אני אמשיך מתישהו XDD

הכל התחיל מדבר אחד פרק 2:

12/02/2013 730 צפיות אין תגובות
אני אמשיך מתישהו XDD

*נקודת המבט של ג'וי*

עמד…טום. 'נו באמת בגללו נבהלתי!' חשבתי והתחלתי ללכת לכיוון שלו.
"מה לעזאזל אתה עושה פה?" אמרתי לטום בקול מסוכן.
"ראיתי את האקס שלך פה ורציתי לשאול אותך אם את יודעת למה הוא פה." הוא ענה לי אחרי דקה של מחשבה.
"לא אני לא יודעת מה הוא עושה פה אבל זה לא סימן מבשר טובות." אמרתי לו והתקרבתי לכיוון של לילי.
"אני לא יודע למה את מתנהגת ככה אבל גם באתי להודיע לך שהוא מתקרב לכיוון של הכיתה." הוא אמר לי.
"מה?!" שאלתי בקול רם מידי.
"זה אומר שהוא מתכוון לדבר איתך בל מחיר."הוא אמר לי בהתגרות.
"לילי אנחנו הולכות מפה עכשיו!" אמרתי והתחלתי לצאת מהכיתה.
"אוקיי רק תרגעי."היא אמרה ורצה אליי.
"אהה ותמסור את זה בשמי לאקס שלי." אמרתי לו והחטפתי לו סטירה חזקה.
"אוקיי." הוא אמר ויצא מהכיתה לכיוון של האקס שלי שעמד ליד הלוקר שלי -,-.

*נקודת המבט של טום*

"היא הולכת לשלם על הסטירה הזאת בבית זה כאב!" מילמלתי לעצמי ונגשתי לאקס שלה.
"יש לך הפתעה מאחותי."אמרתי לו וחיכיתי לרגע הנכון לתת לו את הסטירה.
"באמת? איפה זה?" הוא שאל בהתלהבות יתר.
"קח." אמרתי לא והבאתי לו סטירה חזקה מאוד,ראיתי איך הפנים שלו מתלהטות והלכתי לעבר החברים שלי שחיכו לי ליד הלוקר שלי.

*נקודת המבט של ג'וי*

ברחנו אחרי שראינו את הסטירה,זה היה מצחיק אבל היינו צריכות לצאת כמה שיותר מהר מבית ספר.
"תגידי אח שלך לא ינסה להחזיר לך על הסטירה?" לילי שאלה אותי כשיצאנו משערי בית ספר.
"כע הוא כע אבל אני לא בטוחה שזה יקרה כל כך מהר…" אמרתי לה לה בתשובה.
"את נראית רע" היא אמרה לי חרדה מעט.
"אם את היית אני היית גם נראית כך!" אמרתי לה.
"את בטוחה?" היא שאלה אותי בחשד.
"ג'וי!!!" נשמעה צעקה מאחור ומי זה יהיה אם לא האקס שלי -,-.
"איך הוא לעזאזל יודע שאנחנו פה?" לילי שאלה אותי,משכתי בכתפיי.
"אל תשאלי אותי אני רק יודעת שכדאי שנסתלק מפה!" אמרתי והתחלתי לרוץ כאילו החיים שלי תלויים בזה.
"איך יכול להיות שהוא כזה אידיוט?" לילי שאלה אותי ברגע שעשינו פנייה.
"אל תשאלי אותי. השאלה היחידה שיש לי זה איך יכולתי לאהוב אותו?" אמרתי.
"מה אהבת בו?" היא שאלה אותי שוב פעם.
"אממ… לא זוכרת ולא אכפת לי." אמרתי ועיוותי את פני בגועל.
"בואי נלך לבית שלי הוא לא ידע שאת שם" לילי אמרה לי.
"אוקיי." אמרתי שמחה לשנות נושא,"מה עם נועם?"
"בסדר. הוא החרא היחידי שיוכל להפריע לי להכין שיעורים ולהרוס לי את החיים!" היא רטנה.
"היי! את רואה אותי מתלוננת שאחים שלי הורסים לי כל הזמן את הדברים?!" אמרתי לה בכעס.
"כע." היא אמרה בניסיון לעצבן אותי.
"מתי?" שאלתי בלגלוג.
"עכשיו התלוננת על כך!" היא אמרה צוחקת.
"אם לא היינו עסוקות בלרוץ לבית שלך לפני שאת יודעת מי יהיה פה אז הייתי הורגת אותך!" עניתי לה ברוגע שיכול לעצבן רק אותה.
"מה שתגידי." היא אמרה.

*נקודת המבט של לילי*

אחרי שהגענו לבית שלי ג'וי הכינה אוכל כי הייתי עסוקה בלבדוק שכל הבית נעול.
"לא נמאס לך להיות כל כך פחדנית?" ג'וי שאלה אותי כשחלפתי על פנייה בפעם ה-3 אחרי שבדקתי שכל דלת וחלון נעולים.
"כע לפעמים נמאס אבל זה דיי שימושי את יודעת." אמרתי לה וקרצתי. היא צחקה ומלמלה לעצמה משהו.
"תגידי את זה בקול לא שמעתי." אמרתי לה.
"לא באלי לחזור על זה." היא אמרה מושכת את המילים לאט לאט כדי לעצבן אותי.
"את מעצבנת." אמרתי.
"תתרגלי." היא אמרה עם חיוך על פנייה.
"אולי נשיר איזה שיר?" הצעתי לג'וי.
"אוקיי… אבל מי תתחיל לשיר אני או את?" היא שאלה.
"את." אמרתי אני אוהבת לשמוע אותה שרה.
"איזה שיר?" היא שאלה.
" things i'll never say של אבריל" אמרתי והבאתי לה את הגיטרה שלי מהחדר.
"נתחיל?" היא שאלה אחרי שהיא כיוונה אותה.
"כע כע כע!" אמרתי לה צורחת.
"טוב רק תרגעי O__O." היא אמרה והתחילה לשיר והצטרפתי אלייה בפזמון. אחרי שגמרנו לשיר רצנו לקחת את נועם וחזרנו לבית שלי.
"אני רעבה!" רטנתי באוזניים של ג'וי.
"תרגעי כבר הגענו." היא אמרה צוחקת. אכלנו ואז ג'וי הלכה ונשארתי עם נועם לבד אוי לא!! הלך עליי הוא יהרוג אותי עכשיו…

*נקודת המבט של ג'וי*

חזרתי וראיתי את האוטו של אור בחנייה.
"זה הולך להיות כיף" מלמלתי בקול. נכנסתי בשקט הביתה והכנתי "הפתעה" לאור,וברחתי לחדר שלי אחרי כמה דקות שנראו כמו נצח נשמעה הצעקה של אור XDD
"ג'וי! כדאי לך להיזהר ממני!" הוא צעק,צחקתי ונעלתי את הדלת שלי במהירות. הכנתי שיעורים ונרדמתי ישר אחר כך. בבוקר קמתי והתלבשתי מהר ויצאתי מהבית. כשהגעתי לבית ספר שמעתי צעקה.
"ג'וי!" לילי צעקה אליי.
"לילי!".צרחתי ורצתי אליה והבאתי לה חיבוק דוב. היום עבר בסבבה חילקו תעודות והלכנו לבית של לילי עזרתי לה עם נועם ואז הלכתי לבית שלי. נרדמתי ישר שהגעתי,בבוקר ארזתי תיק והלכתי לישון אצל קרין כל החופש *~*.

**************************************ביום הראשון לפנימייה********************************************

"ג'וי קומי כבר!" צרח לי טום באוזן. התלבשתי מהר (אחרי שהעפתי אותו מהחדר) התקשרתי ללילי ואמרתי לה לחכות מחוץ לבית. שמתי את כל המזוודות בתא המטען ונסענו לבית של לילי. אחרי שעתיים של שיעמום מוחלט הגענו לפנימייה. יצאתי מהאוטו מהר ובלי ששמתי לב נתקעתי בילדה עם שיער סגול ועיניים כחולות-אפורות (אנה).
"סליחה לא שמתי לב." אמרתי לה מתנצלת.
"זה בסדר." היא אמרה וחייכה אליי.
"גם את חדשה פה?" שאלתי אותה.
"כע. אני ואחותי גם חדשות פה." היא אמרה והצביעה על אחותה.
*סטופ!!!*

אלה-בת 15,שיער: אפור עם גוונים כחולים,עיניים: שחורות,גובה: 1.72,רזה. תחביבים: לבשל,להשתגע,לשגע את אנה >.>,לשחק במחשב,ולרקוד. חמודה,טובה בספורט,משחקת כמעט כל הזמן במחשב,רוקדת,טובה בבישול.

*המשך:*

"היי אני ג'וי" אמרתי וחייכתי לעבר הנערה ואחותה.
"אני אנה." היא אמרה.
"ואני אלה." אמרה אחותה.
"ואני לילי." אמרה לילי והבהילה אותי.
"שלא תעשי את זה שוב!" צרחתי על לילי.
"נראה לי אנחנו נסתדר טוב מאוד." אנה אמרה לי. באתי לענות לה אבל שמעתי צרחה במרחב מטרים ספורים מאיתנו.
"תעזוב אותי חתיכת אידיוט!" צעקה נערה בגילנו.
"לילי תחזיקי לי את המזוודות אני הולכת לראות מה קורה שם…" אמרתי והלכתי לשם.
"למה את צרחת?" שאלתי אותה. מתעלמת מהבנים שהיו מסביבנו.
"כי האידיוט הזה מציק לי!" היא אמרה בכעס והצביע על נער עם שיער תכלת ועיניים כחולות-אפורות.
"כע איך אפשר לעזור לך?" שאלתי אותו. הוא בא לענות לי וקטעתי אותו.
"אתה יודע מה? תסתום ת'פה שלך ואל תוציא אפילו לא מילה אחת! בואי נלך מפה." אמרתי לנערה וגררתי אותה משם.
"תודה שהצלת אותי." היא אמרה לי. היה לה שיער חום בהיר ועיניים חומות-ירוקות.
"אין בעיה. מי הוא היה בכלל?"שאלתי אותה.
"זה היה ראיו הוא הכי מקובל בפנימייה,הוא לומד כאן כבר שנתיים וגם אני." היא אמרה בביישנות.
"מההתחלה לא חיבבתי אותו כל כך. אני ג'וי ואת?" שאלתי אותה.
"רוז." היא אמרה שמחה.
"היי מה קרה שם?" לילי שאלה אותי.
"שחצן…" אמרתי וניא הבינה למה אני מתכוונת.
"בנות תכירו זאת רוז." אמרתי והצבעתי אליה.
"היי אני אנה."
"אני לילי."
"אני אלה."
"אחרי שהצגתן את עצמכן בא לכן ללכת לקחת מפתחות לחדרים שלכן?" שאלתי.
"אוקיי." כולן ענו ביחד. כשהלכנו למזכירות התברר שכולנו באותה הוילה. הלכנו לשים את המזוודות בוילה ואז למגרש לטקס פתיחת שנת הלימודים. נתקעתי עוד פעם במישהו (רק שהפעם נפלתי).
"מה יש לי עם להתנגש באנשים אחרים?" שאלתי את עצמי מתוסכלת.
"את בסדר?"הוא שאל אותי ועזר לי לקום. הסתכלתי עליו היה לו שיער שטני ועיניים חומות (סם).
"היי אני סם." הוא אמר לי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך