המאהב שלה והיא-פרק 12

06/05/2022 249 צפיות אין תגובות

בת הזוג של המאהב אתמול נסעה לבלות ברחובות עם חברה שלה מבחינת לאכול איתה ארוחת בוקר בבית קפה שבה הגישו: חביתה,סלט חסה וקפה הפוך ב10:15.
האוטובוסים אתמול לא עבדו בצורה רגילה והרבה מקומות היו סגורים בגלל חג העצמאות,לכן בת זוגתו וחברה שלה עמדו בתחנה מרכזית וחיכו לאוטובוס,חברה שלה חזרה לביתה באשדוד והיא לקחה אוטובוס לכיוון הבית שלה ברחובות.
היא חזרה לביתה והמשיכה לשמוע מוזיקה,המאהב שלה שם לב שהכאב שבתוכה חזר לשכון בליבה לפי הדרך שהבחורה הכי יפה שלו התחילה לדבר עם קול מאוד כועס,כששניהם סיימו לאכול ארוחת ערב:פירה,קציצות ולחם,היא נכנסה לחדר שלהם עם הכאב שחזר אליה,הוא התקרב אליה וחיבק אותה.
הוא שאל אותה:"האם הדמעות שזולגות מדמעותייך במקרה בגללי ובגלל החברים שלי בפעם הנוספת"?
היא עונה לו:"דמעות אלו עוד פעם זולגות ממני בגלל כל המצב שקורה בינינו שאני יותר לא יכולה להסתיר ממך,אני לא יכולה יותר עם השקר,אני לא עומדת בזה,כבר לא עומדת בזה,רגשות האשם מציפים אותי גם אם אני לא אמורה להרגיש ככה כי שנינו אף פעם לא נפגשנו".
הוא אומר לה:"אני מאוד אוהב אותך אבל אני לא יכול להתגרש מהאישה שלי ולעזוב את ילדיי למענך,אם היא הייתה רואה כל מה שקורה בינינו,היא לעולם לא הייתה סולחת לי".
היא מוסיפה לשיחה:"מסקרן אותי לדעת מי הייתה אשת הדרקון שעשית אהבה איתה בזמן שאתה ביחד איתי ואחרי שאמרת לי שאני אהובתך".
הוא ממשיך לומר לה:"אני לא מכיר את אשת הדרקון שהייתי איתה ומבטיח לך שלא הרגשתי אליה שום אהבה,תשוקה,חום ואינטימיות שאני מרגיש רק אלייך".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך