אושרת963
היי?
סורי שכתבתי את זה בסיפורי פנטזיה פשוט לא מצאתי משהו מתאים..
מצפה לתגובות..

הילדה המסכנה הקדמה+פרק 1:

אושרת963 29/06/2013 421 צפיות אין תגובות
היי?
סורי שכתבתי את זה בסיפורי פנטזיה פשוט לא מצאתי משהו מתאים..
מצפה לתגובות..

הקדמה:
השם של הדמות הראשית בסיפור היא אליס פרידגש(שם משפחה) והיא בת 8 ,היא היתה הילדה הקטנה במשפחה,ולה יש 3 אחים: 2 בנות ובן אחד ששמם:מינור,שולה,מורנה ולאאימה קראו יערה,ולאביה מושק'ה.
היא לומדת בבית הספר "בוחרי העולם" וכך גם האחים שלה,ושם כולם אמרו לה שהיא ילדה מוזרה.
רוצים לדעת למה?
כי היא נולדה לילדה בעל עין אחת,רגל וחצי(זה אומר רגל אחת שלמה ואחת עד הברך יש לי את החצי רגל,כי היה לי סוג של בעיה מאוד קשה בגוף).והיא תמיד תהיה על כסא גלגלים ,שאחותה שולה היתה סוחבת אותה והיא היתה מטפלת בה בבית הספר.
והיו 2 ילדות שתמיד היו צוחקות עליה,מעליבות אותה,מפרסמות עליה דברים שלא קרו בכלל,ושמם:זמירה,יוכבד.
פרק 1:
"אמא,אני לא רוצה ללכת לבית הספר היום."אמרה אימה.
"למה?" שאלה אמה של אליס
"כי זמירה מעצבנת אותי,מעליבה אותי,ופוגע בי ואז כל הכיתה צוחקת ולועגת לי." אמרה אליס ששולה עזרה לה לרדת במדרגות עם הכסא גלגלים.
"תנסי היום?" אמרה יערה אמה.
בדרך לבית הספר אליס ראתה את זמירה מתלחששת עם יוכבד.
"הי חייזרית שכמותך." אמרה זמירה וישר התחיל לצחוק,"אוף למה אני אתה בכיתה" לחששה לעצמה.כשאליס נכנסה לבית הספר כולם צחקו עליה.
עד שבה בן אחד ונתן לאליס מכה,ואחרי 2 שניות כל הבנים באו אל אליס ונתנו לה מכות וכל הבנות צחקו.
אחרי 5 דקות של הרבצות המנהל אריק בא לשם וראה את המריבה וישר אמר:
"ובכן" לפתע כל הבנים הפסיקו והלכו לצד.ואליס היתה מלאה דם,צלקות,מכות,שריטות וכ"ו…
והמנהל המשיך:"כל מי שהיה אחרי למריבה שילך מיד!! למשרד שלי."
אחרי שנייה היה טור עד חדר המנהל וכל הבנים והבנות שצחקו חיכו שם.
"את בסדר?" אמרה אריק לאליס 3 דקות אחרי המריבה.
המנהל לקח את אליס לאחות שהאחות ראתה אותה היא נבהלה.
אליס הייה מלאה דם,כל החולצה עברה צבע מתכלת לאדום,הפנים מלאות דם וכל פניה מצולקות,וששולה נותנת לאליס יד ומרגיעה אותה.
שהאחות גרמה לטפל ב פצעים אליס הלכה לכיתה.ואחרי ההפסקה המנהל הגיע ועשה שיחה ארוכה על מה שהם עשו לאליס.
אחרי הנאום מינור קם והלך לשולחן של המנהל ואמר נאום:
"מה חשבתם לעצמיכם?שתצליחו להרוג אותה,היא אחותי,ואתם לא מתביישים על מה שעשיתם,תחשבו,עם היה קורה משהו לאחותי אליס וזה היה מאוד חמור מה תעשו?תשבו רגל על רגל כאלו זה לא אתם?"
"כל הכבוד!" אמר המנהל והמשיך לומר:"עכשיו אני רוצה שכולם יבואו ויבקשו סליחה,באמת מינור צודק בדברים שהוא אמר."
אחרי שהמנהל סיים את דבריו ,הוריה של אליס באו ולקחו אותה הביתה ולמחרת לקחו את אליס לבית ולים לראות מה מצבה הרוחני של הגוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך