המאהב שלה והיא-פרק 10

05/05/2022 189 צפיות אין תגובות

בת הזוג של המאהב התעוררה ב9:30 ואכלה בארוחת הבוקר:לחם,חביתה ושתתה קפה הפוך,היא ראתה שמאהב שלה לא חזר אליה,נסעה באוטובוס לכיוון הבית שבו הוא נמצא עם אשת הדרקון שממוקם באשדוד,היא דפקה על הדלת,ראתה שאף אחד לא עונה לה,פרצה את הדלת,המאהב יצא מהחדר והופתע שהיא הגיעה לבקר אותו,אשת הדרקון יצאה בעירום מלא בזמן שגופה עטוף בשמיכה,הניחה את רגלה על האביר שלה ונישקה אותו בלהט עם חום שבער,רתח,דלק ושרף בגופה מולה,היא קינאה והייתה המומה מכך שהוא התנשק איתה,הוא ניגש אליה כדי להביא לה את הגומיה שלה שהיא השאירה אצלו,כעסה עליו ואמרה לו:"אני מבקשת שתעזוב אותי,אתה בגדת בי,אני לא מאמינה שעשית זאת,ביקשתי ממך המון פעמים במציאות שתקשיב לי כשזה קשור אלינו אך אתה בחרת בדרך הבריחה".
בת זוגתו נסעה במונית שירות,שילמה לנהג 200 ש"ח ונכנסה לביתם ברחובות כשגופה בוער מקנאה,נכנסה לחדרם הזוגי והתפרצה בבכי.
אשת הדרקון התקרבה אליו ואמרה לו:"עשית איתי אהבה בימים אלו כי אתה עדיין מאוד כועס עליה שהיא ממשיכה להסתיר ממך את אהבתכם האסורה,היא לא נשואה לך במציאות אבל אני רואה בעיניים שלה שהיא רוצה לצעוק לעולם כל מה שמתרחש ביניכם בחלומותיה ובמחשבותיה הצלולים,אני מקווה שעשית הכל כדי שאף אחד לא ידע על היחסים ביניכם".
הוא אומר לאשת הדרקון:"אמרת רק את האמת,מבקש שתסלחי לי ולחבריי ששלחו אותך אליי,אם את רוצה,את יכולה לעזוב את הבית".
אשת הדרקון ביקשה ממנו שהוא יעשה איתה אהבה לפני שהיא עוזבת,הוא עשה איתה אהבה:נישק אותה בלהט,חיבק אותה בצורה עזה,חדר לתוכה וגמר בגופה,אשת הדרקון התלבשה,יצאה מהבית ויצאה לדרכה אחרי שאיחלה לו בהצלחה איתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך