הילדה האסורה פרק 2

המסע שלי התחיל ביציע אל יער המורדים. יער המורדים היה מקום אפל שאף אחד מבני האנוש אפילו האמיצים ביותר שביניהם לא הסכים להיכנס אליו. הסיבה שזה כך פשוטה אך מסובכת בה בזמן. לפני הרבה שני היער היה מקום פורח ויפיפה ואז באו מורדים שהתכוונו לרצוח את המלכה אלאונורה ולהשתלט על הממלכה.
היער היה מקום טוב להתחבא בה מפני שהיו בה עצים עם גזעים רחבים והרבה מנהרות בכל מיני גדלים. בנוסף הייתה בה צמחייה רבה שעזרה ליצירת מקומות מחבוא. כאשר המלכה גילתה על מה שקורה שם היא החליטה לצאת למלחמה. וכך ביער היפיפה נערכה מלחמה וכל האנשים שהשתתפו בה נהרגו חוץ מאדם אחד שבה והשחיר את היער כסמל להפסד של המלכה. בכך שהרס את המקום היפה ביותר בממלכה סדק את האמון של הנתינים במלכה ומאז אף אחד לא נכנס ליער המורדים שנקרה כמובן על שמם של המורדים.
כאשר נכנסתי ליער ידעתי על הסכנות שמחכות לי שם. מאז שבני האדם עזבו את היער מפלצות איומות נכנסו פנימה ויש האומרים שאפילו יצאו ממלכה תת קרקעית ענקים מתחת ליער. אבל מי כמוני יודעת שאסור להאמין לשמועות כאלו.
מבפנים היער נראה הרבה פחות מאיים. מפה לשם ראיתי שועל או ציפור ולעיתים רחוקות יותר ראיתי אירוסים כחולים מבצבצים מהאדמה הקרה. שמעתי זאב מיילל. והקול היה פשוט מופלא הטבע התמזג אם שאגות של מפלות, נהמות של חיות, וזאבים מייללים. זה היה מראה וקול מרהיב ולצערי זה הסיך את דעתי. מאחורי נעמד בן אדם.
בגלל המרחק הקטן בינינו יכולתי לחוש שהיה גבוה קצת יותר ממני עיניו היו שחורות כליל וכך גל שערו. לפני שהספיק לומר משהו התחלתי לרוץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך