JonathanBJ
זה הסיפור הבערך ראשון שלי.
ונ.ב אני צריך דמות\דמויות ראשית נשית אז אם למישהו יש רעיונות. הם יתקבלו בשמחה

הכוח שמעבר-הקדמה

JonathanBJ 05/01/2014 612 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור הבערך ראשון שלי.
ונ.ב אני צריך דמות\דמויות ראשית נשית אז אם למישהו יש רעיונות. הם יתקבלו בשמחה

אין לי מושג איך להתחיל את זה אז ככה:
כל הסיפור הוא בעצם שילוב אחד גדול של אגדות המלך ארתור והמיתולוגיה היוונית. (לבינתיים, אם למישהו יש רעיונות שיאמרו פה) יהיה קצת דומה לסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות פרסי ג'קסון ושר הטבעות (לשר הטבעות יהיה פחות מאשר לאחרים)
הסיפור מתרחש בעולם מקביל לעולם שלנו שחלקו חי בעולם שלנו (אבל איזה ספר מצליח לא ככה?) ויש נער בן 12 (לא קשור לפרסי ג'קסון זה פשוט הגיל שלי. (כן אני צעיר) ). שהוא שומר האנרגיה, הישות בעלת הכוחות ששומרת על הטוב בעולם אך היא נאבדה לשנים רבות. אבל יש בו משהו מיוחד…
מדריך השומרים מרלין ילווה אותו בכל דרכו שתעבור בהמון מפלצות מיתולוגיות, עולמות מיוחדים שנוצרו על ידי.
שומרי האנרגיה מתחלקים להמון מחלקות: 4 ראשיות: אוויר מים אש ואדמה. ו8 משניות שנמצאות בין המחלקות הראשיות: בין אוויר למים: ענן (הזיות מהירות וקסמי ריחוף) קרח (דההה)
בין מים לאדמה: ביצה (רעל בעיקר) וצמחים (הרדמה כליאה)
בין אדמה לאש: ברזל (שליטה על כל נשק שקיים שעשוי ממתכת) ולבה (שוב דההה)
בין אש לאוויר: עשן (עיוורון והפלה בפח) צל (פחד,ושיגור)
והכול חלק מהאימפריה העתיקה של אמני האנרגיה שתוסבר בסיפור עצמו.


תגובות (2)

הסיפור נחמד אבל נשמע קצת תלוש מאווטאר, המלצה שלי היא שתתן לזה טאצ' אישי, זאת אומרת הדרך בה הם מקבלים כוחות או שולטים בהם והאם יש צדדים לכוחות האלו שאסורים או מסוכנים, ובכלל תחשוב על הסיפור עצמו כי אם זה הבסיס הוא נורא כללי ומעורפל וקשה לבנות סיפור שיהיה מוצלח מבסיס רעוע ולא שלם, ויש המון חורים בבסיס, תסתכל עליו שוב ותמלא אותם.
בקשר לדמות הנשית הייתי ממליצה את האחיינית של מרלין או קרובת משפחה אחרת שלו שעשוייה להיות בגילו של הגיבור כמו נכדה או דברים כאילו.
אשמח לדבר איתך לגבי זה,

19/01/2014 05:55

תודה על התגובה, הרעיון הוא שהם לא נולדים לגמרי עם זה. אמני האנרגיה מוכיחים את עצמם בכדי לזכות בכוח, וכך גם השומרים. כל אחד מהצדדים יכול להיות מושחת והאויב בסיפור הוא אחד מהם…

19/01/2014 06:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך