המאהב שלה והיא-פרק 1

22/04/2022 299 צפיות אין תגובות

המאהב שלה והיא אתמול ישבו לאכול ארוחת ערב ב19:30 שבה היה:מצה מטוגנת שנקראת בבקה ברוסית,קציצות ופירה.
היא גילתה על המאהב שלה דרך הפייסבוק,כשהיא שמעה את קולו בפעם הראשונה אז היא התחילה להרגיש אליו את הרגשות הבאים:פעימות לב חזקות,רעידות,חום,אינטימיות ורצון מאוד חזק שהוא יהיה לצידה.
שניהם נסעו לגן חיות ב11:00 וטיילו עד השעה 12:30.
חברים של המאהב שלה ראו ששניהם חזרו להיות ביחד למרות שהיא גרמה לריבים ביניהם להתקיים במשך לא מעט זמן והתחילו לחשוב ביחד איזה יצור מסוגת הפנטזיה לשלוח לחברה שלו כדי שהיא תשלם על כך שהיא גנבה אותו מהם בפעם הנוספת,הם התחילו לחשוב בין לשלוח שד,מפלצת או דרקון לכיוון שלהם.
המאהב והחברה שלו חזרו לביתם אחרי טיול מגן חיות ב13:10,לא היו רעבים והלכו להתארגן לשנת צהריים.
חבריו שלחו לכיוון שלהם שד שגורם לעיוורון שהגיע לבקר אותם ב24:00,היא נבהלה והמאהב ניסה להציל אותה אך השד הצליח לגרום לבת הזוג שלו להיות עיוורת,הוא ניסה להציל אותה והצליח בהצלה שהוא העניק לה בעזרת הדרך שהוא נישק אותה,הוא בדק מבעד לחלון שאין שדים,דרקונים או מפלצות שיפגעו באהובת ליבו.
המאהב החדיר את איבר מינו לתוכה ופתאום ראה שהיא חזרה לדמם,הוא אמר לה שזה לא היה צריך לקרות לה בזמן שהיא חולמת על שניהם במציאות כי כבר יותר משבוע שהם עושים אהבה מאז שהם חזרו להיות ביחד אחד עם השניה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך