הכוח:כשהכול מתחיל-פרק2

20/03/2012 608 צפיות 4 תגובות

שמענו קול נפץ וכולנו הבנו שהעץ עומד ליפול בשניות האלה וכולנו התחלנו להתרחק אבל אז שמענו צעקה והסתובבנו אחורה וראינו את שי שוכב וצועק מכאבים כשהעץ נופל ומתקדם לכיוונו הבנתי שהוא נפל ובטח פגע ברגל ואז נזכרתי נזכרתי בכוח וחשבתי הכי חזק שיכולתי חשבתי שהלוואי שהיה לו את הכוח לסבול כל כאב ללא לקבל כל פצע או שבר ואז זה קרה העץ פגע בוא ולא ראינו או שמענו אותו יותר כולנו רצנו והבנו שאנחנו כבר לא נראה אותו יותר אבל אז זה קרה המחשבה שלי התגשה הוא פשוט יצא בלי שום פצע או שריטה אף אחד לא הבין כולל הוא אבל ישר כול התסכלו אליי ואמרתי"זה היה בדיוק מה שחשבתי בואו אנחנו צריכים לבדוק משהו" ישר התחלתי ללכת לאזור מבודד בחורשה שלפתי סכין והבאתי לשי הוא כבר הבין לבד אבל הייתי חייב לשאול לפני "אתה בטוח שאתה מכון לזה" הוא הנהן ולקח את הסכין ודקר את עצמו והוא צרח צעקה כולנו ישר באנו לעזור לו והוא פשוט התחיל לצחוק והבנו שהוא עבד עליינו ראינו את כול הדם ולא האמנו הוא חסין להכול אבל החלטנו שאולי אפשר לבדוק בעוד דברים וכולנו הבאנו אלות והתחלנו להכות אותו וכול מה שהוא עשה היה פשוט לצחוק יותר ויותר עד שכבר לא היה לנו כוח והבנו שהכוח נשאר כול הזמן והחלטנו שאולי לכולנו מגיעים כוחות והחלטנו שי קיבל את החסינות לכאב אני את הכוח שחף יקבל את הכוח להיות חזק מספיק להרים בנינים דורון יקבל את הכוח להיות בלתי נראה לני יקבל את הכוח להזיז דברים בכוח המחשה וככה נעזור אחד לשני בחיים אבל אז קרה משהו שאף אחד מאיתנו פתאום מהשיחים ומבעד לעצים יצאו חיילים עם אקדחים מכוונים אליינו ומהקצוות של החורשה הגיעו ג'יפים צבאיים ורכבים ממשלתיים כולנו הבנו מה קורה. עלו עלינו! ישר דורון תפס בכולנו והפך את כולנו לבלתי נראים והתחלנו לברוח אבל זה לא עזר היה נראה שהם התכוננו לזה ותוך שניה כבר היינו כולם נראים באזיקים עם איתורים על הרגליים.
כול אחד נכנס למכונית אחרת החניסו אותי ואז אחרי נכנס בן אדם עם חליפה הבנתי שהוא לא הולך לוותר על שום פיסת מידע אבל כבר תכננתי מה לעשות נחשוב על להשתחרר אבל לא עכשיו רציתי לתכנן את הכול בלי שאף אחד יפגע אבל אז שמו סוג של קסדה על הראש ולא הבנתי למה….אבל כשרציתי להתחיל לבצע את התוכנית הבנתי מזו הקסדה הזו בגללה אני לא יכול להפעיל את הכוח שלי החוקר התחיל לשאול "אתה בטח מופתע מכול מה שתכננו אתה חשבת שאף אחד לא יודע עליך אבל אתה טועה אנחנו עוקבים עלייך מהיום הראשון שקיבלת את הכוח ולא זה לא היה היום אתה גם בטח חושב שאני אתחיל לחקור אותך עכשיו אבל גם כאן אתה טועה אבל זה לא הדבר היחיד שאתה טועה בו אתה בטח חושב שאנחנו מהממשלה אז הנה את טועה שוב אנחנו לא אנחנו מעל הממשלה ומעל החוק. אתה והחברים שלך ברי מזל ועכשיו כדי שתחליט באיזה צד אתה איתנו או נגדנו והצעה שלי לא כדי לך להיות נגדנו"
ואז המכונית התחילה לנסוע…. הנסיעה לקחה בערך שעתיים או שלוש ואז פתאום המכונית התחילה להאיץ יותר ויותר ו שמתי לב שהחוקר שם חגורה והבנתי שעוד מאת הולך לקרות משהו ועשיתי כמוהו ואז בבת אחת האוטו נעצר והדלת נפתחה ומה שהיה שם כבר היה לא יאומן היום שם שני בניינים אחד היה נראה כמו בסיס צבאי והשני היה בניין שהיה נראה כמו בניין מהודר אולי ממשלתי שכולו לבן כשהוא מחולק לשמונה חלקים ואז ראיתי את כולם והעניסו אותנו לעבר הבית המהודר.
הושיבו אותנו בכיסאות מפואר וכול הסוכנים יצאו ולפתע נכנס ראש הממשלה הוא התיישב בכיסא וסימן שישחררו אותנו
ואז הוא אמר "אתם אנשיפ ברי מזל אתם יודעים? קיבלתם כוחות מדהימים אבל שלא תחשבו שאף אחד לא ידע על זה.. כולנו ידענו על זה אבל נראה לי שהגיע הזמן להגיד לכן את כול האמת ורק את האמת"

המשך יבוא
תגיבו:)


תגובות (4)

Like!!!!!!!!!!!!!!!

22/03/2012 00:56

Like!!!!!!!!!!!!!!!

22/03/2012 00:56

דנה יקירתי מקסים שבמקסים תמשיכי בבקשה בברכת סופ"ש נפלא ממני בקי ♥♥3

22/03/2012 02:23

זה לא דנה זה דין ואני בן אבל תוודה בכול זאת…

28/03/2012 16:05
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך