המאהב שלה והיא-פרק 4

23/04/2022 434 צפיות אין תגובות

המאהב לקח אותה בזרועותיה בזמן שהם בתוך הבית שלה,ביקש ממנה שתלך לשטוף פנים,היא הלכה ושטפה את פניה,התפשטה ולבשה את חלוק התחרה שלה שהוא אוהב לראות עליה למרות שהוא אוהב כל בגד שהיא לובשת.
המאהב התחיל להרגיש אליה את החום בפעם הנוספת וגם היא,הוא נישק אותה,ליטף את שערה,היא אמרה לו:"חשבתי יותר משנתיים האם לספר לך במציאות על כל מה שעובר בינינו והחלטתי שכנראה לא אספר לך שום דבר אם פתאום יום אחד שנינו ניפגש".
המאהב שאל אותה:"האם את בטוחה בהחלטה שלך שלא תספרי לי על כל מה שבינינו למרות שאני יודע על המצב מהחברים שלי וגם אם אני רואה לפי המבט שלך,הסבל והכאב שבתוכך שאת רוצה לצעוק לעולם על כל מה שבינינו"?
היא עונה למאהב:"אני בטוחה במאה אחוז בהחלטה שלי,אני לא רוצה לפגוע בך,באישה שלך ובילדים שלך,אשתך הייתה נהרגת מבפנים אם היא הייתה רואה כל מה שמתרחש בינינו,מצד ראשון טעיתי כשהתוודתי מול חברים שלך על הכל דרך הפייסבוק אך מצד שני אף אחד אחר לא יודע חוץ ממך וממני".
הדרקונים ששמם:גריפין והידרה התכוננו להגיע לבית שלהם עם חברים שלו,השעה 12:02 ושניהם ממשיכים להיות ביחד במיטה,הדרקונים נשפו אש ותכננו לשבור את חלון ביתה כדי להראות לחבריו שהוא לא שכח אותה,הוא הציע לה להתחתן איתו בפעם הנוספת,הפעם היא סירבה,הדרקון הידרה שלח את קוציו הרעילים שהוא משתמש בהם באגדות לכיוון שלה,היא הרגישה שהיא נעה בין חיים למוות,הוא התקשר לאמבולנס וביקש שיגיעו לאסוף אותה דחוף,האמבולנס אסף אותה ושלח לה הודעה:"הבחורה הכי מדהימה שהכרתי,אגיע לבקר אותך מאוחר יותר כי אני צריך לנהל שיחה עם חבריי,תחלימי מהר".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך