המאהב שלה והיא-פרק 13

07/05/2022 382 צפיות אין תגובות

בת זוגתו של המאהב התחילה קשר חדש עם בחור אחר אחרי שההפסקה שלה מהאקסים הגברים שהיו לה במציאות הסתיימה מהצד שלה,החבר החדש שלה והיא אתמול נסעו לחוף ים בראשון לציון,פעם שלישית שהאהובה שלו מגיעה למקום זה מאז שהתחילה כל הקורונה שגרמה לכל מקומות הבילוי להיות סגורים.
שניהם אתמול נפגשו בסביבות 22:00,היא לבשה לכבודו ג"ינס וחולצה בצבע תכלת וג"קט כחול כהה,נכנסה לאוטו שלו ושניהם התחבקו,הוא חיכה הרבה מאוד זמן שאהובתך תסכים לצאת איתו כי שניהם היו יותר משוחחים באוטובוס,הוא עובד בתור נהג אוטובוס והקשר ביניהם נרקם בחיים האמיתיים בכך שהיא במקרה אמרה לו את שמו.
החבר שלה והיא אתמול הזמינו סופלה חם בטעם שוקולד,קפה הפוך ושמפניה מבעבעת(בת הזוג של המאהב ממשיכים להיות מאהבים במחשבותיה הצלולים אך שניהם לעולם לא יוכלו להיות ביחד בחיים האמיתיים כי הוא נשוי).
הוא לא החבר הראשון שלה,אחרי ששניהם סיימו להיות בבית קפה,הם המשיכו לטייל בטיילת,הוא קירב אותה אליה וחיבק אותה בחוזקה,היא אהבה את הדרך שהוא חיבק אותה.
הוא אומר לה במהלך השיחה הראשונה בדייט הראשון שהיה ביניהם אתמול:"אני מאוד מכבד אותך ורוצה שהיחסים בינינו יתקדמו אך רוצה שהאהבה והתשוקה יגיעו גם מהצד שלך".
אשת הדרקון שהייתה ביחד עם המאהב שלה הרגישה כאב שהציף אותה כלהבה בוערת,ניגבה את דמעותיה ואמרה לעצמה שיותר לא תבכה עליך ושהיא ממשיכה הלאה,סגרה את הסיפור בקשר למאהב מאחוריה ופתחה בחיים חדשים עם דרקון זכר אחר שהכירה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך