות אך ורק במכתבים . מאז ומתמיד הוריה היו אנשים שלא נשארו במקום אחר יותר מידי זמן הם אהבו לעבור ממקום למקום , עד שהם החליטו לרשום את אנאבל לפנימייה , על מנת שתוכל ללמוד במקום קבוע ולרכוש לעצמה חברים . אבל הנה היא עכשיו עומדת מול הבניין שגרה אמה , שלא ידעה בכלל שאנאבל עושה לה הפתעה ומגיע . חוששת מלהיכנס ולגלות שאולי היא לא תרצה אותה , ואז מה תעשה ? לאן תלך ? , אין לה אף אחד חוץ מאמה . אנאבל הניחה את תיק הגב על כתפה ומשכה איתה מזוודה על גלגלים לתוך הבניין . ליד המעלית עמדו תאי דואר ואנאבל חיפשה את שם אימה על התיבות . לאחר שגילתה שאמה גרה בקומה 4 , עלתה אנאבל במעלית וכשיצאה מהמעלית התפלאה לראות מסדרון דק וכ6 דלתות משני הצדדים , נשים ישבו ליד פתחי הדלתות וילדיהם שיחקו במשותף , כאשר אנאבל עברה לידן במסדרון כל העיניים הופנו אליה , אנאבל עברה בשקט במסדרון , וחיכתה שכל המבטים ייפסקו אך הם לא נפסקו עד שהיא הגיע לדלת אימה . אנאבל דווקא מס' פעמים על הדלת ולא הייתה תשובה. השעה הייתה 9 בערב כפי הזכור לאנאבל אימה אהבה ללכת לישון מוקדם לכן הבינה שאולי נרדמה . אנאבל התאכזבה כאשר דפקה שוב ולא היה מענה , וכשהחליטה להתייאש נשמע צליל מפתחות .
הדלת נפתחה ואימה עמדה מולה , אנאבל תמיד אהבה את היופי של אמה , את עיניה הכחולות ירשה אנאבל מאמה , את צבע עורה הבהיר , ואת גובהה הממוצע יחסית . אבל אמה הייתה בהירת שיער צבעו היה כצבע השמש ולאומת זאת צבעו של אנאבל היה שחור כשל אביה , חיוכה של אנאבל גם כן ירשה מאביה את גומות החן העמוקות .
"היי אמא " אמרה אנאבל חוששת . בקי עמדה מול אנאבל ביתה היחידה אשר אהבה יותר מכל דבר בעולם! , לא יודעת איך להגיב או מה להגיד .


תגובות (9)

יוווווו חזרת לאתררר הסיפור נשמע מענייןן מאודד איך אמא שלה הגיבההה…??????????
מחכה להמשך מהיר!!!!!!!!!!!!
מימי

28/02/2012 14:25

יש לך שגיאות כתיב תעברי על הטקסט שוב ותתקני חוץ מזה העלילה מעניינת.

28/02/2012 14:49

אני לא מצאתי שגיאות כתיב, כנראה כי הייתי שקוע מידי בקריאה. האמת, אני לא רוצה המשך. הסיבה: זה יכול להיות סוף פתוח נהדר. יש בזה תיאורים נפלאים, והעלילה, על אף שהזמן שהכל לקח היה אולי דקה, הצלחת להאריך את זה בלי לשעמם, ובלי לגרום לקורא להתייאש באמצע. שאפו.

28/02/2012 21:51

חחחח אני מסכימה עם אור בכמה דברים בלבד. כן, זה יכול להיות סוף פתוח נפלא, אבל יהיה נפלא יותר אם יהיה המשך.
יש ממש מעט שגיאות כתיב, אבל זה לא ממש מקשה על הקריאה, המלצה שלי היא לעבור על זה ולתקן לעצמך (לא חייב כמובן).
טוב לראות שחזרת לאתר! D:

28/02/2012 22:12

ואווו ממש אהבתי!!
מחכה לראות מה תהיה תגובה של אמה… :)

29/02/2012 09:28

תודה לכולם , אני ממש מעריכה את התגובות שלכם ושמחה שאהבתם…. :)

אקבל את כל הארות באהבה :)

29/02/2012 11:00

אהבתי את הפרק מאד מאד מאד ומצפה להמשך פליזזזזזזזזזזזזזזזז תודה ממני בקי♥♥

29/02/2012 11:06

אהבתי!
יש לי 2 הארות:
"אנאבל דווקא(דפקה) מס' פעמים על הדלת ולא הייתה תשובה."
"אבל אמה הייתה בהירת שיער צבעו היה כצבע השמש ולאומת(לעומת) זאת צבעו של אנאבל…"

01/03/2012 08:07

נשמע ממש יפה!

23/07/2012 10:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך