המאהב שלה והיא-פרק 14

13/05/2022 392 צפיות אין תגובות

אשת הדרקון שהייתה מאוהבת בך התחתנה עם דרקון זכר שהתאהבה בו.
המאהב שלה התקשר אליה והתנצל בפניה על כל מה שגרם לה להרגיש במציאות וגם בעולם המחשבות והחלומות הצלולים שלה.
בת הזוג של המאהב לבשה שמלה בצבע זהב ושניהם יצאו לאכול ביחד ארוחת ערב שבה הגישו: לחם,מים ופירה,הוא הזמין את בת זוגתו לרקוד ביחד איתו והיא הסכימה.
המאהב נפרד מהאישה שלו למענה בפעם הנוספת ואמר לה:"אני פשוט יותר לא אוהב אותך ובגלל זה אני נפרד ממך",אישתו לשעבר במקרה הייתה עם חבריו באותה מסעדה מפוארת שבה שניהם היו ביחד וכאב הציף אותה כשהיא ראתה את האושר ששניכם מרגישים אחד אל השניה,חבריו ניגשו לאישתו והתוודו בפניה שהיא חזרה אליך כדי לנקום בחברים שלך שהם סיפרו לך הכל מבלי להתייעץ איתה לגבי הנושא ואישתו הייתה לבושה בשמלה בצבע כסף.
אישתו חזרה הביתה,היא רדפה אחריה כדי שהיא תתוודה בפניה על אהבתכם האסורה שיש ביניכם בחלומותיה ובמחשבותיה והיא התוודתה בפני אשתך שאם מחר היא תשלח לה הודעה דרך הפייסבוק לגבי הסיפור ביניכם,היא ישר תסכים להיפגש איתה.
אישתך אמרה לה בארבע עיניים:"אם את ואני נתראה בחיים האמיתיים,אני צריכה שתספרי לי כל מה שהתרחש וממשיך להתרחש בינך ובין בעלי בחלומותייך,יש בי רצון לעזור לך ולהקשיב לך".
היא אומרת לאישתך:"אם רק הייתי יכולה לתאר לך במילים את האהבה האסורה שמתרחשת בינינו מינואר 2020 אך מאוד יהיה קשה לי להביט בך ולספר לך על הכל כי לא רוצה שתריבי עם בעלך בגללי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך