המאהב שלה והיא-פרק 2

22/04/2022 249 צפיות אין תגובות

בת הזוג של המאהב מאוד כעסה עליו על כך שהוא גרם לה לדמם ולהיות פצועה אחרי שהוא חדר לתוכה בפעם הנוספת,היא ביקשה ממנו שהוא לא ייגע בה,היא נכנסה להתקלח,הוא המתין לה,שומע שקיבל הודעה מחברים שלו בוואצאפ:"אתה והיא תיענשו על כך ששניכם חזרתם להיות ביחד,אנחנו מנסים להציל את חיי הנישואים שלך,אנחנו מנסים להגן עליך".
חבריו ראו ששד אגדי שגורם לעיוורון המוזכר בתנ"ך לא הצליח להרוס את הראייה של אהובת ליבו עד למצב שהיא תחזור למשקפי הראייה שהיו לה לפני שהיא נפגשה עם חבר שלהם,לכן הם חזרו לבית שלהם והתחילו לחפש דרך גוגל מידע לגבי יצורים אגדיים נוספים שיכולים לעזור להם למרות שבשביל חבריו גם אחד מהיצורים האגדים שיסכימו לעזור להם ובצורה שהוא יצליח להפריד ביניהם.
חברים שלו גילו על מין תולעת אגדית המוזכרת בתנ"ך והתחילו להיזכר שהיא סיפרה להם שהיא מפחדת מתולעים,חרקים,שדים,מפלצות ודרקונים.
חבריו נסעו לגן חיות ברמת גן ומצאו את התולעת בתוך כלוב,קנו את החיה ב250 ש"ח ב15:00 ונסעו לכיוון הפנטהאוז שלה ברחובות בישראל.
חבריו הגיעו לפנטהאוז ב15:45 למרות שהם היו צריכים להגיע ב15:40 כי היו פקקים באמצע הדרך,הסתכלו מבעד לחלון שבביתה וראו את החבר הכי טוב שלהם שהוא כמו אח בשבילם עושה איתה אהבה,הם רצו לבכות אך הבטיחו לעצמם שלא יבכו בגללה,פתחו את חלון ביתה וזרקו את התולעת,הלב שלה התחיל לדפוק ב180 מעלות,חבר שלהם ניסה לתפוס את התולעת אך חיה זו מהיר מדי,המאהב רדף אחרי התולעת,זרק אותה מבעד לחלון,היא התנשפה בכבדות והרגיע אותה בכך שחיבק אותה ואמרה לו:"חיים שלי,חברים שלך לא יפסיקו עד שניפרד סופית אחד מהשניה",הוא ענה לה:"משתדל שאהיה לצידך ואתך עד שתחליטי שהנקמה שלך בחבריי הסתיימה,חבריי לא עזרו לך כמו שרצית בקשר אליי,לכן אני לא כועס שאת נוקמת בהם דרכי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך