המאהב שלה והיא-פרק 3

23/04/2022 252 צפיות אין תגובות

המאהב שלה והיא ממשיכים לצאת אחד עם השניה ולאהוב זה את זו למרות שחברים שלו נגד היחסים שהוא מקיים איתה.
שד הגיע לבקר את חברים שלו ב12:00 והסביר להם שהוא ניסה לעשות הכל כמיטב יכולתו כדי שהאהובה של חבר שלהם תהיה עיוורת לגמרי שזה גם הכח שקיים אצלו במציאות אך הוא הצליח להציל אותה ושהוא מתנצל שלא הצליח לעזור להם כמו שרצו,חברים שלו שאלו אותו האם יש לו במקרה חברים שיוכלו לעזור לו להחזיר את החבר שלהם אליהם,השד סיפר להם על חברו הטוב שהוא דרקון אגדי שנחשב למלך של כל היצורים וחברו הדרקון הנוסף.
הדרקונים הגיעו לבקר את השד והציעו לעזור להעניק עזרה בשביל החברים שלו,המאהב והחברה נסעו לקולנוע וצפו בסרט אקשן\אנימציה ב10:40 וחזרו לביתם בסביבות 12:45,הכאב שבתוכה התפרץ,בעבע,גדל,התחזק,בער,דלק,רתח ושרף בתוכה כי היא ממשיכה להסתיר ממנו הכל,הוא חיבק אותה ואמר לה:"בת ים שלי,מלכה שלי,נסיכת הנילוס שלי,אני מאוד מבקש ממך שלא תהיי שקופה יותר מדי לגבי היחסים שלנו,אני זוכר שרצית שכל מה שבינינו יישאר רק ביני ובינך ובגלל זה חסמנו אחד את השנייה מהפייסבוק",היא אומרת למאהב שלה:"אני נשרפת ובוערת מבפנים מתוך כאב,אני מתחרפנת ומשתגעת מאיך שאני ממשיכה להסתיר ממך זאת,הבן אדם שרצית לפגוש שנמצא בקבר הוא הבן אדם היחיד שאני מספרת לו בדממה כל מה שעובר על שנינו,הריאות שלי רותחות מעצבים,מכאב,מצער,מבלבול,מתשוקה ומהאהבה האסורה שבינינו,לא יכולה לשאת זאת יותר,מבקשת שתבין אותי,מתחננת שתעזור לי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך