הילדה הפסיכית והמסכנה הקדמה+פרק 1:

אושרת963 06/08/2013 497 צפיות 5 תגובות

בס”ד
הקדמה:
מסופר על ילדה בת 6 שיש לה בעיה צינית שהיא גורמת לשיגעון לפעמים, היא לא יודעת קרוא וכתוב כדי שהכול יסתדר ושתחזור להיות נורמל היו צריכים לנתח אותה, אבל ההורים לא יכלו לעמוד בזה אז הם זרקו את הילדה לרחוב בגיל 3 וניתנו לה אוכל ושתיה בגדים וזרקו אותה בפארק לבד, ויותר לא התקרבו אליה.
לילדה קראו דניאלה
פרק 1:
המציאה.:
דניאלה ישבה בספסל קופאת שום איש לא שם לב אליה היא ישבה שם שכולה מלאה דמעות, היא הייתה מלאה ייאוש היא הלכה לישון על הספסל. בבוקר דניאלה הסתובבה בפארק קרועה ומסריחה ומלאה לכלוך וללא אוכל המזוודה שלה נאבדה היא נשארה באותם בגדים., כול האנשים לא התייחסו אליה הם מהרו לעבודה, עד שעה 12 בצהרים היא מסתובבת.
דניאלה הייתה חסרת תקווה היא ישבה בספסל ונרדמה, באמצע השנה היא שומעת זמזומים של איש ואישה, שפטפטו:
“מסכנה הילדה מעניין מה קרה לה?” אמרה האישה.
“יאלה עזבי אותה היא בטח נעולה או ברחה מהבית” אמר האב.
“איך אתה יכול” אמרה האישה בקול עצבני.
האישה התקרבה אל דניאלהה לטפה את ראשה והעירה אותה.
דניאלהה קפצה מהספסל והתקפלה היא הורידה את הראש ולא הזיזה אותו, היא הייתה מפוחדת למוות היא קפאה במקום.
האישה הלכה צעד אחורה ואמרה לדניאלה:” אל תפחדי אני לא יעשה לך כלום, בואי אלי הביתה אני יטפל בך.”
“מה השתגעת?” אמר האיש בקול רם ואמר:” את תאחרי ליום הראשון”
דניאלהה הנהנת לאט לאט,היא קמה מפוחדת ומיד נתנה חיבוק רך לאישה ואמרה בקל בכי:” תודה לך הצלת את חיי”
ושלושתם צעדו לביתם של האיש והאישה.
הם רחצו את דניאלה הלבישו אותה ודאגו לה כל עוד שהיא הייתה צעירה.


תגובות (5)

~~

אהבתי ♥ קצת עצוב… אבל זה ממש יפה :)
חבל שאין הרבה אנשים כאלו בעולם… שעוזרים ותורמים.
תמשיכייייי

06/08/2013 12:55

:( קצת עצוב
אבל תמשיכי

06/08/2013 13:05

רגע אז לילדה קוראים דניאלה או דיאנה?

04/10/2014 12:59

אוקי אנ י ימשיך בלי ננדר היום!!!! לא מבטיחה!!

06/10/2014 17:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך