המאהב שלה והיא-פרק 11

05/05/2022 214 צפיות אין תגובות

אחרי שאשת הדרקון עזבה את המאהב שלה וחזרה לביתה,המאהב סגר את החדר שבו הוא עשה איתה אהבה,התפרץ בבכי והתחיל להתאגרף בזמן שדמעות של כאב זולגות מעיניו מאיך שהוא פגע באהובת ליבו היחידה.
אשת הדרקון פתחה את דלת ביתה והתעלפה במיטה אחרי האהבה שהיא עשתה איתו והקדישה למען המאהב שלה מכתב אהבה ביומנה האישי שבו כתוב:"האהבה שעשית איתי השבוע בפעם הראשונה הייתה אהבה מדהימה,מעולם לא הרגשתי כמו שהרגשתי אליך באותם לילות אל אף גבר אחר,אתה גורם ללב שלי לפעום,לדפוק,לבעור,לרתוח ולהישרף כשאתה מסתכל בעיניי,אני רוצה שתדע שאין חרטה בתוכי שגרמתי לך ליפול לרגליי כי אני מאוד אוהבת אותך מתוך הנשמה שלי,אני לא יודעת מדוע אני מרגישה אליך תשוקה זו כמו שאני מרגישה,אני רוצה לפרוש אתך כנפיים ולעוף אתך,מאחלת לך שתדע אושר ושמחה עם אהובת לבך,שלך לעולמים,אשת הדרקון".
המאהב התקשר לבת זוגתו ואמר לה:"מבקש שתסלחי לי על מה שעשיתי לך,בואי נחזור להיות ביחד",בת זוגתו ענתה לו:"אני חושבת שכדאי שתישאר עם אשת הדרקון שהתחלת לצאת איתה".
המאהב עזב את החדר לפי שעות באשדוד שבו הוא עשה אהבה עם אשת הדרקון ב16:30(הם לא גרים בבית באשדוד שזו החלטה ששניהם החליטו בסוף),חזר לאהובתו,היא שאלה אותו שאיפה אשת הדרקון שלו,הוא ענה לה שהיא עזבה והתוודה בפניה ששכב איתה כדי לנקום בה ושהרגש היחיד שהוא הרגיש כשהוא היה איתה אלו רגשות אשם,הוא לקח את בת זוגתו גם אם היא לא רצתה שיתקרב אליה והתחיל לנשק אותה גם אם היא התנגדה לכך,הפשיט מהמאהבת שלו את בגדיה,נשך אותה בצוואר ושאל אותה:"האם את מרגישה יותר טוב"?היא עונה לו:"המצב רוח שלי השתפר".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך