הילדה האסורה פרק 1

אם לא שמעתם עלי אז חייכם בטוחים. אם שמעתם עלי או שאתם מכירים אותי כדאי לכם להתחיל לרוץ כמובן שאתם צריכים לעשות את זה רק אם אתם רוצים לחיות.
אנשים מכנים אותי בהרבה שמות. אני רוצחת, מכשפה, משוררת, אמנית, והבן אדם שאתם צריכים לנסות להתרחק ממנו יותר מאשר כל אדם אחר.
בעזרת עיני בלבד אני יכולה להפנט. בעזרת מבט אחד אני יכולה לגלות את כל עדותיו של אדם פשוט, עשיר ואפילו את האיש בעל האופי והתודעה החזקה ביותר העולם.
ועכשיו אלא ביניכם שלא מכירים אותי שואלים את עצמם מי אני. אז אני אסביר. קוראים לי קליפסו ג'ואל. ואני אחת מהאחרונים מבני מיני. לבני מיני קוראים מאלונים. לכל אחד מאתנו יש עיניים ומראה מהפנטים אנחנו נכנסים למחשבות של בני אנוש פשוטים או לא פשוטים ומגלים עליהם הכל ולבסוף חודרים למחשבותיהם. אני מסובבת בעולם במטרה למצוא את סבי. סבי הוא אדם דגול בקרב בני מיני. הוא המנהיג, המורה והאב של כולם. כשהייתי קטנה נעלם ורק בזכותו כוחותיי הם בין החזקים ביותר בקרב המאלונים. במסעי הייתי צריכה לעשות כמה דברים… עשיתי דברים שרובכם לא יוכלו לתאר לעצמם.
אבל החלק בכם שמכיר אותי או שמע עלי, צריך לדעת שרוב השמועות הן מופרזות וחלקן אמיתיות.
אז עכשיו אני במסע. בזמן המסע שלי אני אעבור כמעט בכל העולם. אעקוב אחרי רמזים שסבי השאיר בכל מיני מקומות וכל זה כדי להגשים מטרה אחת גדולה שהיא לא רק למצוא את סבי. אלא………
לגלות את סוד קיומי.


תגובות (1)

את גאון,פשוטו כמשמעו!
ותמשיכי להעלות את הסיפור.
ובהצלחה.
:)

02/06/2013 12:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך