הילדה האסורה פרק 6

"מה זה אומר הקול שאינו קול?" שאלתי את ליאו.
"אין לי מושג בגלל זה חיפשתי אותך" ענה לי.
אולי הוא התכוון רשרוש? או כל מיני קולות ביער? אבל רגע עליתי על זה.
"הקול שאינו קול הוא יללה!" אמרתי כמעט בצעקה.
ומיד אחרי שאמרתי את זה נשמע יללה של זאב.
אני וליאו התחלנו לרוץ בשיא המהירות שלנו. בזמן שרצנו הברדס ירד מראשי בפעם הראשונה זה חודש. ואז התחלתי לחשוש קצת. מה יקרה לי במסע הזה? אולי אני לא אצליח ואז כל מה שעשיתי יהרס לחלוטין.
הגענו למקום. זה הייתה מערה בצורת ינשוף שלידה עמד זאב לבן יפיפה. זה היה הזאב של סבי……. כהייתי קטנה הוא הבטיח לי שיום אחד הזאב הזה ששמו לבן יהיה שלי. הזאב היה לבן אך עיניו היו שחורות ולכן היינו ניגודים. כשהזאב ראה אותי הוא רץ אלי ולרגע נראה כמו כלבלב מאושר שציפה לבעליו כבר הרבה זמן. הזאב קפץ עלי וליאו כמעט תקף ואז נראה מבולבל מהרגשות שאני ולבן מפגינים.
לראשונה זה חודשים הייתי מאושרת באמת. "לבן אני כל כך שמחה לראות אותך" אמרתי בין צחקוקים וליקוקים מצד לבן.
ליאו נראה ממש מבולבל ניער את ראשו ושאל אותי "מה קורה כאן?"
"אוי כמה לא מנומס מצידי. ליאו תכיר את לבן. לבן היה הזאב של סבי ועכשיו הוא שלי. לא ראיתי אותו כבר שנים ונראה שהוא התגעגעה אלי."הסברתי לליאו שעדיין היה קצת מבולבל.
אחרי שאני ולבן סיימנו לשחק הוא הראה לנו את המערה. נכנסנו היה אפל ומסתורי. לא פחדתי אך ליאו נראה מבועט. אז הסתכלתי בעיניו והבנתי למה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך