mad as a hatter
תודה מראש לכל מי שיירשם :) :)

הלב האנושי והמלכה- הקדמה והרשמה

mad as a hatter 16/05/2015 691 צפיות 10 תגובות
תודה מראש לכל מי שיירשם :) :)

העולם חולק לשלוש ממלכות. השמיים, האדמה, והקרום.
בקרום שכן העם שכונה השומרים. השמורים דגלו בידע ולא במלחמה, הם היו העם הפיקח ביותר. כל ספרייה של השומרים הייתה מלאה לחלוטין בידע ששאר העמים כנראה יכלו רק לחלום עליו. ידע בכל נושא, ועל כל אחד ואחת בשלושת הממלכות. דבר נוסף שייחד את השומרים היה כוחם שנתנה להם האדמה עצמה בהיווצרם. השומרים שלטו בדרכים. השומרים לעולם לא יאבדו את דרכם בשום מקום. ברגע שרגלם דורכת במקום כלשהו, לא משנה מה יהיה מקום זה, כל המבנה כבר נחקק בראשם.
בשמיים שכן העם שכונה הכוכבים. הכוכבים, לא כמו השומרים, הבינו שכדי לשרוד צריך להילחם. בלחימה הם לא מתכוונים למלחמה במילים, אלא בנשק. הכוכבים ידועים באסטרטגיית התקיפה המרהיבה שמילאה את כולם שייראה כלפיהם. כמו השומרים, גם הכוכבים זכו בכוח מיוחד משלהם שהשמיים העניקו להם. הכוכבים לשנן תמונות. ברגע שתמונה נגלתה לעיניהם היא לא אבדה ממוחם לעולם. אבל לא כמו השומרים, הכוכבים לא התמצאו במיוחד במקום כלשהו שאינו השמיים.
באדמה, יקירתנו האדמה, שכנו בני האנוש. אולם בני האנוש לא נחנו באיזושהי תכונה אל טבעית,בהחלט היה להם דבר מה שראוי לקנאה. בני האנוש הרגישו יותר מאשר השומרים והכוכבים, הם היו הלב. בין שמיים וקרום שכנו בני האנוש וידעו רק הם איך למצוא את האיזון בין השניים. להיות הלב כנראה לא נשמע לכם כמו תפקיד זוהר במיוחד, וכך גם בני האנוש חושבים שעצמם, אבל אני פה להוכיח את טעותכם.
לפני 50 שנה חלה מהפכה באדמה, מושל חדש עלה. הקיסר אינדיגיוס עלה מן העם, והשתלט עליו במהרה. הוא היה קיסר נורא ואיום, הוא לקח את מקומות העבודה של העם ונתן לנאמניו, הוא מחק מפעלים שלמים, אנס נשים, העלה מסים, והרג את מלכתם. בגלל הטרור והפחד שאדמה, הלכה התקווה, ועם התקווה הלך השלום בין השמיים והקרום. אתם מבינים, הקרום והשמיים נשענו על האדמה מפני שאחרת המתיחות ביניהם הייתה עצומה, וכעת כשהאדמה לא שם לתמוך בהם-החוטים הדקים של הקשר ביניהם נפרמו.
ארבע, וארבע בלבד, יכולים להציל את העולם מנפילה למלחמה בת אלמוות. הארבע הללו אמנם ישתלטו בעצמם על הממלכה, או יתחילו מהפכה חדשה, הם יימצאו את המלכה. נבואה עתיקה נבאה את כל אשר קרה, ועם כך היא נבאה גם את המלכה הנדיבה שתציל אותם מן העריץ. הארבע הם היחידים שיכולים למצוא את המלכה.

כדי להירשם:
שם:
גיל: 18-28
ממלכה:
אופי:
מראה:
רקע: (לא חובה ובהחלט לא חובה דרמטי)
אם תרצו להוסיף משהו:
(אזהרה מראש: לא כל דמות שתינתן תהיה אחת מן הארבע, יש מקום לשלוש כי אחד אני נותנ/ת בעצמי. אבל, דמויות שונות יכולות ללוות את הארבע במסעם, להיות דמויות משנה, יקירי המלך, וכו')


תגובות (10)

אהבתי. נשמע מעניין. אשדל לעקוב. אני יכולה לעשות כמה דמויות?
שם: גרייסי (גרייס)
גיל: 18
ממלכה: אדמה
מראה: לגרייס יש עור שזוף-שחום (לא יותר מידי) טבעי, שיער חום חלק-גלי שמתבהר בקצוותם, עיניים ירוקות ואפלוליות (מן ירוק משולב עם גוונים אפרפרים, אבל בעיקר ירוק), אף ישר. היא גבוהה מעט לממוצע והיא תמיד עונדת שרשרת זהובה עם אבן ברקת ירוקה (הסבר בהמשך) וליד הקרסול הימני שלה יש ציור שהיא עוברת עליו כל הזמן כדי שישאר כמו קעקוע.
אופי: היא חדת מחשבה ויודעת לשמור על עצמה, חכמה וטובה בציור, בודדה בדרך כלל ואמפתית עד כדי גיחוך לאנשים אומללים שהיא רואה ותמיד תנסה לעזור להם, אך לפעמים מרוב תמימותה שיטו בה ופגעו בה – ולכן מנסה לא להביט בעיני אנשים מסכנים ומעדיפה לא להתחבר עם אנשים, כי מי יודע מה הם מסתירים באמת.
גרייס אוהבת לטפס על העץ הכי גבוה שבידה מחברת מצהיבה ועפרונות פחם ולצייר את כל מה שהיא רואה מעבר למצוק ואת השקיעה עצמה.
רקע: גרייס קיבלה את שמה ע"ש סבתה, שמתה בהתקוטטות קשה ובניסיון מרד של כ-85 אנשים נגד הקיסר. גרייס ומשפחה גרו בבית קטן ומוסתר יחסית בתחילת יער השוכן על מצוק – כבר אז גרייס הייתה ילדת-עצים קטנה. היא הייתה מציירת על קני ציור גדולים ציורים רבים – פעם בצבעי מים, עפרונות… הכי אהוב עליה היה להשתמש בעפרונות פחם. מאז גיל צעיר כששאלו אותה למה היא מציירת בצבעי פחם היא הייתה אומרת: "כי אם לא ניזהר ונדייק, נפגע גם בנייר וגם בנו."
עד גיל 8 החיים של גרייס היו בסדר, אבל מצבה הרפואי של אמה החמיר כל יום. לא היה להם מספיק אוכל והיא תמיד נתנה לגרייס את האוכל שלה. בלילה אחד אמה ברחה ונשבעה אמונים לקיסר ונישאה אליו בכוח וכעת היא אחת מנשותיו הרבות. אביה שבור הלב מאז אותו יום היה חלק מהמחאות ומרדנות תמידית נגד הקיסר – וגרייס הייתה נשארת באי ידיעה לחיי אביה כל יום מחדש.
מאותה תקופה הייתה הולכת ליער כל יום לטיולים בלתי נפסקים ומציירת, ומידי פעם פגשה אנשים שפגעו בה פיזית בחיפוש אחר מזון שאולי החזיקה
להוסיף משהו: לאמא של גרייס היה קעקוע בקרסול הימנית שלה. בקעקוע היה מצויר שמש וכעת גרייס מציירת מחדש בעפרונות הפחם שלה את אותו ציור בדיוק, שתמיד זכרה בדיוק איך הוא נראה. כל ערב בשקיעה היא הייתה מציירת אותו, במהלך היום הוא היה נהרס ונמחק – והיא הייתה מציירת אותו מחדש.
בנוסף, בגלל שהקיסר שלט על כל העולם, וכולם היו "שייכים לו" אז לא היה שמות משפחה, וככה לימדו אותה מגיל צעיר.

הייתי רוצה לעשות עוד דמויות, סתם כי זה כיף ואני נורא התלהבתי מהרעיון שלך. אני יכולה? מקסימום אל תיקח\י את כולן.

16/05/2015 19:52

    דבר ראשון: מאד אהבתי את הדמות והעומק שלה, אני כבר חושב/ת על מה שאני אעשה איתה….
    דבר שני: אני אשמח לעוד דמות! תודה!

    16/05/2015 20:21

שם- רוני הוטרס (גבר)
גיל- 23
אופי- חזק נפשית ופיזית, רציני כל הזמן, לא נותן לדברים טיפשיים להסיח את דעתו, אחראי, קשה לפצח אותו, קשוח ולא נותן לאף אחד לראות מה הוא מרגיש באמת.
ממלכה- לא הבנתי ככ את הרעיון אז תבחר\י את\ה :)
מראה- גבוה מהממוצע, שיער קצוץ וכהה, עיניים ירוקות שבולטות על רקע עורו הכהה, שרירי, בדכ לובש ג׳ינס, גופיה ומגפיים נצחיות בצבע חום-ירוק.

16/05/2015 19:59

    אני לא בטוח/ה עד כמה אני יכול/ה לבחור את זה בעצמי. תבחרי איזושהי ממלכה שאת חושבת שמתאימה לו יותר.
    הוא אינטלקטואל? (שמיים)
    אדם אסטרטגי מלחמתי? (קרום)
    או אדם נורמלי יותר, אנושי? (אדמה)

    16/05/2015 20:22

שם: אדוארד (אד)
גיל: 19
ממלכה: קרום
מראה: שיער שחור שתמיד מעט פרוע, עיניים אפורות – כחלחלות ואף סולד, צבע עורו שזוף. הוא נחשב גבוה יחסית. יש לו משקפיים אבל הוא מתבייש בהם ומסתדר גם דיי טוב בלעדיהם, אך בקריאה הוא תמיד משתמש בהם.
אופי: אד הוא בחור שקט, חדור מטרה, "סוגד" למאמניו ומאמין לכל מילה שלהם, הוא יכול להיות ביישן לפעמים ועם חברים הוא מצחיק, אמיתי ומשוחרר. אבל אין לו חברים כי הוא חייב ללמוד ולהתאמן כל היום, אז זה לא קורה אף פעם.
רקע: מאז ומתמיד אד אהב לקרוא ספרים וללמוד. הוא אהב סיפורים סוחפי מציאות, הוא אהב ללמוד על אנטומיית הגוף, על טכניקות קרב ועל הממלכות האחרות. הוא מצא משהו קסום ומרגש בשאר הממלכות ותמיד רצה לבקר בהן, ולכן מגיל צעיר למד יותר ויותר וחלומו להיות שם רק גדל עם השנים.
אד נולד בלי אמא. אביו סיפר לו שאמא שלו נפטרה כשנולד וזו אחת הסיבות שנורא רצה להבין אנטומיה טוב, כדי לוודא שזה באמת נכון. הוא אף פעם לא האמין לאבא שלו במיוחד. הוא תמיד ידע לשקר ולרמות את כולם, אבל ככה זה שאתה אחד מהאנשים החזקים ביותר בממלכת הקרום. העובדה שאביו היה "מקום שני" לדוד שלו לא עזר לאד באמונה טהורה כלשהי לגבי אביו.
אד דווקא דיי אהב את דודו, רוב. הוא היה דיי נחמד, ומאוד מאוד חכם. הוא ידע להשתמש במילים ובשפת גוף בדרך כל כך מיוחדת שאד הוקסם ממנה, בעוד ש-"כישרונותיו" של אביו (ווילסון) כללו בעיקר כלי נשק. הוא אף פעם לא אמר זאת, אבל הוא ידע למה רוב היה יותר חזק מאביו (מעמדית).
בלילה אחד, כשאד היה בן 9, הוא שמע במרתף היינות של אביו קולות של אנשים רבים (בערך 5) שמתלחששים ביניהם. הוא הצליח להציץ לשנייה וראה כמה אקדחים. אביו אמר לו שזה חלק ממשחק לפני שכל האקדחים נעלמו מעיניו ועד מהרה אביו וחבורתו יצאו מהבית.
בוקר אחרי היה היום שמאז אד שנא את אביו לנצח. בכל מקום הגיע הידיעה שרוב, אחד האנשים החזקים ביותר בממלכה (התפקיד הוא כמו מן שר כולל כזה) נרצח ע"י אדם בשם ג'ק סמואל, אך בחקירות נגדו הוא טען שהוא לא עשה זאת והוא לא זוכר כלום. הזמן שלקח לאדוארד הקטן להבין שאביו הקריב את אחד מחבריו הקרובים לעונש מוות ע"י זריקת שיכחה דמה לזמן שאביו קיבל את תפקידו של רוב.
מאז, כל שנה ווילסון מתראיין ואומר "כמה הרצח היה נוראי" ו-"טוב שתפסו את האדם הנורא שעשה את זה ושקיבל את העונש המגיע לו", וזה תמיד גרם לאד לתעב אותו יותר.
בגיל 15 אביו הכריח אותו לעבור אימונים יומיומיים קשים של כושר להכשרתו כחייל בעל מעמד גבוה וכדי שילמד טוב איך להכניע אנשים ואז- טוב, כאן תמיד הגיע "המגע" של אביו בעניין. אד למד לתפוס ולהכניע אנשים ומשם אביו טיפל בזה. הוא המשיך לעשות את זה למרות הסיפורים קורעי הלב ששמע מצד האנשים על מעשיותיו הנוראיות של אביו – הוא תמיד ידע שאביו רוצח את האנשים האלה כדי שתפקידו יישמר.
אדוארד המשיך ללמוד, והחלום נעשה ניצוץ קטן של ילדותו שנעלמה לנצח. הוא התאמן בכפייה והשנאה על אביו נעשתה מרה ויוקדת. אדוארד ידע שלא יוכל לעשות דבר נגד אביו לעצור את הטירוף שגרם לו אחריו הבחירות לראש ממלכת הקרום- בה נבחר אביו בתור המנהיג ובתור "האיש ששרר את ממלכתנו בשלום תמידי" ו-"האיש הישר והאסטרטג ביותר בממלכה" ואדוארד נהיה אחד מהחיילים הכי חזקים בממלכה, עם הדרגה הכי גבוהה שאביו יכל לתת לו, כי כך יוכל לוודע שהוא שולט גם בצבא.
אדוארד נהיה הבובה של אביו לשלטון וכעת יש לאביו הזדמנות לשלוט בשלוש הממלכות – וכמובן שאדוארד נשלח למלחמה ולסיורים בממלכת האדמה ובשמיים. החלום של אדוארד נהיה הסיוט שלו.
להוסיף משהו: אדוארד ישמור על אנשים שהוא בוטח בהם ויגן עליהם בכל מחיר. הוא אוהב אנשים שיוצאים כנגד החוק ויעשה הכל למען האדם שיתן לו קצת ביטחון עצמי להפסיק להיות הבובה של אביו ולהשתחרר מהכבלים החונקים אותו. הוא לא רוצה להרוג אף אחד.

16/05/2015 22:28

    תכלס כאן נתתי איזה 3 דמויות… אופסי ^^

    16/05/2015 22:33

    ממש ממש אבל ממש אהבתי את הדמות הזו, תודה רבה :)
    ונתת לי לנוח קצת עם הדמות של מנהיג הקרום אז זה עוד יותר טוב.
    תודה :) :) :)

    17/05/2015 05:40

נשמע ממש מעניין אני אעקוב

19/05/2015 21:37

אני יודעת שהתחלת אבל אני עדיין רוצה לתת דמות
שם: ואל [קיצור של ואלרי]

גיל: 20

ממלכה: שמיים

מראה: גובה – גבוהה מהממוצע
עיניים – הטרוכרומיות [מצב שבו לשתי העיניים יש צבע שונה או שבעין יש כמה צבעים ולא מעורבבים מי שרוצה לראות חפשו Heterochromia]
שיער – חום בהיר
עור – בהיר עם כמה נקודות חן

אופי: סקרנית,שנונה, עוקצנית, פיקחת, חכמה, סגורה לאנשים שהיא לא מכירה, שומרת סודות טובה, בקיאה בשימוש במלכודות ובכלי נשק, מומחית לאסטרטגיות, אוהבת לקרוא, עקשנית, אמיצה, זריזה ומחושבת ובעלת רוח הרפתקנות.

רקע: ואלרי באה ממשפחה חשובה בממלכת השמים.
אבא שלה הוא איש ממשל חשוב מאוד עם גישה לקבצים סודיים.
אמא שלה היא הקישוט של אבא שלה כלפי חוץ, מה שואלרי שנאה, אבל בבית היא הייתה אשת משפחה אוהבת ואמא דואגת.
תומס אחיה הקטן של ואלרי, בן 14, חטטן נורא אבל מאוד פיקח, ואלרי אוהבת אותו מאוד אבל דואגת להסתיר את זה ממנו כמו שהרבה אחים עושים.
מאז שלמדה לקרוא ואלרי חונכה על ידי אביה להיות אשת אסטרטגיה הוא הכיר לה כל שיטת ציד, מלכודת, ואסטרטגיה שידועה לכוכבים, אבא שלה גם לימד אותה ואת תומס איך לשרוד, במידה ומשהו יקרה, ואל היא השורדת האולטימטיבית.
ואלרי נורא אוהבת לקרוא, בעיקר את מה שאסור מאז שהיא הייתה קטנה.
אבל לא רק את מה שאסור בגלל הגיל, את מה שאסור בגלל שלא אמורה להיות לה גישה לזה.
לפני כמה שנים בערך מגיל 16 היא החלה לפרוץ בעקביות למשרד של אבא שלה ולקרוא את כל המסמכים החדשים, היא הייתה מעודכנת בהכל.
היא ידעה על כל התקוממות ועל כל תוכנית שהייתה בפיתוח בזמן שאף אחד לא ידע שהיא יודעת.
היא גם קראה הרבה ספרים, לא כמעט כל ספר אפשרי אבל בהחלט לא מעט, הם היו החברים הכי טובים שלה.
למרות שואלרי הייתה הכוכב המושלם היא לא הרגישה שייכת.
היא תמיד חלמה על לגור בקרום מוקפת בכל הידע העצום הזה.
היא רצתה להינשא למישהו מהקרום אך יצא לה לחשוב על זה לעומק רק כאשר היא קראה רומן כלשהו.
רוב הזמן היא הייתה עסוקה בספר הרפתקאות מרגש, שואבת ידע מסתורין ורעיונות ורק חולמת לצאת למסע כזה בעצמה.

מקווה שאהבת את הדמות :)

19/05/2015 22:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך